MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
gewoon, zoet en zacht.

panjoe (moderator)
Slowgaze schreef:
Dubbelop is (..) een dood lijk dat overleden is...

Die is zelfs driedubbelop .

Wat een koleremuziek.
....je mist het punt chevy, of liever the spot.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom je met jezelf gaat lopen spelen op het podium
....om the Stranglers te citeren in "Peaches":

Will you just take a look over there (where?).... there
is she tryin' to get out of that clitoris liberation for women ?
thats what i preach...........preacher man

Walking on the beaches looking at the peaches

Bij dit album:

(afbeelding)

Flammazine schreef:
Vroeger werden lullen op platenhoezen tenminste nog gecensureerd.

Quote van het jaar? Het zou zo maar kunnen...

Kwam deze tegen op de wiki pagina van Charlie Watts, en leek me memorabel genoeg om hier te plaatsen. Zelfs als ie niet waar blijkt te zijn is ie nog altijd leuk:

"A famous anecdote relates that during the mid-1980s, an intoxicated Jagger phoned Watts' hotel room in the middle of the night asking "Where's my drummer?". Watts reportedly got up, shaved, dressed in a suit, put on a tie and freshly shined shoes, descended the stairs, and punched Jagger in the face, saying: "Don't ever call me your drummer again. You're my fucking singer!"

GrafGantz schreef:
(quote)

Volgens mij is dit een legitiem verhaal. Heb het ook eens in een Stones-interview in Q gelezen. Staat me ook bij dat dit voorval in een Amsterdams hotel was en die beste Mick na de klap van Watts over de tafel richting open raam schoof. Hij moest schijnbaar door een omstander bij zijn voeten worden gepakt, anders had 'ie een Chet Bakertje gedaan. Maar het kan zijn, dat dat aspect van het verhaal er later ter verfraaiing bij gekomen is...

Gevonden, uit de autobiografie "Life" van Keith Richards:

There was a rare moment, in late 1984, of Charlie throwing his drummer’s punch—a punch I’ve seen a couple of times and it’s lethal; it carries a lot of balance and timing. He has to be badly provoked. He threw this one at Mick. We were in Amsterdam for a meeting. Mick and I weren’t on great terms at the time, but I said, c’mon, let’s go out. And I lent him the jacket I got married in. We got back to the hotel about five in the morning and Mick called up Charlie. I said, don’t call him, not at this hour. But he did, and said, “Where’s my drummer?” No answer. He puts the phone down. Mick and I were still sitting there, pretty pissed—give Mick a couple of glasses, he’s gone—when, about twenty minutes later, there was a knock at the door. There was Charlie Watts, Savile Row suit, perfectly dressed, tie, shaved, the whole fucking bit. I could smell the cologne! I opened the door and he didn’t even look at me, he walked straight past me, got hold of Mick and said, “Never call me your drummer again.” Then he hauled him up by the lapels of my jacket and gave him a right hook. Mick fell back onto a silver platter of smoked salmon on the table and began to slide towards the open window and the canal below it. And I was thinking, this is a good one, and then I realized it was my wedding jacket. And I grabbed hold of it and caught Mick just before he slid into the Amsterdam canal. It took me twenty-four hours after that to talk Charlie down. I thought I’d done it when I took him up to his room, but twelve hours later, he was saying, “Fuck it, I’m gonna go down and do it again.” It takes a lot to wind that man up. “Why did you stop him?” My jacket, Charlie, that’s why!

GrafGantz schreef:
Kwam deze tegen op de wiki pagina van Charlie Watts, en leek me memorabel genoeg om hier te plaatsen. Zelfs als ie niet waar blijkt te zijn is ie nog altijd leuk:

(quote)

Kwam deze ook tegen in een biografie over Keith Richards, geweldig verhaal

Dank voor de uitgebreide info

De hele discussie met ForzaRob hier vind ik wel een lachertje.

Misterfool
Memorabel is het niet, irritant wel!

Ah, een nieuwe aflevering van de serie: 'Musicmeterdrama's

Wat kom je hier soms toch extreme mensen tegen

Nou deze is ook niet echt memorabel, maar ik vond hem best grappig. Misplaatste opmerking maar toch wel lollig

Doc schreef:
(quote)

Hij is ook altijd zo lekker gewoon gebleven.
"Gewoon Kurt" had de eerstvolgende plaat geheten.

