MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Laat dat maar aan Paalhaas over.

Snoeperd over Morphine:

Snoeperd schreef:
Ik moet het album Good nog luisteren. Dat schijnt ook erg goed te zijn.

Bennerd heeft het niet zo op vrouwelijke hiphop:

bennerd schreef:
ik haat femcee’s, blijf gewoon aan je fornuis staan

panjoe (moderator)
Heerlijk kort door de bocht!

Bennerd, ben je ook tegen vrouwenstemrecht?

Oldfart schreef:
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?

Paalhaas schreef:

Je bedoelt waarschijnlijk annalen met dubbel n, anders zou bovenstaande een vreemd schouwspel worden.

Hallo, we hebben het hier wel over een old fart... en waar komt die vandaan? Juist.

Die van bennerd vind ik wel leuk!

Off-topic discussie over politiek verwijderd.

Geldklopperij van de classic rock bands is wel heel erg extreem volgens ikbenhet:
ikbenhet schreef:
Zo heb ik diverse live-optredens gezien waarbij je echt goed moet kijken of Crosby nog leeft of dat ze hem nog even rechtop hebben gezet voor het concert.

jasper1991 schreef:
Ik weet niet wat jij onder bombast verstaat, maar ik vind Muse niet echt bombastisch...

Juist doordat het zo serieus bedoeld is van Jasper, en ik (en volgens mij velen met mij) Muse juist behoorlijk bombastisch vind, vond ik dit toch wel redelijk memorabel.

Volgens mij wordt bombastisch door elkaar gehaald met woorden als theatraal, pompeus en pathetisch.

Ik had het daar over Origin of Symmetry overigens.

jasper1991 schreef:
Volgens mij wordt bombastisch door elkaar gehaald met woorden als theatraal, pompeus en pathetisch.

Ik had het daar over Origin of Symmetry overigens.

Nou dat klopt dan wel...

Synoniemen van bombastisch; ander woord voor bombastisch - synoniemen.net

Als er op deze site iemand is die verstand heeft van bombast is het Jasper wel. Geen wonder dat hij Muse niet zo bombastisch vindt. Powermetal: dát is bombast!

Nee, dat is potsierlijk.

Maar wel een grappige quote inderdaad.

stoepkrijt schreef:
Powermetal: dát is bombast!
Kan. Misschien ben ik wel te veel gewend hoor. De nieuwe Nightwish om eens wat te noemen voelt mij heel anders aan dan Origin of Symmetry in ieder geval.

Ik moest hardop lachen toen ik net bij een album van Veldhuis & Kemper een berichtje van Paalhaas tegen kwam.

Paalhaas schreef:
Inconvenient Trut klinkt in ieder geval ook Volkomen Kut. Zie ze nou toch eens staan op die cover, het stelletje talentloze mispunten. M'n nichtje van 7 schrijft nog betere teksten.

Veldhuis & Kemper - We Moeten Praten (2009)

Heavy fucking metal? Is Steely Dan misschien iets voor jullie?

Slowgaze schreef:

En verder met de quotes, deze in Britpop kon ik wel om lachen:

GrafGantz schreef:
En als er duidelijke jazz-invloeden te horen zijn spreekt men ook wel van Britbop.

Lukas schreef:
En als het een beetje plakkerige muziek is, spreekt men ook wel van Prittpop...

2MY schreef:
... en als er flauwe woordspelingen over gemaakt worden, dan wordt het ook wel Britmop genoemd...

GrafGantz schreef:
En als die grap niet echt geslaagd is heet het Britflop.

etc.

etc.

etc.

itchy schreef:
Welke Britsnob hijst dit topic uit het slop?

Lukas schreef:
Hou toch allemaal je britkop!

Ik heb maar even de hele discussie hiervoor verwijderd. De quotes raken erdoor ondergesneeuwd, en het ging nergens over. Alleen de m.i. memorable quote van Slowgaze heb ik laten staan.

sxesven
Fucking-insertion als in heavy fucking metal (met heavy metal toch te beschouwen als een compound noun, analyse als Adj + N is niet echt terecht...) is - in het Engels - natuurlijk een heel normaal fenomeen en hier gewoon correct toegepast (als in abso-fucking-lutely, ook, bijvoorbeeld). Dat weet Mju ook. En zoals Herman al aangaf stuurde Mju op iets anders aan. Wat ik uit zijn enigszins schertsende bericht opmaak is dat Mju under the guise of zgn. syntactische problemen eigenlijk syntactisch even correcte frases biedt die hem echter semantisch beter liggen.

Mju, wees nu eens duidelijk joh.

Slowgaze schreef:

sxesven schreef:
Fucking-insertion als in heavy fucking metal (met heavy metal toch te beschouwen als een compound noun, analyse als Adj + N is niet echt terecht...) is - in het Engels - natuurlijk een heel normaal fenomeen en hier gewoon correct toegepast (als in abso-fucking-lutely, ook, bijvoorbeeld). Dat weet Mju ook. En zoals Herman al aangaf stuurde Mju op iets anders aan. Wat ik uit zijn enigszins schertsende bericht opmaak is dat Mju under the guise of zgn. syntactische problemen eigenlijk syntactisch even correcte frases biedt die hem echter semantisch beter liggen.

Mju, wees nu eens duidelijk joh.

Je bent laat, Sven.

sxesven
Ik merk Kan niet eens even naar het toilet tussendoor blijkbaar

MusicMeter is van de pot gerukt.

sxesven
Ze kunnen het schijt krijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:29 uur

geplaatst: vandaag om 15:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.