MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Yann Samsa
Om deze moest ik ook hardop lachen. De volgende gast bouwt echt naar een climax toe

ik zoek en film en ik weet de titel echt niet meer... Het begint zo, moeder is druk bezig met voor bereidingen van een feestje haar dochter is thuis (een jaar of 15-16). Ze is aan het bellen met haar moeder en zegt, ah de deur bel gaat...ze doet open en ze wordt op vreselijke wijze verkracht en vermoord...de rest van de film gaat over de zoektocht van de moeder naar de moordenaar...wie kan mij helpen...film is zeker 10 of misschien 15 jaar geleden...ik wil mijn dochter uitleggen met deze film waarom ze de deur niet mag open doen...

Casartelli (moderator)

Nu maar hopen dat het ook inderdaad een grap is.

Ja, ik mag toch hopen dat deze user het allemaal niet serieus meent.

Ik ga meteen even op MoMe zoeken naar dit fenomeen...

Ik wil 'm ook op musicmeter

ArthurDZ schreef:
Ik wil 'm ook op musicmeter

Soort zoekt soort?

"Dit is enkel een bullshit film, ik heb nog nooit twee dromen tegelijk gehad."
Nu ik er over nadenk, ik heb maar één keer een droom in een droom gehad.

Ik heb wel eens gedroomd dat als ik die nacht niet 100 dromen zou dromen ik niet meer wakker zou worden. Dus ik in mijn droom aan de lopende band dromen verzinnen.

Mjuman schreef:
(quote)

Soort zoekt soort?

Wat? Ik denk toch dat ik veel meer van muziek af weet dan jij ooit zal weten. Toevallig heb ik een familielid die in een Free Record Shop werkt!

En herman, leuke anekdote

Die TeamJacob is echt geniaal .

Briljant

2MY
Als ik een dochter zou hebben en ik zou ze een wijze les wil leren, dan zou ik ook op zoek gaan naar de meest geschikte horrormovie om mijn punt te maken...

En dat is inderdaad de beste manier van opvoeden en ik kan het weten. Want ik ken toevallig iemand die zelf ook kinderen heeft.

Bedankt voor de prachtige serie quotes van Teamjacob, mooi figuur

Yann Samsa
2MY schreef:
En dat is inderdaad de beste manier van opvoeden en ik kan het weten. Want ik ken toevallig iemand die zelf ook kinderen heeft.

Ik wil het niet beter weten, maar het is wetenschappelijk bewezen dat als men de gevolgen ziet (bijvoorbeeld door middel van een film) zij minder geneigd zijn om dat te herhalen.

Slowgaze schreef:

Nu ik er over nadenk, ik heb maar één keer een droom in een droom gehad.

Ik ook, ik werd wakker en ging naar de wc, en werd wakker

Zo nu en dan, zijn er ook gewoon hele grappige gesprekken te vinden op SoulSeek zonder dat het een flauwe Paapgrap of Grafjoke is, zoals de volgende discussie over de Nederlandse free-jazz grindcoreband Dead Neanderthals tussen Sietse en korenbloem:

[01:32][korenbloem] vooral die drums en die sax zijn vet
[01:32][masterrossi] alles is drums en sax
[01:32][ataloona] maar idd, vind t ook erg vet
[01:32][korenbloem] wow wat blaast die vent minimaal maar echt super intens
[01:32][masterrossi] alleen gaat de sax ook door effecten
[01:33][korenbloem] of een al wat ik nu hoor
[01:33][korenbloem] een solo
[01:33][korenbloem] met drum
[01:33][korenbloem] vanaf de 7 min 40 ongeveer
[01:33][korenbloem] oh dat is een gitaat
[01:34][korenbloem] nu hoor ik echt duidelijk nosie
[01:34][masterrossi] nee, dat is een sax
[01:34][korenbloem] dan wordt het later een gitaar
[01:35][korenbloem] en dan wordt het echt super gave noise
[01:35][korenbloem] alsof alles in elkaar stort
[01:35][masterrossi] oke, nog ene keer
[01:35][masterrossi] het is allemaal SAX
[01:35][korenbloem] ja dat hebben ze heel erg leuk gedaan
[01:35][masterrossi] duo drums + sax
[01:35][masterrossi] zonder gitaar
[01:35][masterrossi] gitaar niet gebruikt

(Misschien ligt het aan mijn flauwe bui, maar ik vond het wel een hele grote glimlach waard )

Dat is er waarschijnlijk eentje uit de categorie "je had er bij moeten zijn".

Yann Samsa
Of niet.

panjoe (moderator)
Die MovieMeter quotes .

2MY
IllumSphere schreef:
Ik wil het niet beter weten, maar het is wetenschappelijk bewezen dat als men de gevolgen ziet (bijvoorbeeld door middel van een film) zij minder geneigd zijn om dat te herhalen.

Ik geloof je, op voorwaarde dat je iemand kent die wetenschapper is. Of een wetenschappelijk boek heeft.

ClassicRocker
yeahyeahyeah schreef:
Komt denk ik vooral doordat veel liefhebbers van een nummer als Hotel California de MuMeLadder niet zo goed trekken. Er doen maar weinig echte classic rockers mee aan de ladder. Het zijn nu eenmaal niet de meest avontuurlijke muziekliefhebbers en veel muziek uit de ladder is ook wel heel erg eng.

Ja ja...

Die is wel uitzonderlijk memorabel inderdaad. Ik hoop dan ook dat hij blijft voortleven in het collectieve MuMe-geheugen. Want ja.

Mome Quotes:

Ik heb ooit meegedaan aan een tekenwedstrijd voor de Dead Neanderthals, maar helaasch niks gewonnen.

En degene die jouw natekende wel?

ClassicRocker schreef:
(quote)

Ja ja...

Memorabel, omdat ie zo waar is.

ClassicRocker
Arrie schreef:
Memorabel, omdat ie zo waar is.

Ja, Ja! Maar toch ook... Nee! Nee! Was getekend, een verkondiger van de absolute waarheid.

Juist ja... Ik snap werkelijk niet wat je nou bedoelt met dat bericht.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.