MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
In mijn ogen reageerde hij gewoon in de trant van "Neen, joh, natuurlijk weet ik niet wat de holocaust is." Vandaar dat ik moest glimlachen om die quote.

Als hij natuurlijk echt bedoelt dat hij de Holocaust (die met hoofdletter) niet belangrijk vindt (wat hij dus volgens mij niet doet), dan is dat triest. Maar volgens mij bedoelde hij het niet zo.

Memorabele quotes plaatsen en lezen kan leuk zijn, maar wat ik een beetje misplaatst vind is dat in dit topic geregeld óver iemand geschreven wordt. Als een uitspraak daar dan toch aanleiding toe geeft is het misschien beter desbetreffende persoon hier uit te nodigen en het hem/haar gewoon te vragen hoe en wat er bedoeld werd.

Daar heb ik net de boel weggeveegd, het ging er wel heel erg off topic.

Kan zijn dat het sarcastisch was, hij zei zelf ook dat dit standaard lesmateriaal was op elke school, maar je beroepen op sarcasme (of ironie of wat dan ook) vind ik wel een zwaktebod als het slecht gebracht wordt.

Verder ben ik het wel met Kronos eens, zelf post ik bewust geen quotes die ten koste gaan van iemand.

Eens, erg overtrokken quote en er wordt veel te serieus aan getrokken.
MJ_DA_MAN schreef:
Neemt niet weg dat het belachelijk is sarcastisch te gaan doen over de Holocaust.
Zijn we dat stadium niet al jaren voorbij?

Voor zover er een zo'n ''stadium'' bestaat: nee, daar zijn we niet al jaren voorbij. Het is natuurlijk niet zo dat die gebeurtenissen zeer recent zijn, maar als je doet alsof de Holocaust een gedateerd iets is dan noem ik je bijna wereldvreemd.

Een gepast muzikaal antwoord:

Het origineel - Big Star/Alex Harvey:

Een essentiële cover

Bij R.E.M.
Snakeskin schreef:
Jammer. De vergelijking met The Beatles kan geen enkele band aan en ik wil ook niet stellen dat zij daarbij in de buurt komen, maar wij nemen afscheid van een echt heel grote band die een geweldig oeuvre op haar naam heeft.

Lees maar eens de gemiddelde Snakeskin bericht bij het album: '1# Record' van Big Star.

Vond dit wel een opmerkelijke zin bij Document van R.E.M. Wel selectief gequote. Je vraagt je af waarom ie Document draait als het niet voor de lol is.

spruitje schreef:
ik luister 'm telkens helemaal uit - al sinds 1987 - ook voor m'n lol.

Doc
Af en toe doet ie het ook wel eens met tegenzin.
Logisch ook, als je em ergens in 1987 op repeat hebt gezet, en nog altijd aan het luisteren bent.

Een oudje van de persoon boven mij, bij een album van Moke

Ducoz schreef:
Ik vind dit wel een aardig plaatje! Het heeft een meerwaarde als sfeer muziek, voor de rest vind ik het niet bijster interessant. De hoes is daarin tegen wel helemaal fantastisch!
Doc schreef:
Hoezo...... Kan ie niet open?

Een hoes die niet open kan, ik snap hem niet.

Volgens mij zit de grap hem in het woordje 'daarin'. Maar dan nog blijf ik het een beetje een vage quote vinden...

Wat de clou ook moge zijn: ik vind de opmerking wel grappig

Oh, ik dacht altijd dat Doc dat album helemaal niks vond, en het dus fantastisch zou zijn als ie niet open kom, omdat de muziek dan niet opgezet kan worden.

Volgens mij heeft Arrie bingo

Best een leuke quote in dat geval.

Dat is toch niet de definitie van een hoes? Een hoes kan niet open en dicht.

Het lullige aan deze quote is volgens mij dat de hoes er geen fluit mee te maken heeft.

Rhythm & Poetry schreef:
Dat is toch niet de definitie van een hoes? Een hoes kan niet open en dicht.

Tuurlijk wel, een hoes is datgene wat om de cd heen zit.

Is dat niet de jewel case?

Dat is een voorbeeld van een hoes, ja.

Arrie schreef:

Voor het geval (in case) van onbegrip: zeg maar het geval van een hoes, maar minder het geval van een juweel (jewel).

Hoes "daarin tegen" - tegen = werkt niet mee; maar is waarschijnlijk: daarentegen

Arrie schreef:

Je kunt de hoes inderdaad ook zien als een omhulsel, maar niet in deze context.

Deze was een of twee maanden geleden ook al en toen snapte Rop hem ook al niet.

Wil je daarmee zeggen dat ik een keer consistent ben?

Een hoes is een dun doorzichtig of ondoorzichtig omhulsel voor producten. Hoezen worden gebruikt ter bescherming, ter decoratie en om duidelijk te maken wat de inhoud van de hoes is. Bekend zijn de platenhoes en de cd-hoes. Platenhoezen en cd-hoezen kunnen verdeeld worden in albumhoezen en singlehoezen. - Wiki

Rhythm & Poetry schreef:

Precies, deze keer weet je het niveau tenminste een beetje vast te houden.

Sterk punt bij All That You Can't Leave Behind van U2:

Allard-A schreef:
Elevation bijv. staat tussen Stuck In A Moment en Walk On in. Dat is voor mij een beetje alsof ik tijdens een heerlijk diner in een sterrenrestaurant tussendoor een kroket geserveerd krijg: op z'n tijd erg lekker, maar op dat moment ongepast.

dix
Rhythm & Poetry schreef:

Dit is niet het topic om over je stoelgang uit te wijden, R&P

Yann Samsa
Oh, jawel...

lebowski schreef:
Sterk punt bij All That You Can't Leave Behind van U2:

(quote)
Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets kan hebben bij een nummer. Een goed nummer is een goed nummer. Ik ken dit album verder niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:11 uur

geplaatst: vandaag om 08:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.