De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 22:54 uur
reptile71 schreef:
Het gerucht gaat dat Mjuman geen persoon is maar een op hol geslagen google-bot.
Het gerucht gaat dat Mjuman geen persoon is maar een op hol geslagen google-bot.

0
geplaatst: 25 augustus 2011, 11:52 uur
Inmiddels zal ons reptiel al wel een PM van Mjuman ontvangen hebben met het een welgemeend standje, wegens het onthullen van het grote Mju-geheim.
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 12:28 uur
thunderdome88 schreef:
Gezocht:`
Oude hardcore spullen vanaf 1992 tot ong. 2000.
Ik zoek cd´s, kleding, flyers, posters, cassettebandjes, drankmuntjes etc. etc.
Eigenlijk dus alles.
Het is zonde als het bij jou thuis ligt, je kunt er een goed bedrag voor terug krijgen van mij.
Reageren het liefst per mail;
reneklein @ hotmail.com
Gezocht:`
Oude hardcore spullen vanaf 1992 tot ong. 2000.
Ik zoek cd´s, kleding, flyers, posters, cassettebandjes, drankmuntjes etc. etc.
Eigenlijk dus alles.
Het is zonde als het bij jou thuis ligt, je kunt er een goed bedrag voor terug krijgen van mij.
Reageren het liefst per mail;
reneklein @ hotmail.com
deric raven schreef:
Ik heb nog wel ergens een oude tondeuse liggen.
Ik heb nog wel ergens een oude tondeuse liggen.
En is Rene Klein trouwens niet overleden aan de gevolgen van aids?
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 12:29 uur
Of het een geslaagde opmerking is weet ik niet maar dat was in ieder geval Rene Klijn...
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 10:16 uur
In een discussie over of je het n-woord als blanke wel mag gebruiken, maakt Jasper de mooiste opmerking die ik in tijden heb gezien:
jasper1991 schreef:
Niggers zien het als een geuzennaam uit de tijd van de slavernij. Volgens mij zijn de blanken zelfs begonnen met het woord te gebruiken.
Niggers zien het als een geuzennaam uit de tijd van de slavernij. Volgens mij zijn de blanken zelfs begonnen met het woord te gebruiken.
0
Zephyr
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:00 uur
Gelezen bij De MuMe Top 40 van Alle Decennia (De Grote Finale) :
Dus alternatieve muziek is niet normaal ??
chevy93 schreef:
35 - The Doors - L.A. Woman (1971) The Doors. Zo'n band die ook altijd wel genoemd wordt. ................. Zowel door de alternatievelingen als door de liefhebbers van normale muziek zeer geliefd.
35 - The Doors - L.A. Woman (1971) The Doors. Zo'n band die ook altijd wel genoemd wordt. ................. Zowel door de alternatievelingen als door de liefhebbers van normale muziek zeer geliefd.
Dus alternatieve muziek is niet normaal ??
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:06 uur
Zeker in die tijd kon je alternatieve muziek en hun aanhangers goed tegenover normale muziek zetten. Los daarvan staan de woorden 'normaal' en 'alternatief' in hun betekenis zo'n beetje diametraal op elkaar.
Is het zo opvallend deze tegenstelling te maken - laat staan memorabel?
Is het zo opvallend deze tegenstelling te maken - laat staan memorabel?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:12 uur
Ja, hij is op dreef:
chevy93 schreef:
Dit is het voor mij onbekende album. Ik heb ooit een paar keer het live-album beluisterd en dat is niks voor mij. Daar het toch een zeer getrouwe live-uitvoering is (dat hoor ik ten minste), heb ik niet echt gezien om dit te gaan beluisteren
Dit is het voor mij onbekende album. Ik heb ooit een paar keer het live-album beluisterd en dat is niks voor mij. Daar het toch een zeer getrouwe live-uitvoering is (dat hoor ik ten minste), heb ik niet echt gezien om dit te gaan beluisteren
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:13 uur
Is toch niet zo gek? De woorden zeggen het al. Normaal is de norm en alternatief is het alternatief daar op.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:15 uur
chevy93 schreef:

Dat denk ik echt even als ik dit lees. Hij zegt dat het een getrouwe live-uitvoering is terwijl hij het studioalbum niet heeft gehoord. Erg knap, chevy.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:22 uur
Dat vergeven we hem toch wel na alle energie die hij in de topics heeft gestoken? 
Alhoewel die tweede wel een beetje knullig blijft.

