De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2012, 17:38 uur
Snoeperd over Morphine:
Snoeperd schreef:
Ik moet het album Good nog luisteren. Dat schijnt ook erg goed te zijn.
Ik moet het album Good nog luisteren. Dat schijnt ook erg goed te zijn.
0
geplaatst: 15 maart 2012, 13:55 uur
Bennerd heeft het niet zo op vrouwelijke hiphop:
bennerd schreef:
ik haat femcee’s, blijf gewoon aan je fornuis staan
ik haat femcee’s, blijf gewoon aan je fornuis staan
0
geplaatst: 15 maart 2012, 16:38 uur
Oldfart schreef:
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?
Paalhaas schreef:
Je bedoelt waarschijnlijk annalen met dubbel n, anders zou bovenstaande een vreemd schouwspel worden.
Je bedoelt waarschijnlijk annalen met dubbel n, anders zou bovenstaande een vreemd schouwspel worden.
Hallo, we hebben het hier wel over een old fart... en waar komt die vandaan? Juist.
0
geplaatst: 16 maart 2012, 09:13 uur
Geldklopperij van de classic rock bands is wel heel erg extreem volgens ikbenhet:
ikbenhet schreef:
Zo heb ik diverse live-optredens gezien waarbij je echt goed moet kijken of Crosby nog leeft of dat ze hem nog even rechtop hebben gezet voor het concert.
Zo heb ik diverse live-optredens gezien waarbij je echt goed moet kijken of Crosby nog leeft of dat ze hem nog even rechtop hebben gezet voor het concert.
0
geplaatst: 22 maart 2012, 18:39 uur
jasper1991 schreef:
Ik weet niet wat jij onder bombast verstaat, maar ik vind Muse niet echt bombastisch...
Ik weet niet wat jij onder bombast verstaat, maar ik vind Muse niet echt bombastisch...
Juist doordat het zo serieus bedoeld is van Jasper, en ik (en volgens mij velen met mij) Muse juist behoorlijk bombastisch vind, vond ik dit toch wel redelijk memorabel.

0
geplaatst: 22 maart 2012, 18:43 uur
Volgens mij wordt bombastisch door elkaar gehaald met woorden als theatraal, pompeus en pathetisch.
Ik had het daar over Origin of Symmetry overigens.
0
geplaatst: 22 maart 2012, 18:53 uur
jasper1991 schreef:
Volgens mij wordt bombastisch door elkaar gehaald met woorden als theatraal, pompeus en pathetisch.
Nou dat klopt dan wel...
Synoniemen van bombastisch; ander woord voor bombastisch - synoniemen.net
0
geplaatst: 22 maart 2012, 19:03 uur
Als er op deze site iemand is die verstand heeft van bombast is het Jasper wel. Geen wonder dat hij Muse niet zo bombastisch vindt. Powermetal: dát is bombast!
0
geplaatst: 22 maart 2012, 19:13 uur
Nee, dat is potsierlijk.
Maar wel een grappige quote inderdaad.
Maar wel een grappige quote inderdaad.

0
geplaatst: 22 maart 2012, 20:29 uur
stoepkrijt schreef:
Powermetal: dát is bombast!
Kan. Misschien ben ik wel te veel gewend hoor. De nieuwe Nightwish om eens wat te noemen voelt mij heel anders aan dan Origin of Symmetry in ieder geval.Powermetal: dát is bombast!
0
geplaatst: 23 maart 2012, 23:13 uur
Ik moest hardop lachen toen ik net bij een album van Veldhuis & Kemper een berichtje van Paalhaas tegen kwam.
Veldhuis & Kemper - We Moeten Praten (2009)
Paalhaas schreef:
Inconvenient Trut klinkt in ieder geval ook Volkomen Kut. Zie ze nou toch eens staan op die cover, het stelletje talentloze mispunten. M'n nichtje van 7 schrijft nog betere teksten.
Inconvenient Trut klinkt in ieder geval ook Volkomen Kut. Zie ze nou toch eens staan op die cover, het stelletje talentloze mispunten. M'n nichtje van 7 schrijft nog betere teksten.
Veldhuis & Kemper - We Moeten Praten (2009)
0
geplaatst: 24 maart 2012, 12:54 uur
Heavy fucking metal? Is Steely Dan misschien iets voor jullie?
0
geplaatst: 24 maart 2012, 14:50 uur
0
geplaatst: 24 maart 2012, 14:56 uur
En verder met de quotes, deze in Britpop kon ik wel om lachen:
GrafGantz schreef:
En als er duidelijke jazz-invloeden te horen zijn spreekt men ook wel van Britbop.
En als er duidelijke jazz-invloeden te horen zijn spreekt men ook wel van Britbop.
Lukas schreef:
En als het een beetje plakkerige muziek is, spreekt men ook wel van Prittpop...
En als het een beetje plakkerige muziek is, spreekt men ook wel van Prittpop...
2MY schreef:
... en als er flauwe woordspelingen over gemaakt worden, dan wordt het ook wel Britmop genoemd...
... en als er flauwe woordspelingen over gemaakt worden, dan wordt het ook wel Britmop genoemd...
GrafGantz schreef:
En als die grap niet echt geslaagd is heet het Britflop.
etc.
etc.
etc.
En als die grap niet echt geslaagd is heet het Britflop.
etc.
etc.
etc.
itchy schreef:
Welke Britsnob hijst dit topic uit het slop?
Welke Britsnob hijst dit topic uit het slop?
Lukas schreef:
Hou toch allemaal je britkop!
Hou toch allemaal je britkop!
0
geplaatst: 24 maart 2012, 15:02 uur
Ik heb maar even de hele discussie hiervoor verwijderd. De quotes raken erdoor ondergesneeuwd, en het ging nergens over. Alleen de m.i. memorable quote van Slowgaze heb ik laten staan. 

0
sxesven
geplaatst: 24 maart 2012, 15:06 uur
Fucking-insertion als in heavy fucking metal (met heavy metal toch te beschouwen als een compound noun, analyse als Adj + N is niet echt terecht...) is - in het Engels - natuurlijk een heel normaal fenomeen en hier gewoon correct toegepast (als in abso-fucking-lutely, ook, bijvoorbeeld). Dat weet Mju ook. En zoals Herman al aangaf stuurde Mju op iets anders aan.
Wat ik uit zijn enigszins schertsende bericht opmaak is dat Mju under the guise of zgn. syntactische problemen eigenlijk syntactisch even correcte frases biedt die hem echter semantisch beter liggen. 
Mju, wees nu eens duidelijk joh.
Wat ik uit zijn enigszins schertsende bericht opmaak is dat Mju under the guise of zgn. syntactische problemen eigenlijk syntactisch even correcte frases biedt die hem echter semantisch beter liggen. 

0
geplaatst: 24 maart 2012, 15:07 uur
0
geplaatst: 24 maart 2012, 15:08 uur
sxesven schreef:
Fucking-insertion als in heavy fucking metal (met heavy metal toch te beschouwen als een compound noun, analyse als Adj + N is niet echt terecht...) is - in het Engels - natuurlijk een heel normaal fenomeen en hier gewoon correct toegepast (als in abso-fucking-lutely, ook, bijvoorbeeld). Dat weet Mju ook. En zoals Herman al aangaf stuurde Mju op iets anders aan.
Je bent laat, Sven.
0
sxesven
geplaatst: 24 maart 2012, 15:09 uur
Ik merk
Kan niet eens even naar het toilet tussendoor blijkbaar 
Kan niet eens even naar het toilet tussendoor blijkbaar 
* denotes required fields.