De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2011, 22:05 uur
Bloempje houdt de Radiohead-fans voor het lapje nadat vandaag het nieuwe album werd aangekondigd:
Er waren serieus mensen zo gek om het te gaan uitproberen.
bloempje24 schreef:
Het domein kingoflimbs.com is opgezet op 10-12-14.
Door dit in binaire cijfers te zetten en slash achter www.thekingoflimbs.com te zetten, krijg je de complete tracklist
Het domein kingoflimbs.com is opgezet op 10-12-14.
Door dit in binaire cijfers te zetten en slash achter www.thekingoflimbs.com te zetten, krijg je de complete tracklist
Er waren serieus mensen zo gek om het te gaan uitproberen.

0
geplaatst: 14 februari 2011, 22:10 uur
Bij Built to Spill - Perfect from Now on:
Marko schreef:
Lekker saaie muziek vol met fascinerende momenten.
Lekker saaie muziek vol met fascinerende momenten.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 11:31 uur
De tracklist bij de nieuwe Radiohead is toch wel erg memorabel:
Jordy (?) is een dondersteen!
1. Geduld
2. Is
3. Een
4. Schone
5. Deugd,
6. Nietwaar?
2. Is
3. Een
4. Schone
5. Deugd,
6. Nietwaar?
Jordy (?) is een dondersteen!
0
geplaatst: 15 februari 2011, 13:59 uur
P.S.
6. Nietwaar?, is al uitgelekt.
Klinkt een beetje als Just.
6. Nietwaar?, is al uitgelekt.
Klinkt een beetje als Just.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:59 uur
jasper1991 schreef:
ik hanteer overigens waar of het kan latijns-afkomstige woorden, die swingen meer dan die houterige germaanse woorden.
ik hanteer overigens waar of het kan latijns-afkomstige woorden, die swingen meer dan die houterige germaanse woorden.
Mijn God
.. Als ik koning der bijen was zou ik op dit moment mijn angel gebruiken
.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 11:09 uur
jasper1991 schreef:
Waarin is deez' fraaie tekst dan wel geschreven? Als dit voor Nederlands doorgaan moet, zou de PVV u u binnenkort kunnen sommeren uw toelage of uitkering in te leveren.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 februari 2011, 11:39 uur
GrafGantz schreef:
Ik vind vooral die "waar of het kan" erg charmant.
Ik vind vooral die "waar of het kan" erg charmant.
Dat swingt als een baksteen ja.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 13:15 uur
Mjuman schreef:
Waarin is deez' fraaie tekst dan wel geschreven? Als dit voor Nederlands doorgaan moet, zou de PVV u u binnenkort kunnen sommeren uw toelage of uitkering in te leveren.
Nee hoor, ze kunnen je ook nog vragen als Kamer- of Statenlid.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 13:33 uur
jasper1991 schreef:
hij bedoelt te zeggen dat je veel verbeelding en imaginatie nodig hebt om dat te kunnen luisteren volgens mij.
hij bedoelt te zeggen dat je veel verbeelding en imaginatie nodig hebt om dat te kunnen luisteren volgens mij.
Op zijn Middeleeuws zeg je dan netjes: verbeelding ende imaginatie.
En om eens een memorabele quote te posten, deze was geweldig, een voorspelling m.b.t. de nieuwe Radioheufd:
bloempje24 schreef:
Anders voorspellingen.
2) Onderhond snapt niet dat wij dit album elektronisch vinden en geeft 1* voor de moeite voor het ambient stukje op het einde van het album. De rest is 15 jaar geleden al gedaan, maar beter.
Anders voorspellingen.
2) Onderhond snapt niet dat wij dit album elektronisch vinden en geeft 1* voor de moeite voor het ambient stukje op het einde van het album. De rest is 15 jaar geleden al gedaan, maar beter.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 13:47 uur
Niet helemaal correct. Hij haalde dat ambient stukje wel aan, maar schreef ook dat het 15 jaar eerder al beter was gedaan (dat stukje dus).
0
geplaatst: 16 februari 2011, 15:45 uur
jasper1991 schreef:
imaginatie bestaat gewoon hoor, volgens vandale.nl.
ik hanteer overigens waar of het kan latijns-afkomstige woorden, die swingen meer dan die houterige germaanse woorden. nu gebruik ik ze beiden omdat ik niet zeker wist of iedereen het woord imaginatie zou kennen.
dit is de volledige quote en dan zie je dat die opmerking noodzakelijk is om uit te leggen waarom ik verbeelding en imaginatie samen zei. ik geef toe, verwoording is een beetje knullig maar latijns-afkomstige woorden vind ik doorgaans mooier dan germaans-afkomstigen.imaginatie bestaat gewoon hoor, volgens vandale.nl.
ik hanteer overigens waar of het kan latijns-afkomstige woorden, die swingen meer dan die houterige germaanse woorden. nu gebruik ik ze beiden omdat ik niet zeker wist of iedereen het woord imaginatie zou kennen.
relevant vs. belangrijk
preventie vs. voorkomen
imaginatie vs. verbeelding
en het is echt niet dat ik dit heel graag wil delen of dat ik er trots op ben maar het was dus even nodig in deze context.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:46 uur
Ik vind het wel wat hebben. Gebruik je imaginatie maar eens. 

