De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2012, 21:20 uur
Casartelli schreef:
De generatie der dertigers zal het wel weer rechtbreien.
De generatie der dertigers zal het wel weer rechtbreien.

0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:20 uur
Bij Songs in the Key of Life ontstond een discussie over George Michael en Mary J. Blige's cover van As. De meesten vinden daar niet veel aan, maar Lennon wel. Lebowski reageert vervolgens scherp:
lennon schreef:
Behalve de bijdrage van Mary J Blige zie ik niet in wat er erg is aan de cover? Hij ligt zo waanzinnig dicht bij het origineel dat je het gewoon niet slecht kan vinden!
Sterker nog, ik durf te beweren dat George m beter zingt dan de grote Stevie...
.....Gaat even dekking zoeken.....
begin maar met schieten..............
Behalve de bijdrage van Mary J Blige zie ik niet in wat er erg is aan de cover? Hij ligt zo waanzinnig dicht bij het origineel dat je het gewoon niet slecht kan vinden!
Sterker nog, ik durf te beweren dat George m beter zingt dan de grote Stevie...
.....Gaat even dekking zoeken.....
begin maar met schieten..............
lebowski schreef:
Dat is met zo'n nickname een gewaagde provocatie...
Dat is met zo'n nickname een gewaagde provocatie...
0
geplaatst: 18 januari 2012, 23:21 uur
Een groter compliment is haast niet mogelijk. Als zelfs jasper1991 de kwalificatie 'aardig' aan je memorabele quote kwijt kan, dan weet je zeker dat je een oneliner met eeuwigheidswaarde aan de geschiedenis hebt toegevoegd!
0
geplaatst: 18 januari 2012, 23:38 uur
Ik had Jasper's reactie inderdaad héél wat minder enthousiast ingeschat. 

0
geplaatst: 18 januari 2012, 23:47 uur
Aardig is ongeveer het summum van niet-pretentieus; en dus in context een erg suspect woord.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 22:20 uur
Sietse schreef:
Kan iemand deze twee albums voor mij toevoegen?
Electric Moon - Flaming Lake
Electric Moon - Flaming Lake (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Marisa Anderson - The Golden Hour
Marisa Anderson - The Golden Hour (Vinyl, LP) at Discogs
Ik ben heel eerlijk, ben momenteel gewoon te lui om het zelf te doen en wil liever met mijn katten gaan spelen.
Alvast bedankt.
Kan iemand deze twee albums voor mij toevoegen?
Electric Moon - Flaming Lake
Electric Moon - Flaming Lake (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Marisa Anderson - The Golden Hour
Marisa Anderson - The Golden Hour (Vinyl, LP) at Discogs
Ik ben heel eerlijk, ben momenteel gewoon te lui om het zelf te doen en wil liever met mijn katten gaan spelen.
Alvast bedankt.
Wat een uitsmijter

0
geplaatst: 19 januari 2012, 22:46 uur
Ik heb ze even toegevoegd, heb toch een hekel aan katten....
0
geplaatst: 21 januari 2012, 12:15 uur
jasper1991 schreef:
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.
Jasper's analyse hiervan.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 11:06 uur
Geen quote maar ik post hem toch maar hier. Kwam deze direct onder elkaar tegen in de stemmenlijst van KLF's "Chill Out". De liefhebber en de hater zijn het 100% met elkaar eens:

0
geplaatst: 23 januari 2012, 12:49 uur
herman schreef:
Bij Songs in the Key of Life ontstond een discussie over George Michael en Mary J. Blige's cover van As. De meesten vinden daar niet veel aan, maar Lennon wel. Lebowski reageert vervolgens scherp:
(quote)
(quote)
Ja, die vond ik ook erg sterk

0
geplaatst: 23 januari 2012, 13:30 uur
GrafGantz schreef:
Geen quote maar ik post hem toch maar hier. Kwam deze direct onder elkaar tegen in de stemmenlijst van KLF's "Chill Out". De liefhebber en de hater zijn het 100% met elkaar eens:
(afbeelding)
(afbeelding)
In dat genre memorabele momenten kan er toch maar weinig tippen aan deze quote uit een KO-achtig spelletje.
Ouwe schreef:
Nieuwe...
Nieuwe...
Maar goed, die had ik al eens gepost...

* denotes required fields.