Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 november 2011, 16:45 uur
Ik ken geen leuke vrouwelijke Cabaretières. Tineke Schouten is echt constant hetzelfde en elk typetje lijkt op elkaar. Brigitte Kaandorp is ook niet leuk en dat mens van de Lama's is toch echt wel het dieptepunt. (Sara Kroos). Als het publiek niet lacht (wat erg vaak bij haar gebeurd) dan laat ze haar tieten zien en denkt ze daar alles mee te kunnen redden. Voor mij werkt het niet. Plien en Bianca zijn trouwens ook dramatisch.
Mijn favorieten Cabaretiers zijn Javier Guzman en Theo Maassen. (Daar krijg je het niet echt in hapklare brokken)
Najib Amhali, Jochem Meijer, Bert Vischer en 'Guido Weijers' (heel soms is hij leuk, niet vaak) zijn ook wel te doen op z'n tijd, maar dan meer voor een avondje verstand op nul.
Mijn favorieten Cabaretiers zijn Javier Guzman en Theo Maassen. (Daar krijg je het niet echt in hapklare brokken)
Najib Amhali, Jochem Meijer, Bert Vischer en 'Guido Weijers' (heel soms is hij leuk, niet vaak) zijn ook wel te doen op z'n tijd, maar dan meer voor een avondje verstand op nul.
0
geplaatst: 8 november 2011, 17:30 uur
Brigitte Kaandorp vind ik wel oké, zeker in 'Zo!'. Het stukje met die leeftijdstabel blijft geniaal! 
Verder zijn die wijven van Toren C echt belabberd slecht.

Verder zijn die wijven van Toren C echt belabberd slecht.
0
geplaatst: 8 november 2011, 17:41 uur
Jocharo-T schreef:
...dan laat ze haar tieten zien en denkt ze daar alles mee te kunnen redden. Voor mij werkt het niet.
...dan laat ze haar tieten zien en denkt ze daar alles mee te kunnen redden. Voor mij werkt het niet.

0
geplaatst: 8 november 2011, 18:22 uur
Jocharo-T schreef:
Ik ken geen leuke vrouwelijke Cabaretières. Tineke Schouten is echt constant hetzelfde en elk typetje lijkt op elkaar. Brigitte Kaandorp is ook niet leuk en dat mens van de Lama's is toch echt wel het dieptepunt. (Sara Kroos). Als het publiek niet lacht (wat erg vaak bij haar gebeurd) dan laat ze haar tieten zien en denkt ze daar alles mee te kunnen redden. Voor mij werkt het niet. Plien en Bianca zijn trouwens ook dramatisch.
Ik vind Brigitte Kaandorp op momenten echt ontzettend goed, maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Overigens zijn in Engeland wel een aantal grappige vrouwen te vinden.
Javier Guzman is ook een favoriet van mij
. Theo Maassen vind ik op momenten erg leuk. Jochem Meijer en Bert Vischer kan ik echt niet uitstaan, alleen de schoolbus van Jochem Meijer was wel leuk.
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 november 2011, 22:34 uur
@ Stalin
Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten., maar Google eens Sara Kroos naakt en je zult het roerend met me eens zijn.
Ps. Ondanks dat je een grapje maakte, wil ik toch even benadrukken dat ik geen gay ben. Niet dat ik wat tegen homo's heb. Ik bedoel, onder mijn beste vrienden zitten tenslotte ook mensen die... niets tegen homo's hebben.
@ Rock-Rick
Welke vrouwelijke Engelse cabaretières raad je mij aan?
Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten., maar Google eens Sara Kroos naakt en je zult het roerend met me eens zijn.

Ps. Ondanks dat je een grapje maakte, wil ik toch even benadrukken dat ik geen gay ben. Niet dat ik wat tegen homo's heb. Ik bedoel, onder mijn beste vrienden zitten tenslotte ook mensen die... niets tegen homo's hebben.
@ Rock-Rick
Welke vrouwelijke Engelse cabaretières raad je mij aan?

0
geplaatst: 8 november 2011, 22:48 uur
Jocharo-T schreef:
Ik ken geen leuke vrouwelijke Cabaretières.
Ik ken geen leuke vrouwelijke Cabaretières.
Katinka Polderman? (ze is niet altijd zo grof gebekt
)
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 november 2011, 22:49 uur
Die ken ik nog niet, zal de filmpjes morgen even bekijken en dan zal ik ook gelijk even laten weten wat ik ervan vond 

0
geplaatst: 8 november 2011, 23:36 uur
0
geplaatst: 8 november 2011, 23:58 uur
0
geplaatst: 9 november 2011, 00:00 uur
trebremmit schreef:
Die heb ik 1 keer live gezien en dat moet bijna wel het slechtste optreden zijn wat ik ooit heb meegemaakt.
(quote)
Die heb ik 1 keer live gezien en dat moet bijna wel het slechtste optreden zijn wat ik ooit heb meegemaakt.
Word. Pijnlijk gewoon om er naar te kijken
.
0
geplaatst: 9 november 2011, 00:07 uur
Ik vond het wel leuk eigenlijk. Lekkere Rotterdamse tongval ook. 

