MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ik ga stuk.

Er gaat geen dag voorbij of Grafgantz is weer met een qoute te vinden in dit topic

pqt
Haha

Oké, die was behoorlijk meesterlijk.

Casartelli (moderator)
Mjuman besluit een discussie met Chevy
Mocht je familie ooit een bijzettafel nodig hebben, weet ik wel waar ze een goed blad kunnen vinden.

Germ (crew)
Een glimlach hier op de reactie van Rhythm & Poetry na een discussie tussen Stijn_Slayer en MAS:

Rhythm & Poetry schreef:
Ach ja, ik zou er niet al te serieus meer op ingaan Stijn. Ik ken MAS persoonlijk en het is gewoon een eikel.

Misterfool bespreekt een nummer van Les Negresses Vertes:

Misterfool schreef:
Volstrekt verwerpelijke feestmuziek (al heb ik het feest niet kunnen ontdekken). Zo cultureel verantwoord als krakkemikkige campings, waar men het met de hygiëne niet zo nauw neemt en de enige, niet bepaalt enigste, vrouw 200 kilo om haar botten heeft.

Stijn_Slayer
Ondanks het geforceerde karakter (maar dat is inherent aan een 'slowgaze') schrijft Misterfool betere 'slowgazes' dan Slowgaze zelf.

Ik moet zeggen dat het inderdaad een alleraardigste pastiche is.

Misterfool

Jocharo-T
Heel soms (niet zo vaak) komt Misterfool grappig uit de hoek en dan is het gelijk ook echt grappig

Misterfool
Humor is net zo iets als met een hamer, op volle kracht, slaan op een spijkertje. Vaak sla ik mis, soms zelfs op mijn vinger, maar(heel) soms sla ik de spijker dwars door de tafel.

Gallow
Wie slaat er nou een spijker door een tafel

Doc
Iemand met een hamer denk ik.

Dat doen de Friezen met spiekersloan

Eens een keer geen grappen of grollen maar een interessante visie:

Snakeskin schreef:
Muziekkrant Oor prees niet alleen het album, het kwam zelfs in de top 10 van 1984 van de critici. Het is zo'n album dat zij totaal onbevangen kunnen bekritiseren en ook met de nodige superlatieven kunnen overladen. Van het album is bekend dat er geen miljoenen van afgezet gaan worden en dat het wekenlang de verkooplijsten gaat aanvoeren. Die wetenschap willen critici wel eens belastend vinden. De vertaalslag die dan moet plaatsvinden tussen het gelezene en mijn ervaring bij de eerste luisterproef wil dan wel eens zijn dat er een grote kloof is.

Klinkt eigenlijk wel bekend, maar had er nooit op deze manier tegenaan gekeken.

dix
En dan vragen we ons af ... welke geweldige plaat wordt hier besproken ? 1984 is een lekker jaar

Ik luister er nu naar

Gee, hoe kun je heel moeilijk zeggen dat je het helemaal niet eens bent met critici... Of heb ik het dan verkeerd begrepen?

Stiekem moest ik bij deze spel fout wel gniffelen.

Wat Luke Pritchard onderschijt van al die andere 'toegankelijk Britpop bandjes is..

Van Midnight Boom

Kijk dat zijn de leukste

Arme Luke Pritchard.

reptile71 schreef:
Gee, hoe kun je heel moeilijk zeggen dat je het helemaal niet eens bent met critici... Of heb ik het dan verkeerd begrepen?

Je hebt het verkeerd begrepen.

orbit schreef:
Lambf's idee van subtiel is 20 piepende garagedeuren over het geluid van een kinderboerderij speenvarkens die anaal gepenetreerd worden door een kudde wilde buffels..

Kwam via de vraag van de dag terecht bij een album van Rockbitch:

charlezzz schreef:
ze hadden een vingervlugge gitariste, kan ik me nog herinneren

De nieuwe Plaid is een pus-plaat:

Reevid schreef:
Behoorlijk gevarieerd, wel meer nijgend naar de zwerige kant

Jocharo-T
Vind het nou niet bepaald Memorabele Quotes

Ik wel, vooral die van orbit (maar dan moet je lambf ook wel kennen).

Ik vind dit nogsteeds erg memorabel:

Hans Brouwer schreef:
Vanmiddag toch maar even naar de bieb gereden en deze cd geleend en beluisterd. Mijn donkerbruine vermoeden is juist. Dit album kan mij totaal niet bekoren! Vlak en inspiratieloos 1*

Waarop gereageerd word door Musicfriek
Hmmm, goh Hans, dat vind ik knap. Het album is nog niet eens uit en jij hebt hem al geleend bij de bibliotheek? Naar mijn weten komt het album pas halverwege mei uit.

Ai....

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.