Alhoewel die tweede wel een beetje knullig blijft.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 22:45 uur
Hij probeert per topic wat uitleg te geven over veertig saaie albums. Het is hem vergeven.
0
Misterfool
geplaatst: 27 augustus 2011, 23:52 uur
John coltrane stond ook ergens in de top 40, dus dat zijn al hoogstens 39 saaie platen. Wel eerlijk blijven hé bennerd

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 09:21 uur
Geen quote van dit forum, maar eentje van de Pitchfork facebook-pagina. Een user-reactie op de MTV Music Awards:
Gelukkig hebben we de foto's nog
I don't understand why Lady Gaga was dressed like Ralph Macchio from Crossroads and Justin Bieber was dressed as an aging, lesbian activist. I feel old, confused, and cranky now.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 10:51 uur
Oh Oh Bennerd, laat het hem niet horen, schrijftie zich direct uit 

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 13:30 uur
GrafGantz schreef:
Geen quote van dit forum, maar eentje van de Pitchfork facebook-pagina. Een user-reactie op de MTV Music Awards:
(quote)
Het ergste is dat het beide gewoon klopt.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 13:48 uur
GrafGantz schreef:
(quote)

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 14:56 uur
Ik vermoed dat Chevy geen voorleescomputer heeft dus dat loopt wel los 

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 00:13 uur
Heb wat berichten hier weggehaald nadat de gemoederen een beetje hoog opliepen. Misschien handig om te houden dat niemand het hier kwaad bedoelt, zelfs al komt iets een beetje lullig over. En voor de quote-plaatsers is het misschien handig om na te denken of een quote die ten koste gaat van een andere user wel zo aardig over komt, zelfs al bedoel je het nog zo goed.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 30 augustus 2011, 12:33 uur
I don't understand why Lady Gaga was dressed like Ralph Macchio from Crossroads and Justin Bieber was dressed as an aging, lesbian activist. I feel old, confused, and cranky now.
Wat een schitterende quote Graf

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 15:33 uur
Gisteren op het achtuurjournaal hoopte ik ook vurig dat ze zouden zeggen '...en Justin Bieber als vrouw', maar dat zat er helaas niet in.
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:44 uur
Er gebeuren rare dingen op The Blueprint
Puberaal? Jazeker!
Robbie Keane schreef:
Jay-Z rapt zo rustig en overtuigend, zijn flow is hier op zn best en Kanye bereikt z'n hoogtepunt
Jay-Z rapt zo rustig en overtuigend, zijn flow is hier op zn best en Kanye bereikt z'n hoogtepunt
Puberaal? Jazeker!

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:55 uur
GrafGantz schreef:
Daar is ie wél aan overleden volgens mij

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 18:05 uur
Graf is weer op dreef. Bij Muziek >> MusicMeter Live! >> Ergernissen bij popconcerten:

Rhythm & Poetry schreef:
Ik was laatst bij een optreden waar de artiest zelf maar bleef lullen. Mijn god, wat was dat irritant.
Ik was laatst bij een optreden waar de artiest zelf maar bleef lullen. Mijn god, wat was dat irritant.
GrafGantz schreef:
Dat noemt men ook wel rappen. Maar wellicht is dat niet jouw ding.
Dat noemt men ook wel rappen. Maar wellicht is dat niet jouw ding.

* denotes required fields.