0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:48 uur
Lukas schreef:
Imaginatie? Bah, wat een lelijk anglicisme...
Imaginatie? Bah, wat een lelijk anglicisme...
Je bent niet de enige:
Arrie schreef:
Inderdaad, plus dat ik 'imaginatie' wel heel lelijk vind. Klinkt me in de oren als een fout anglicisme, volgens mij bestaat het woord niet eens.
Inderdaad, plus dat ik 'imaginatie' wel heel lelijk vind. Klinkt me in de oren als een fout anglicisme, volgens mij bestaat het woord niet eens.

0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:49 uur
Dat verbaast me niks, anders had je je hier wel Ritme & Dichtkunst genoemd.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:52 uur
Lukas schreef:
(quote)

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 februari 2011, 20:19 uur
jasper1991 schreef:
relevant vs. belangrijk
preventie vs. voorkomen
en het is echt niet dat ik dit heel graag wil delen of dat ik er trots op ben maar het was dus even nodig in deze context.
(quote)
dit is de volledige quote en dan zie je dat die opmerking noodzakelijk is om uit te leggen waarom ik verbeelding en imaginatie samen zei. ik geef toe, verwoording is een beetje knullig maar latijns-afkomstige woorden vind ik doorgaans mooier dan germaans-afkomstigen.relevant vs. belangrijk
preventie vs. voorkomen
"Relevant" en "belangrijk" hebben niet dezelfde betekenis...
Daarbij komt nog, dat "preventie" en "relevant" heel normale, dagelijks door duizenden gebruikte woorden zijn. Dit in tegenstelling tot "imaginatie", een woord dat ik sowieso nog nooit gehoord heb maar wat best dezelfde betekenis kan hebben als "verbeelding".
0
geplaatst: 16 februari 2011, 20:23 uur
als je nou echt een vent bent dan quote je ook mijn verwerping hiervan. (het woord staat gewoon in de vandale)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 februari 2011, 20:23 uur
En woordsoorttechnisch zou de correcte tegenpool van voorkomen preveniëren zijn. Dat hoor ik gelukkig ook duizenden keren per dag... of althans bijna.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 20:26 uur
Gaap. (welk woord is de tegenpool van gaap? jasper! ik wil graag het latijns-afkomstige woord! is gaap wel een juist woord eigenlijk?)
Iemand nog memorabele quotes?
En ik verwijs u allen hierheen: Klik
Iemand nog memorabele quotes?
En ik verwijs u allen hierheen: Klik
0
geplaatst: 16 februari 2011, 21:10 uur
Eveningguard schreef:
Niet helemaal correct. Hij haalde dat ambient stukje wel aan, maar schreef ook dat het 15 jaar eerder al beter was gedaan (dat stukje dus).
Ah, ik wist niet dat ie zo over Kid A sprak.
't leek me een typische Onderhond-opmerking, heb hem o.a. de Pet Shop Boys zien afzeiken omdat er electronic bij stond en het volgens hem niet moeilijk genoeg was o.i.d. Dat Onderhond ook echt zo'n reactie ooit heeft geplaatst haalt net wat glans weg wat betreft die quote, maar 't blijft een mooie.* denotes required fields.