Ja, die vond ik ook wel grappig.

Spliffy McGreen schreef:
Ik vind de hele plaat helemaal te gek.
ik heb hem nog maar net. maar ik weet zeker dat ik het plat zal draaien.

Klepper schreef:

HIJ IS AL PLAT !!!

deze vond ik toch wel een beetje grappig

ik een beetje niet

Pitchfork postte zojuist een 30 seconden preview van de nieuwe Lou Reed / Metallica collab, en dit was de eerste reply op facebook:

coincidentally, if you play a trainwreck video at the same time, they sync up

En voor de geinteresseerden:

klik

Jocharo-T
rock-rick schreef:
De hele discussie met ForzaRob hier vind ik wel een lachertje.
Ja, dat was me een discussie inderdaad. Met zo iemand probeer ik juist altijd de discussie aan te gaan in de hoop dat het kwartje bij hem valt, maar het mocht niet baten helaas. Zie zojuist dat hij al geband is, zijn we daar ook vanaf. Discussie is trouwens ook al verwijderd.

ArthurDZ schreef:
Wat kom je hier soms toch extreme mensen tegen

Gelukkig valt het verhoudingsgewijs nog wel mee. Over het algemeen kan je hier op de site op een leuke manier discussiëren. Soms fel, maar negen van de tien keer toch wel met respect gelukkig. Je hebt er helaas altijd mensen tussen zitten met een verheven muzieksmaak.

Het laatste bericht van Marty McFly.

Jocharo-T
Bij Jay-Z & Kanye West - Watch the Throne (2011)

jordkaka schreef:
Jij hebt niet door wat de holocaust daadwerkelijk is denk ik?

2nd Chamber schreef:
Als het echt belangrijk was geweest had ik er wel eens iets over gelezen.

Tja dat komt nog wel als de 2nd Chamber naar school gaat

edit: Was overigens een soort van sarcasme (zie vervolg bij het album).

Jocharo-T
Ik vraag me af of het sarcasme was, zeker als je zijn bericht van 17 september 2011, 21:19 uur leest. Ik denk eerder dat hij Holocaust heeft opgezocht, stond ook geen smiley achter zijn bericht. Na alle reacties komt hij met een tegenbericht. Maar goed, hij heeft zichzelf in ieder geval belachelijk gemaakt met zo'n opmerking.

Het was sarcasme, wat hij ook aangaf. Neemt niet weg dat het belachelijk is sarcastisch te gaan doen over de Holocaust.

Van het MuM maatjes topic:

The Scientist schreef:
Ik heb Nicolage Rico maar toegevoegd aan mijn user-updates... als die ergens een negatief bericht bij zet zijn dat vaak dingen die ik moet luisteren

MJ_DA_MAN schreef:
Het was sarcasme, wat hij ook aangaf. Neemt niet weg dat het belachelijk is sarcastisch te gaan doen over de Holocaust.

Tja, en dat niet begrijpen (dat sarcasme over dit onderwerp niet leuk is) is mischien nog wel kwalijker als er nog nooit van gehoord te hebben.

Overigens is het eigenlijk teveel eer om dit hier in het forum op te nemen.

Jocharo-T
Over het laatste heb je misschien wel gelijk Rudi. Ik kon er echter niet uit opmaken dat het om sarcasme ging en dacht dat het wellicht de domste quote ooit was. Maar als jullie zeggen dat het sarcasme was geloof ik dat natuurlijk gelijk. En inderdaad sarcasme over dit onderwerp is nooit leuk, misschien alsnog wel de domste quote ooit?

Volgens mij is die jongen nergens sarcastisch over de Holocaust zelf, hij reageert gewoon sarcastisch op een vraag waar ik ook sarcastisch op zou reageren.

Ik vind de quote overigens vrij memorabel.

Jocharo-T
Tja, het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Hij zegt dat de Holocaust niet belangrijk was, terwijl dat één van de meest gruwelijke gebeurtenissen is geweest die de mensheid heeft meegemaakt. Ruim zeven miljoen Joden vonden de dood. Dan zal dat wel sarcasme geweest zijn van hem, maar wel behoorlijk misplaatst.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.