De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2011, 17:29 uur
Tja, zo lang er Hans Brouwer boven een bericht staat kijk ik nergens meer van op....
0
geplaatst: 7 september 2011, 17:31 uur
Nee, inderdaad want ja... die voegen gewoon niets toe..
Oh wacht weer een quote dat bij 9 van de 10 albums verschijnt
Oh wacht weer een quote dat bij 9 van de 10 albums verschijnt

0
geplaatst: 7 september 2011, 18:06 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 september 2011, 18:07 uur
Handjes boven de tafel als je ze op Youtube opzoekt.
0
geplaatst: 7 september 2011, 18:09 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Care to explain?
One finger, two fingers, three fingers.....
0
geplaatst: 8 september 2011, 19:15 uur
Bij het meest recente David Hasselhoff album:
Hij zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben...
Rhythm & Poetry schreef:
Ik denk dat ik namens mezelf spreek als ik zeg dat dit mijn meest waardevolle toevoeging tot nu toe is op MuMe.
Ik denk dat ik namens mezelf spreek als ik zeg dat dit mijn meest waardevolle toevoeging tot nu toe is op MuMe.
Hij zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben...
0
geplaatst: 10 september 2011, 12:00 uur
Bij Antony and the Johnsons :

Zola schreef:
Jammer dat Antony zo'n enge man/vrouw is, maar deze haast schizofrene paradox is wel wat hem ertoe aanzet om een dergelijk meestwerk af te leveren. Hulde!
Jammer dat Antony zo'n enge man/vrouw is, maar deze haast schizofrene paradox is wel wat hem ertoe aanzet om een dergelijk meestwerk af te leveren. Hulde!
Safri schreef:
Ik ben banger voor de dokter dan voor Antony hoor.
Ik ben banger voor de dokter dan voor Antony hoor.
Zola schreef:
Zou je niet schrikken als je s'morgens wakker wordt en Antony zit aan je ontbijttafel? Of erger nog: ligt naast je in bed?
Zou je niet schrikken als je s'morgens wakker wordt en Antony zit aan je ontbijttafel? Of erger nog: ligt naast je in bed?
Safri schreef:
Heb je mijn vrouw al eens gezien dan?
Heb je mijn vrouw al eens gezien dan?

0
geplaatst: 10 september 2011, 14:21 uur
Wat is '
' dan volgens jullie? Ik vind hem best leuk en wat zou het waard zijn een quote te plaatsen als hij onverschilligheid oproept?
' dan volgens jullie? Ik vind hem best leuk en wat zou het waard zijn een quote te plaatsen als hij onverschilligheid oproept?
0
geplaatst: 10 september 2011, 14:30 uur
Ik hoop maar voor Safri dat ie niet bang is om naar de relatietherapeut te gaan, want als z'n vrouw dit toch ziet...
0
geplaatst: 10 september 2011, 14:45 uur
Misschien nemen sommigen grapjes iets te serieus. En over het wel of niet leuk zijn: het topic heet niet "MM Leukste Quotes" maar "MM Memorabele Quotes". Memorabel = gedenkwaardig. Dat kan dus om verschillende redenen zijn.
0
geplaatst: 10 september 2011, 15:17 uur
Inderdaad, en ik moest er overigens wel om lachen toen ik het las. Die smiley was niet als 'onverschillig' bedoeld, maar meer als: "eh, lees ik dat nou goed / zegt ie dat nou echt?" 
Dus ik had deze nog moeten toevoegen :
/
/
/ 

Dus ik had deze nog moeten toevoegen :
/
/
/ 
0
geplaatst: 11 september 2011, 12:45 uur
Arrie schreef:

Lees de berichten hier eens, Chevy, misschien krijg je dan een beter beeld van de band.
Ah, in die richting zat ik al. Maar vroeg me al af wat dat met muziek te maken had. Nog steeds eigenlijk. @Stijn; wel wat geprobeerd te zoeken, maar daar ga ik mijn handen niet voor onder de tafel doen. Wat een koleremuziek.
Lees de berichten hier eens, Chevy, misschien krijg je dan een beter beeld van de band.
0
geplaatst: 11 september 2011, 12:52 uur
Vingervlugge gitariste is dubbelop, omdat het zowel op het gitaar spelen als op het met haarzelf spelen kan duiden. Dat is de grap.
0
geplaatst: 11 september 2011, 13:30 uur
Ja, dat had ik toch ook gewoon door? Ik snap alleen nog steeds niet waarom je met jezelf gaat lopen spelen op het podium. Ik wist niet eens dat er überhaupt mensen zijn die dat doen/deden. Vandaar dat ik die associatie gelijk wegdeed.
0
geplaatst: 11 september 2011, 14:17 uur
Ah, op zo'n manier. Tja, met muziek heeft dat inderdaad niks te maken.
0
geplaatst: 11 september 2011, 22:30 uur
Arrie schreef:
Vingervlugge gitariste is dubbelop, omdat het zowel op het gitaar spelen als op het met haarzelf speken kan duiden. Dat is de grap.
Vingervlugge gitariste is dubbelop, omdat het zowel op het gitaar spelen als op het met haarzelf speken kan duiden. Dat is de grap.
Speken, die typefout kan ik nog wel vergeven, maar dubbelop, neen, je bedoelt hier ambiguïteit. Dubbelop is voorbijpasseren, groen gras, een dood lijk dat overleden is, een buitenaardse alien van een andere planeet, maar ambigu is toch echt anders.
0
geplaatst: 11 september 2011, 22:32 uur
Wat jij wil, Maarten. Voorbijpasseren is een contaminatie, en groen gras een pleonasme. Ik denk dat ik dubbelzinnig bedoelde.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 11 september 2011, 23:33 uur
Maarten heeft geen school nodig om die dingen te weten. Dat leert ie op straat.
0
geplaatst: 11 september 2011, 23:40 uur
Handig! Welke straat is dat? Stuur ik mijn kinderen daar ook heen. 

0
geplaatst: 11 september 2011, 23:45 uur
Zou 'k niet doen slangenmens, meiden (en je hebt er twee) zijn meer ontvankelijk (van nature) in figuurlijk-letterlijke zin en hebben al gauw de buik vol van ervaringen 'op straat' opgedaan.

En Slowgaze is meer van bragging dan van swagging
en da's op zich niet verkeerd 
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 september 2011, 12:31 uur
Ik begin me toch een beetje af te vragen wat er in die koekjes van Eefje zit.
* denotes required fields.