De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2012, 20:30 uur
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers:

Prachtig ook hoe ClassicRockers naam zich aanpast aan elke Vraag van de Dag.
ClassicRocker schreef:
Vind jij je muzieksmaak superieur aan die van anderen?
-ClassicRockProphet: Ik ben neergezonden om het rockmuzikale evangelie te verspreiden en beschouw mijn muzieksmaak als superieur en uitverkoren.
Vind jij je muzieksmaak superieur aan die van anderen?
-ClassicRockProphet: Ik ben neergezonden om het rockmuzikale evangelie te verspreiden en beschouw mijn muzieksmaak als superieur en uitverkoren.

ClassicRocker schreef:
Ik verken classic rock tot aan de baarmoederwand en stel me open voor vrijages met klassiekers uit andere rockgenres. Zo diep als ik binnendring in mijn bemind, zo breed penetreert geen alternatieve popper zijn begeerte. Voorwaar, qua passie en geestdrift steekt geen MuMe-user mij de loef af.
Ik verken classic rock tot aan de baarmoederwand en stel me open voor vrijages met klassiekers uit andere rockgenres. Zo diep als ik binnendring in mijn bemind, zo breed penetreert geen alternatieve popper zijn begeerte. Voorwaar, qua passie en geestdrift steekt geen MuMe-user mij de loef af.

Prachtig ook hoe ClassicRockers naam zich aanpast aan elke Vraag van de Dag.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 april 2012, 21:50 uur
Arrie schreef:
Juist ja... Ik snap werkelijk niet wat je nou bedoelt met dat bericht.
Ik wou dat ik daar ook wat vaker last van had bij zijn reacties.
0
geplaatst: 7 april 2012, 22:24 uur
Ik kan mij heel goed voorstellen dat er heel veel mensen zijn die de oude rockers van weleer een warm hart toedragen voor de muziek die ze destijds hebben gemaakt.
Ik mag er zelf ook graag reclame voor maken.
Classic Rocker is niet normaal enthousiast over die oude bands, hij bezorgt door zijn militante en absolute standpunten, die met veel geblêr gepaard gaan, diezelfde rockmuzikanten een slechte naam. Dusdanig, dat er inmiddels sprake is van een forse anti-reclame, zorgwekkend gewoon.
Stiekem verdenk ik hem er wel eens van dat hij eigenlijk een punk liefhebber is die met terugwerkende kracht de uitvinders van de rockmuziek alsnog zwart wil maken.....
Ik mag er zelf ook graag reclame voor maken.
Classic Rocker is niet normaal enthousiast over die oude bands, hij bezorgt door zijn militante en absolute standpunten, die met veel geblêr gepaard gaan, diezelfde rockmuzikanten een slechte naam. Dusdanig, dat er inmiddels sprake is van een forse anti-reclame, zorgwekkend gewoon.
Stiekem verdenk ik hem er wel eens van dat hij eigenlijk een punk liefhebber is die met terugwerkende kracht de uitvinders van de rockmuziek alsnog zwart wil maken.....

0
ClassicRocker
geplaatst: 7 april 2012, 22:32 uur
De culturele bagage van hedendaagse jongelieden toch ook.

En een aangenaam etensmaal...met stukjes spek of wat dan ook erin.
En een hele fijne avond met stukjes sinaasappel of zo.
Donders, deze jongevrind behoort wel tot de gestaalde VPRO-kaders!

Arrie schreef:
En een aangenaam etensmaal...met stukjes spek of wat dan ook erin.
ArthurDZ schreef:
ClassicRocker lijdt aan grootheidswaanzin. Kan niet anders.
ClassicRocker lijdt aan grootheidswaanzin. Kan niet anders.
En een hele fijne avond met stukjes sinaasappel of zo.
Stijn_Slayer schreef:
Donders, deze jongevrind behoort wel tot de gestaalde VPRO-kaders!
0
geplaatst: 7 april 2012, 22:35 uur
musician schreef:
Stiekem verdenk ik hem er wel eens van dat hij eigenlijk een punk liefhebber is die met terugwerkende kracht de uitvinders van de rockmuziek alsnog zwart wil maken...
Stiekem verdenk ik hem er wel eens van dat hij eigenlijk een punk liefhebber is die met terugwerkende kracht de uitvinders van de rockmuziek alsnog zwart wil maken...
Cultuurhistorisch gezien heeft hij daar dan wel een punt.
0
ClassicRocker
geplaatst: 7 april 2012, 23:17 uur
musician schreef:
Neen, ik ben slechts tongue-in-cheek conform de traditie van Queen en Muse en je wapenbroeder.

2MY schreef:
De zondeval van 1977 heeft ...

0
ClassicRocker
geplaatst: 10 april 2012, 14:44 uur
Bij Phil Collins - ...But Seriously (1989) onderbouwt UK-Choonz zijn stelling dat Genesis een respectabele band is geweest met een opmerkelijk 70's-stijlmiddel.
UK-Choonz schreef:
Het is eigenlijk het muziektechnisch verval van een eens zo grote artiest. Ik heb niks met de muziek van Genesis maar toch is het een respectabele band geweest in zijn vroegere haren.
Het is eigenlijk het muziektechnisch verval van een eens zo grote artiest. Ik heb niks met de muziek van Genesis maar toch is het een respectabele band geweest in zijn vroegere haren.
0
geplaatst: 10 april 2012, 15:11 uur

Ik zie overigens vooral een sneer naar de al vroeg wijkende haarlijn van heer Collins.
0
geplaatst: 10 april 2012, 15:13 uur
deric raven schreef:
Phil ziet er in de loop der jaren ook steeds kapper uit.
Phil ziet er in de loop der jaren ook steeds kapper uit.
Jij moet ook permanent grappen maken hier, is het niet? Ik schaar me overigens wel onder je fans, daar niet van.
0
geplaatst: 10 april 2012, 15:14 uur
deric raven schreef:
Peter Gabriel is hetzelfde verhaar.
Peter Gabriel is hetzelfde verhaar.
Volgens mij heb je reeds een paar barbiertjes teveel op. Nou ja, dat kam gebeuren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 april 2012, 16:40 uur
herman schreef:
Nog wat van die flauwe grappen en ik zet de schaar erin.
Nog wat van die flauwe grappen en ik zet de schaar erin.
Je moet geen mensen afkammen.
0
geplaatst: 10 april 2012, 16:47 uur
0
geplaatst: 10 april 2012, 16:48 uur
GrafGantz schreef:
Ik vind de grappen hier niet bepaald salonföhnig.
Hou jezelf eens een spiegel voor..Ik vind de grappen hier niet bepaald salonföhnig.
0
geplaatst: 10 april 2012, 16:50 uur
Nou haarman, zet de tondeuze er maar in...
Niemand lijkt te kappen, iedereen schaart zich bij de meute en de goede grappen worden schaars.
Niemand lijkt te kappen, iedereen schaart zich bij de meute en de goede grappen worden schaars.
0
geplaatst: 10 april 2012, 16:53 uur
Mogen de highlights wel blijven staan?
Of wordt elke grap nu over één kam geschoren?
Of wordt elke grap nu over één kam geschoren?
* denotes required fields.