MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
We zetten je schoon te kakken.

panjoe (moderator)
Ik word schijtziek van dit soort opeenvolgingen van woordgrapjes ...

bennerd schreef:
We zetten je schoon te kakken.

Dat klinkt als een contradictio in terminis.

Misterfool
panjoe schreef:
Ik word schijtziek van dit soort opeenvolgingen van woordgrapjes ...

ik word er zelfs strontzeenuwachtig van

sxesven
Nou ophouden met die geintjes of ik word hier pislink ja

Arrie schreef:
(quote)

Dat klinkt als een contradictio in terminis.

Shit, je hebt gelijk.

Stijn_Slayer
Prittpop.

Arrie schreef:
(serie woordgrapkes)

Stijn_Slayer
Zag net deze bij Bedtime Stories van Madonna:

madonnagirl3 schreef:
Ik vind dit der slechtste cd ooit
Maar ik geef maar 2.5 sterren...
Ik had er meer van verwacht toen ik het kochten

Schizo

Der slechtste cd, dat klinkt als een Haraldje.

(Vrouwelijke) Smeagol is op MuMe, ik ga der handtekening vragen

2MY
niels94 schreef:
Ik denk dat ik zonder MuMe de meeste albums uit mijn top 10 niet eens zou kennen

AOVV schreef:
Ik zou de albums uit m'n top 10 ook kennen mocht ik me nooit hebben ingeschreven op MuMe. Ik zou gewoonweg een heel andere top 10 hebben.

Deze had ik niet onmiddellijk toen ik hem voor het eerst las in het Muzikale Reis-topic. Maar toen ik hem eenmaal begreep (bij het herlezen een dag later) knetterde er toch iets in mijn hersentjes. Mooie doordenker van AOVV!

panjoe (moderator)
Lekker letterlijk nemen als dat niet hoeft daar hou ik van .

Hij is wel leuk .

Geen hogere fylosofie, maar gewoon geinig.

De premisse is dan wel dat je ook zonder MuMe tot 10 hebt leren tellen en gewend bent om lijstjes te maken en beide zijn niet helemaal zeker met de present state of education in NL en B.

A3_operation_P schreef:
ik luister heel veel hip hop, maar nu ik dit album heb zitten luisteren ben ik ineens fan van moby, ik ben niet bekend met electronic muziek, maar weten jullie meer goede electro artiesten, want ik begin de electro muziek aardig pakkend te vinden.

herman schreef:
Probeer anders eens wat Boards of Canada of Aphex Twin.

A3_operation_P schreef:
jo, thanx homie

herman schreef:
hi-5, bro'ski!

panjoe (moderator)

Als Hermans taalgebruik zich automatisch aanpast aan degene tegen wie hij het heeft, kunnen we nog veel plezier beleven aan die jongen.

panjoe (moderator)
Ik grinnik weer hardop, die herman toch .

Doc
panjoe schreef:
Ik grinnik weer hardop, die herman toch .

Een doerak is het....

Tit bespreekt een nummer van Morphine en zorgt er en passant voor dat ik nooit meer serieus naar deze band kan luisteren:

Titmeister schreef:
De combinatie bas/sax bij Morphine doet mij altijd een beetje denken aan flatulentie.

Die is mooi ja.

Ik vond deze ook wel geinig. Aap countert een niet zo snuggere opmerking van iemand bij Æthenor - En Form for Blå (2011)

jellecomicgek72 schreef:
Die 'Æ' hebben ze wel een beetje van Tool gejat!
Aap schreef:
Jaaa, en de Blå van The Thing.
Alle scandinaviërs zijn schatplichtig aan Tool.

Mijn god, die Jelle...

Yann Samsa
Enkele van op Moviemeter, ze zijn te geniaal om niet te posten.

Het betreft ene TeamJacob. Allereerst misschien even aantonen waar hij z'n naam vandaan haalt:

Bij Twilight:
TeamJacob schreef:
Wat is Jacob toch HOT!!! Love It!

Welnu:

Bij Inception:
TeamJacob schreef:
Slechte film zeg. Ik acht de regisseur als verantwoordelijk om het de kijkers duidelijk te maken waar de film over gaat/naar toe wil. Dit is enkel een bullshit film, ik heb nog nooit twee dromen tegelijk gehad. Snapte er niets van.

Bij Memento:
TeamJacob schreef:
Ik heb alleen de eerste 25 minuten van deze film geworden. Met mijn toch jarenlange filmervaring kon ik oordelen dat dit een waardeloze film zou worden. Wat is hier nou leuk aan?!? Acteerwerk was ook niet echt bijzonder... 1,0 ster

Bij Inglorious Bastards:
TeamJacob schreef:
Hitler wordt doodgeschoten in een bioscoop? Yeah right.. Deze film heeft 0,0 waarheidsgehalte. De regiseur had toch beter eerst 'es een paar lesjes geschiedenis moeten hebben om een film over de tweede wereldoorlog te maken. Ik vind Sophie's Choice, Schlinder's List en The Pianist wat dat betreft veeel aangrijpender en beter. Daarom 1,0 ster.

TeamJacob schreef:
Ja, ik vind mezelf snugger genoeg althans. Bij HP doen ze ook niet alsof het echt is, het is 'fantasy'. Bij deze film doet Tarintini alsof het echt zo is verlopen.

Bij Eternal Sunshine of the Spotless Mind

TeamJacob schreef:
Dit is overduidelijk de slechtste rol die Jim Carrey OOIT heeft neergezet. Ik heb geen één keer om hem moeten lachen. Normaal lig ik in een scheur als 'ie van die grappige gezichtsuitdrukkingen maakt. Acteerwerk viel me dus toch wat tegen.. Booring... Film is verder best wel grappig om 'es een keer gezien te hebben.. 2,5 sterren

En als afsluiter:

TeamJacob schreef:
Nou, ik denk toch dat ik veel meer van films af weet dan jij ooit zou af weten. Toevallig heb ik een familielid die de filmacademie doet.

Had 'm al een paar keer op MoMe gezien, maar hij is toch wel een held

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.