De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2012, 16:03 uur
In een woord, geniaal:
Mjuman schreef:
Vermoeiend die zelotische, intolerante besserwissers - de vergelijking met Jehova-getuigen dringt zich op, die proberen je, altijd op een zaterdagochtend, van de ondergang te redden; die besserwissers bezoedelen daardoor - in principe - leuke topics door hun stokpaardjes daar continue te parkeren.
Vermoeiend die zelotische, intolerante besserwissers - de vergelijking met Jehova-getuigen dringt zich op, die proberen je, altijd op een zaterdagochtend, van de ondergang te redden; die besserwissers bezoedelen daardoor - in principe - leuke topics door hun stokpaardjes daar continue te parkeren.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 18:20 uur
GrafGantz schreef:
Geen quote maar ik post hem toch maar hier. Kwam deze direct onder elkaar tegen in de stemmenlijst van KLF's "Chill Out". De liefhebber en de hater zijn het 100% met elkaar eens:
(afbeelding)
Geen quote maar ik post hem toch maar hier. Kwam deze direct onder elkaar tegen in de stemmenlijst van KLF's "Chill Out". De liefhebber en de hater zijn het 100% met elkaar eens:
(afbeelding)
Conclusie: het is geen muziek
0
geplaatst: 23 januari 2012, 18:48 uur
De vraag niet begrepen of wishful thinking?
guitarwally schreef:
Welke overleden artiest heb jij nooit live zien optreden, maar had je wel graag willen zien?
-Guitarwally: Paul McCartney
Welke overleden artiest heb jij nooit live zien optreden, maar had je wel graag willen zien?
-Guitarwally: Paul McCartney
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 januari 2012, 18:54 uur
Misschien gelooft Guitarwally de Paul is dead mythe?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 januari 2012, 19:08 uur
Dat jullie daar nog allemaal intrappen. Guitarwally lacht zich vast dood.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 19:59 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat jullie daar nog allemaal intrappen.
Dat jullie daar nog allemaal intrappen.
Inderdaad...
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:25 uur
Mwoah, Guitarwally maakt wel eens meer onhandige opmerkingen volgens mij, vind hem niet het type dat zo'n geintje uithaalt.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:26 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ja, dat dus.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:21 uur
Stijn_Slayer schreef:
Shit, ik heb 'm nog nooit zien optreden.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 00:03 uur
0
Rizz
geplaatst: 24 januari 2012, 00:42 uur
herman schreef:
Mwoah, Guitarwally maakt wel eens meer onhandige opmerkingen volgens mij, vind hem niet het type dat zo'n geintje uithaalt.
Guitarwally is 2 jaar geleden naar McCartney geweest, voor de rest maakt hij wel vaker zulke grapjes.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 08:48 uur
Rizz schreef:
Guitarwally is 2 jaar geleden naar McCartney geweest, voor de rest maakt hij wel vaker zulke grapjes.
Goh, sterke humor zeg....

0
geplaatst: 24 januari 2012, 09:31 uur
StopMakingSenseo schreef:
(quote)

0
geplaatst: 24 januari 2012, 10:42 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
LOL Geen quote maar ik post hem toch maar hier. Kwam deze direct onder elkaar tegen in de stemmenlijst van KLF's "Chill Out". De liefhebber en de hater zijn het 100% met elkaar eens:
(afbeelding)
Eén van de sterkere in dit topic 
0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:35 uur
In het 'MuMe klinkt anders topic is een gebrek aan gegadigden om een artiest uit de lijst te gooien en deze te vervangen. Plots draagt iemand een user aan die alleen nog maar maar in voetbaldiscussies op deze site actief is:
Lukas countert:
Deren Bliksem schreef:
Ik vraag Nicolage_Rico wel even!
Ik vraag Nicolage_Rico wel even!
Lukas countert:
Lukas schreef:
Die zal waarschijnlijk Maradona in de lijst zetten en vervolgens zes van de zeventien artiesten op de reservebank plaatsen
.
Die zal waarschijnlijk Maradona in de lijst zetten en vervolgens zes van de zeventien artiesten op de reservebank plaatsen
.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 15:10 uur
Wederom uit het MuMe is anders topic (waar dit topic zijn basis allang kwijt is, is het een fantastische kweekvijver voor leuke quotes
)
Vond ik wel grappig:
Waarop volgt:
)Vond ik wel grappig:
kemm schreef:
Jammer hoor, dit topic heeft alle potentie om interessante discussies voort te brengen, maar in de plaats krijgen we pagina's vol gemiep-mop-mekker...
Jammer hoor, dit topic heeft alle potentie om interessante discussies voort te brengen, maar in de plaats krijgen we pagina's vol gemiep-mop-mekker...
Waarop volgt:
Deren Bliksem schreef:
Maar gelukkig is daar jouw bijdrage!
Maar gelukkig is daar jouw bijdrage!
0
geplaatst: 25 januari 2012, 16:07 uur
Er zijn momenteel 122 gebruikers aanwezig. De nieuwste gebruiker is jasperloos.
Volgens mij heeft de nieuwe aanwinst een gezond gevoel voor humor