0
geplaatst: 9 november 2011, 08:10 uur
Niemand hier die Wim Helsen noemt, of tellen Belgen gewoon niet mee voor jullie? 
In België zijn er voor zover ik weet ook geen grappige cabaretières te bespeuren.

In België zijn er voor zover ik weet ook geen grappige cabaretières te bespeuren.
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 november 2011, 08:26 uur
herman schreef:
Dat hoor ik er niet echt in. Het is een meisje uit Zeeland dat eventjes in Rotterdam heeft gestudeerd. Ook in Den Bosch trouwens. De Rotterdamse tongval kan ik niet echt vinden bij haar. Een beetje gemaakt Rotterdams accent dat wel, maar meer om het te laten rijmen.
Ik kan na het zien van die filmpjes nu wel gaan concluderen dat ik dit ook echt totaal niet leuk vind. Vrouwen kunnen best grappig zijn, maar dan niet op een podium

0
geplaatst: 9 november 2011, 08:56 uur
Ploppesteksel schreef:
Niemand hier die Wim Helsen noemt, of tellen Belgen gewoon niet mee voor jullie?

Wim Helsen? Die is toffer dan 95% van de Nederlandse cabaretiers. Vooral de show Bij Mij Zijt Ge Veilig vond ik onvergetelijk: hoera voor de vlag!
Samen met Kees Torn is hij mijn favoriete cabaretier. Zij zijn de enigen voor wie ik naar het theater ga. Nou ja, samen met Mike Boddé en Micha Wertheim dan...
0
geplaatst: 9 november 2011, 19:07 uur
Wim Helsen zou ik qua stijl goed moeten kunnen hebben, maar hij weet me niet aan het lachen te krijgen. Zijn grappen komen me vaak een beetje gezocht over denk ik.
Van die Katinka vond ik dat lied over pijpen best grappig, die andere niet zo.
Ik kom uit die streek en ik kan je vertellen dat ze dat absoluut NIET heeft. Ze eindigt ieder woord met een rollende 'r.'
Van die Katinka vond ik dat lied over pijpen best grappig, die andere niet zo.
herman schreef:
Lekkere Rotterdamse tongval ook.
Lekkere Rotterdamse tongval ook.
Ik kom uit die streek en ik kan je vertellen dat ze dat absoluut NIET heeft. Ze eindigt ieder woord met een rollende 'r.'
0
geplaatst: 9 november 2011, 20:50 uur
Ik dacht ook al, Rotterdams?
Zal wel aan mij liggen, niet dus.
Zal wel aan mij liggen, niet dus.
0
geplaatst: 9 november 2011, 21:29 uur
jasper1991 schreef:
Wim Helsen zou ik qua stijl goed moeten kunnen hebben, maar hij weet me niet aan het lachen te krijgen. Zijn grappen komen me vaak een beetje gezocht over denk ik.
Dat vind ik net grappig. Hij vertelt niet echt moppen; hij vertelt een verhaal waarin hij vaak de absurde zijweggetjes bewandelt. Veel liever heb ik dat dan van die cabaretiers die mop na mop zeggen, al dan niet in een groter geheel. Ik denk dan weer maar aan een (erg geliefde) Belg: Alex Agnew. Af en toe best een goeie mop, daar niet van, maar niet erg boeiend om langer dan een uur naar te zien.
Toch wel één van de beste cabaretfragmenten die ik ken: zijn manier van doen is gewoon fantastisch..
Of als hij echt grappen vertelt.. Dat is ook altijd hilarisch.

- YouTube - Wim Helsen - Salamander
- YouTube - Wim Helsen op Humo's Pop Poll de Luxe
0
geplaatst: 10 november 2011, 16:46 uur
Jocharo-T schreef:
@ Stalin
...maar Google eens Sara Kroos naakt en je zult het roerend met me eens zijn.
@ Stalin
...maar Google eens Sara Kroos naakt en je zult het roerend met me eens zijn.
Ge-googled en dit is het resultaat:

De echte foto van Sara topless wil ik de trouwe kijkers hier niet aan doen

0
geplaatst: 4 januari 2012, 16:35 uur
Na Het Kwaad en Wanneer Begint het Schieten heb ik Lebbis in mijn hart gesloten, maar Branding is me een beetje tegengevallen. Lebbis' kracht was altijd met vernieuwende invalshoeken op de samenleving kijken en mensen confronteren met de realiteit.
Lebbis probeert het op Branding wel, maar hij vergeet met goede grappen en uitspattingen te komen. Jammer, want ik had er wel veel van verwacht - hij is naar aanleiding van Branding zelfs tot cabaretier van het jaar verkozen. (
)
Ik heb inmiddels Spiksplinter van Hans Teeuwen op dvd en ik kan niet stoppen met kijken!
Lebbis probeert het op Branding wel, maar hij vergeet met goede grappen en uitspattingen te komen. Jammer, want ik had er wel veel van verwacht - hij is naar aanleiding van Branding zelfs tot cabaretier van het jaar verkozen. (
)Ik heb inmiddels Spiksplinter van Hans Teeuwen op dvd en ik kan niet stoppen met kijken!

