De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2011, 12:34 uur
0
geplaatst: 6 april 2011, 13:47 uur
Ik had de achternaam aanvankelijk ook anders opgevat: rommel als in troep. Niet dat ze haar achternaam in dat geval wel mee had gehad, overigens.
0
geplaatst: 6 april 2011, 22:07 uur
Deze blijft een grote glimlach op mijn gezicht toveren, 't was overigens geheel ironievrij:
Niek schreef:
Met namen als D’Angelo en Q-Tip kan het natuurlijk moeilijk verkeerd gaan, maar ook de relatief onbekende Boy George (meest bekend van een samenwerking met folkartiest Anthony and the Johnsons) levert een heerlijke performance af bij Somebody to Love Me.
Met namen als D’Angelo en Q-Tip kan het natuurlijk moeilijk verkeerd gaan, maar ook de relatief onbekende Boy George (meest bekend van een samenwerking met folkartiest Anthony and the Johnsons) levert een heerlijke performance af bij Somebody to Love Me.
0
geplaatst: 7 april 2011, 11:34 uur
@reptile71: Jep, al vatte hij het nog wel goed op nadat hij een draai om zijn oren kreeg.
Hier kun het vinden.
Hier kun het vinden.
0
geplaatst: 7 april 2011, 11:54 uur
Dan vind ik het daarbij ook nog eens memorabel dat Arrie Niek dit zei: "maar ik vond het toch erg grappig om te lezen, ook al kan je dat met jouw leeftijd natuurlijk niet weten."
Prachtige ouwe-lullen-comment, maar dhr. Niek blijkt twee jaar ouder te zijn dan dhr. Arrie. Was ook zeer amusant.
Prachtige ouwe-lullen-comment, maar dhr. Niek blijkt twee jaar ouder te zijn dan dhr. Arrie. Was ook zeer amusant.
0
geplaatst: 7 april 2011, 12:04 uur
reptile71 schreef:
Damn, is dat een serieuze opmerking van Niek?
Damn, is dat een serieuze opmerking van Niek?
Op zich snap ik het wel, als je de jaren '80 niet bewust hebt meegemaakt zijn Q-Tip en D'Angelo nou eenmaal bekendere namen. Mooi liedje trouwens, van Mark Ronson en Boy George.
0
geplaatst: 10 april 2011, 21:09 uur
GrafGantz schreef:
aERo over de Armeense inzending voor het Eurovisie Songfestival:
En laat de enige user die het daar mee oneens is nu net een toepasselijke naam hebben:
Wellicht vergezocht maar ik heb nu eenmaal een associatief hoofd...
aERo over de Armeense inzending voor het Eurovisie Songfestival:
(quote)
En laat de enige user die het daar mee oneens is nu net een toepasselijke naam hebben:
(quote)
Wellicht vergezocht maar ik heb nu eenmaal een associatief hoofd...

0
geplaatst: 11 april 2011, 11:39 uur
Quote hem eens goed, ik mis de helft van de clou.
Overigens, zo'n Boy George-dingetje heeft ook regelmatig plaatsgevonden bij de laatste van Kanye West: als je op "Elton John" zoekt en de berichten terugleest, bekruipt je geregeld het gevoel dat een aantal mensen geen idee hebben wie Elton überhaupt is en in de veronderstelling zijn dat hij een grote zwarte rapper (niet racisties bedoeld) is.
Overigens, zo'n Boy George-dingetje heeft ook regelmatig plaatsgevonden bij de laatste van Kanye West: als je op "Elton John" zoekt en de berichten terugleest, bekruipt je geregeld het gevoel dat een aantal mensen geen idee hebben wie Elton überhaupt is en in de veronderstelling zijn dat hij een grote zwarte rapper (niet racisties bedoeld) is.

0
geplaatst: 16 april 2011, 19:49 uur
Ik wil geen discussie kweken over onderstaande post, het gaat mij om de reactie erop:
Na wat verontwaardigde reacties komt hier de reactie van Masimo:
schizodeclown schreef:
Ik heb geen top 10 meer, omdat ik 5 platen die in mijn top 10 zaten eigenlijk (soms deels) niet meer kan luisteren vanwege mijn geloofsovertuiging, vanwege scheldwoorden, (Wu-Tang - Enter The Wu-Tang, Sonic Youth - Sister) of associaties met magie( Can - Tago Mago, Portishead - Third), of een enkele geval word er een mix van andere religies in verwerkt wat niet met de mijne overeenkomt (Popel Vuh - Hosianna Mantra).
...
Ik heb geen top 10 meer, omdat ik 5 platen die in mijn top 10 zaten eigenlijk (soms deels) niet meer kan luisteren vanwege mijn geloofsovertuiging, vanwege scheldwoorden, (Wu-Tang - Enter The Wu-Tang, Sonic Youth - Sister) of associaties met magie( Can - Tago Mago, Portishead - Third), of een enkele geval word er een mix van andere religies in verwerkt wat niet met de mijne overeenkomt (Popel Vuh - Hosianna Mantra).
...
Na wat verontwaardigde reacties komt hier de reactie van Masimo:
Masimo schreef:
Het is godverdomme geen grap!
Ik kan het best begrijpen. Zo luister ik niet naar The Cars omdat ik nog geen rijbewijs heb.
Het is godverdomme geen grap!
Ik kan het best begrijpen. Zo luister ik niet naar The Cars omdat ik nog geen rijbewijs heb.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 april 2011, 21:07 uur

Inderdaad beter om geen discussie over die post zelf te beginnen...
0
geplaatst: 16 april 2011, 21:16 uur
@De vorige: 
Bennerd bij dit album:

Bennerd bij dit album:
bennerd schreef:
De hoes is maar lelijk, ik val niet op blondines.
De hoes is maar lelijk, ik val niet op blondines.
0
geplaatst: 16 april 2011, 22:25 uur
Die reactie van Masimo op Schizodeclown is wel erg sterk. 
Hij had zelfs de eerste zin weg mogen laten.

0
geplaatst: 17 april 2011, 05:03 uur
Ik vind die eerste zin best een mooie intro van een mooie grap
.
.
0
geplaatst: 17 april 2011, 11:01 uur
deric raven schreef:

Sterker nog dan was de grap beter geweest.
0
geplaatst: 18 april 2011, 23:47 uur
Kom maar door met die parlementaire enquete. Ben me alvast aan het voorbereiden.
"Dat kan ik me niet meer herinneren."
"Zo zou het goed geweest kunnen zijn, maar er staat me niets meer van bij."
"Zoals u het beschrijft is het niet in de notulen terecht gekomen."
"Dat is te lang geleden, ik kan het me niet meer voor de geest halen."
"Ik heb dat toen niet zo gehoord."
"Ja, met de inzichten van nu..."
"Dat kan ik me niet meer herinneren."
"Zo zou het goed geweest kunnen zijn, maar er staat me niets meer van bij."
"Zoals u het beschrijft is het niet in de notulen terecht gekomen."
"Dat is te lang geleden, ik kan het me niet meer voor de geest halen."
"Ik heb dat toen niet zo gehoord."
"Ja, met de inzichten van nu..."