MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Tja, zo lang er Hans Brouwer boven een bericht staat kijk ik nergens meer van op....

Hij geeft het wel toe dat het onzin was

Nee, inderdaad want ja... die voegen gewoon niets toe..

Oh wacht weer een quote dat bij 9 van de 10 albums verschijnt

GrafGantz schreef:
Kwam via de vraag van de dag terecht bij een album van Rockbitch:

(quote)

Care to explain?

Lees de berichten hier eens, Chevy, misschien krijg je dan een beter beeld van de band.

Stijn_Slayer
Handjes boven de tafel als je ze op Youtube opzoekt.

chevy93 schreef:
(quote)
Care to explain?

One finger, two fingers, three fingers.....

Bij het meest recente David Hasselhoff album:

Rhythm & Poetry schreef:
Ik denk dat ik namens mezelf spreek als ik zeg dat dit mijn meest waardevolle toevoeging tot nu toe is op MuMe.

Hij zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben...

Bij Antony and the Johnsons :

Zola schreef:
Jammer dat Antony zo'n enge man/vrouw is, maar deze haast schizofrene paradox is wel wat hem ertoe aanzet om een dergelijk meestwerk af te leveren. Hulde!
Safri schreef:
Ik ben banger voor de dokter dan voor Antony hoor.
Zola schreef:
Zou je niet schrikken als je s'morgens wakker wordt en Antony zit aan je ontbijttafel? Of erger nog: ligt naast je in bed?
Safri schreef:
Heb je mijn vrouw al eens gezien dan?

Stijn_Slayer
Inderdaad

Gallow
Waarom zet je het dan hier?

Aurum schreef:

Wat is ' ' dan volgens jullie? Ik vind hem best leuk en wat zou het waard zijn een quote te plaatsen als hij onverschilligheid oproept?

Ik hoop maar voor Safri dat ie niet bang is om naar de relatietherapeut te gaan, want als z'n vrouw dit toch ziet...

Misschien nemen sommigen grapjes iets te serieus. En over het wel of niet leuk zijn: het topic heet niet "MM Leukste Quotes" maar "MM Memorabele Quotes". Memorabel = gedenkwaardig. Dat kan dus om verschillende redenen zijn.

Inderdaad, en ik moest er overigens wel om lachen toen ik het las. Die smiley was niet als 'onverschillig' bedoeld, maar meer als: "eh, lees ik dat nou goed / zegt ie dat nou echt?"

Dus ik had deze nog moeten toevoegen : / / /

Arrie schreef:

Lees de berichten hier eens, Chevy, misschien krijg je dan een beter beeld van de band.
Ah, in die richting zat ik al. Maar vroeg me al af wat dat met muziek te maken had. Nog steeds eigenlijk. @Stijn; wel wat geprobeerd te zoeken, maar daar ga ik mijn handen niet voor onder de tafel doen. Wat een koleremuziek.

Vingervlugge gitariste is dubbelop, omdat het zowel op het gitaar spelen als op het met haarzelf spelen kan duiden. Dat is de grap.

Ja, dat had ik toch ook gewoon door? Ik snap alleen nog steeds niet waarom je met jezelf gaat lopen spelen op het podium. Ik wist niet eens dat er überhaupt mensen zijn die dat doen/deden. Vandaar dat ik die associatie gelijk wegdeed.

Ah, op zo'n manier. Tja, met muziek heeft dat inderdaad niks te maken.

Arrie schreef:
Vingervlugge gitariste is dubbelop, omdat het zowel op het gitaar spelen als op het met haarzelf speken kan duiden. Dat is de grap.

Speken, die typefout kan ik nog wel vergeven, maar dubbelop, neen, je bedoelt hier ambiguïteit. Dubbelop is voorbijpasseren, groen gras, een dood lijk dat overleden is, een buitenaardse alien van een andere planeet, maar ambigu is toch echt anders.

Wat jij wil, Maarten. Voorbijpasseren is een contaminatie, en groen gras een pleonasme. Ik denk dat ik dubbelzinnig bedoelde.

Wat fijn dat jullie op school zo goed hebben opgelet!

Ulfat-e-Zulmat
Maarten heeft geen school nodig om die dingen te weten. Dat leert ie op straat.

Handig! Welke straat is dat? Stuur ik mijn kinderen daar ook heen.

reptile71 schreef:

Zou 'k niet doen slangenmens, meiden (en je hebt er twee) zijn meer ontvankelijk (van nature) in figuurlijk-letterlijke zin en hebben al gauw de buik vol van ervaringen 'op straat' opgedaan.

En Slowgaze is meer van bragging dan van swagging en da's op zich niet verkeerd

Ulfat-e-Zulmat
reptile71 schreef:

Om de hoek bij Eefje de Visser.

Nou, ik zal er nog maar eens over nadenken dan...

Stijn_Slayer
Ik begin me toch een beetje af te vragen wat er in die koekjes van Eefje zit.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.