0
geplaatst: 5 januari 2012, 01:22 uur
Erg leuk dit ja. Heb ook een hele show van hem gezien, en dat was toch wat minder.
0
Ponty Mython
geplaatst: 5 januari 2012, 01:46 uur
Spiksplinter van Hans Teeuwen is werkelijk waar om te huilen. De beste man is een karikatuur van zichzelf geworden. En dat publiek dat hij trekt zou zelfs nog krom liggen als hij 100 minuten scheten zou laten en als toegift over de eerste rij heen zou pissen.
Ik kreeg bij zijn show echt een Ik ben Hans Teeuwen, alles wat ik doe is toch wel leuk! gevoel. Jammer Hans, maar dit is een herhaling van zetten. Elke grap in je nieuwe show is al eens eerder gemaakt in een oudere show. Mijn mening? Je had na het meesterlijke Trui moeten stoppen.
Ik kreeg bij zijn show echt een Ik ben Hans Teeuwen, alles wat ik doe is toch wel leuk! gevoel. Jammer Hans, maar dit is een herhaling van zetten. Elke grap in je nieuwe show is al eens eerder gemaakt in een oudere show. Mijn mening? Je had na het meesterlijke Trui moeten stoppen.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 01:52 uur
Ponty Mython schreef:
Spiksplinter van Hans Teeuwen is werkelijk waar om te huilen. De beste man is een karikatuur van zichzelf geworden. En dat publiek dat hij trekt zou zelfs nog krom liggen als hij 100 minuten scheten zou laten en als toegift over de eerste rij heen zou pissen.
Je wou toch niet zeggen dat je Dat Dan Weer Wel niet tof vindt?Spiksplinter van Hans Teeuwen is werkelijk waar om te huilen. De beste man is een karikatuur van zichzelf geworden. En dat publiek dat hij trekt zou zelfs nog krom liggen als hij 100 minuten scheten zou laten en als toegift over de eerste rij heen zou pissen.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 11:52 uur
Gisteren een deel van de show van Marc Marie gezien.... Allejezus, wat was dat slecht 
''Ennehhhh''
Was echt vreselijk irritant.

''Ennehhhh''
0
geplaatst: 5 januari 2012, 12:45 uur
Een van mijn favorieten, alleen zijn muziekkeuze is niet de mijne.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 januari 2012, 12:52 uur
Ben het wel met Niels eens dat dat optreden wat gisteren op televisie was van een bedroevend niveau was. Heb niet echt kunnen lachen. Het enige wat ik wel grappig vond is hoe je je toupet op je hoofd plaatst. Twee centimeter maakt een enorm verschil, en toen hij dat voordeed moest ik toch wel even lachen. Het was het enige moment van de avond.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 12:55 uur
niels94 schreef:
Gisteren een deel van de show van Marc Marie gezien.... Allejezus, wat was dat slecht
''Ennehhhh''

''Ennehhhh''
Ik vind 'm doorgaans wel grappig, maar gisteren ook een stukje gezien en het was niet best. Erg flauw...enneehhhh...flauw.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 13:00 uur
Ploppesteksel schreef:
Dat vind ik net grappig. Hij vertelt niet echt moppen; hij vertelt een verhaal waarin hij vaak de absurde zijweggetjes bewandelt. Veel liever heb ik dat dan van die cabaretiers die mop na mop zeggen, al dan niet in een groter geheel. Ik denk dan weer maar aan een (erg geliefde) Belg: Alex Agnew. Af en toe best een goeie mop, daar niet van, maar niet erg boeiend om langer dan een uur naar te zien.
Toch wel één van de beste cabaretfragmenten die ik ken: zijn manier van doen is gewoon fantastisch..
(embed)
Iet wat laat, maar alsnog: (quote)
(embed)

0
Jocharo-T
geplaatst: 5 januari 2012, 13:01 uur
Afgelopen week een show gezien van Freek de Jonge. Die vent mag van mij ook wel met pensioen. 

0
geplaatst: 5 januari 2012, 13:45 uur
Nooit leuk gevonden, hoewel hij best goede dingen kan schrijven. Maar wat een verzuurde vent is dat. 

* denotes required fields.