0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:32 uur
Al vaak tegengekomen, maar raar genoeg nog nooit gepost hier.
Bij Wire - 154:
Je moet wel de tracklist kennen om hem te snappen
Bij Wire - 154:
herman schreef:
Binnenkort maar 'ns een Wire Single K.O. doen?
Binnenkort maar 'ns een Wire Single K.O. doen?
Je moet wel de tracklist kennen om hem te snappen

0
Jocharo-T
geplaatst: 30 januari 2012, 15:00 uur
Terwijl ik op de site aan het rondneuzen was, kwam ik een leuke quote tegen. Kan best zijn dat hij al eens geplaatst is, maar ik ga geen tientallen pagina's terug bladeren om er achter te komen dat de quote nog niet geplaatst is. Het laatste bericht van Ulfat-e-Zulmat is trouwens waar ik op doel. De rest staat er bij voor de context.
Bij: Wat mis je op MusicMeter?
Bij: Wat mis je op MusicMeter?
Slowgaze schreef:
Het gebruik van voetnoten is niet alleen voorbehouden aan wetenschappelijke publicaties. Bijna elke opleiding werkt er mee, behalve de opleiding voor nagelstyliste, en het gebruik van voetnoten buiten school om lijkt me ook geen verkeerd idee. Zo kunnen we de jongere gebruikers ook voorbereiden op het leven dat nog op hen wacht. Ik pleit voor meer voetnoten in het alledaagse leven; dat zou het leven een stuk prettiger maken.
Het gebruik van voetnoten is niet alleen voorbehouden aan wetenschappelijke publicaties. Bijna elke opleiding werkt er mee, behalve de opleiding voor nagelstyliste, en het gebruik van voetnoten buiten school om lijkt me ook geen verkeerd idee. Zo kunnen we de jongere gebruikers ook voorbereiden op het leven dat nog op hen wacht. Ik pleit voor meer voetnoten in het alledaagse leven; dat zou het leven een stuk prettiger maken.
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Volledig mee eens.
Volledig mee eens.
ArthurDZ schreef:
Wat een gigantisch non-argument, die laatste post van Slowgaze. Ik schoot zowaar in de lach.
Wat een gigantisch non-argument, die laatste post van Slowgaze. Ik schoot zowaar in de lach.
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Wat een onwetendheid. Ik schiet zowaar in de lach.
Wat een onwetendheid. Ik schiet zowaar in de lach.
ArthurDZ schreef:
Ik zou graag lezen wat ik volgens Ulfat-e-Zulmat blijkbaar niet gesnapt heb.
Ik zou graag lezen wat ik volgens Ulfat-e-Zulmat blijkbaar niet gesnapt heb.
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Dat weet ik ook niet, maar ik vond dat bericht van Maarten vrij vermakelijk en dus vond ik het de moeite waard om hem te steunen in zijn - al dan niet serieuze - ideeën.
Dat weet ik ook niet, maar ik vond dat bericht van Maarten vrij vermakelijk en dus vond ik het de moeite waard om hem te steunen in zijn - al dan niet serieuze - ideeën.
* denotes required fields.