De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2012, 18:33 uur
Stijn_Slayer schreef:
Geeft niks hoor, ik snap ook niet alle grapjes hier.
0
geplaatst: 12 november 2012, 19:12 uur
Stijn_Slayer schreef:
Vind ik ook. Humor is er niet te vinden op een Patti Smith album, alleen de betere muziek en teksten, ook geschikt voor oude hippies. We kunnen het topic wel omdopen in MMMM (MusicMetersMemorabeleMuziek). Dan komt Patti minstens elke week wel een keertje voorbij

0
geplaatst: 12 november 2012, 19:19 uur
Het schijnt nogal bon ton te zijn om hier te laten weten dat je de grap niet snapt. Nog meer gegadigden?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 november 2012, 19:20 uur
Ja, deze snapte ik echt niet. Ik kom nooit in aanraking met media.
0
geplaatst: 12 november 2012, 21:11 uur
Het is niet zo verkeerd je interesseren in de wereld om je heen anders.
Het was nochtans niet de eerste opmerking met een dubbele bodem bij dat album, zie erook de reacties van Titmeister en Snoeperd.
Het was nochtans niet de eerste opmerking met een dubbele bodem bij dat album, zie erook de reacties van Titmeister en Snoeperd.
0
geplaatst: 12 november 2012, 21:19 uur
Dit moest ik toch wel effe opzoeken, hoewel ik dagelijks behoorlijk wat zit te surfen op de internetnieuwssites. De Belgische dan...
Nu ja, voor degenen die niet helemaal mee zijn... al die geheimdoenerij.
0
geplaatst: 12 november 2012, 21:44 uur
Stijn_Slayer schreef:
Met zo'n pertinent negatieve houding kom je nooit op een bangalijst terecht, Stijn.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 november 2012, 21:49 uur
herman schreef:
Ik was inderdaad niet sarcastisch.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 november 2012, 21:53 uur
Je schat je medemens echt te laag (of hoog, het is maar hoe je het bekijkt) in als je denkt dat het mogelijk was om te ontkomen aan de bangahype. Journalistieke verloedering op z'n sterkst.
0
geplaatst: 12 november 2012, 21:59 uur
ik frequenteer duidelijk de verkeerde nieuwssites.Ik gebruik nu ook het woord 'frequenteren' om toch enigszins geletterd voor de dag te komen
0
geplaatst: 12 november 2012, 22:11 uur
Stijn_Slayer schreef:
Je schat je medemens echt te laag (of hoog, het is maar hoe je het bekijkt) in als je denkt dat het mogelijk was om te ontkomen aan de bangahype. Journalistieke verloedering op z'n sterkst.
Nouja, ik heb al gekkere dingen van je gelezen volgens mij.
Maar ik ben blij dat je sarcastisch was... journalistieke verloedering, daar kan ik me wel een beetje in vinden (al hangt het er ook vanaf welke bronnen je volgt).
0
geplaatst: 14 november 2012, 20:20 uur
:')
Pieter Paal schreef:
De naam Style Council klinkt als Steun Kousen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 november 2012, 11:51 uur
2MY schreef:
ik frequenteer duidelijk de verkeerde nieuwssites.
Ik gebruik nu ook het woord 'frequenteren' om toch enigszins geletterd voor de dag te komen
ik frequenteer duidelijk de verkeerde nieuwssites.Ik gebruik nu ook het woord 'frequenteren' om toch enigszins geletterd voor de dag te komen
Of juist de goede....
0
geplaatst: 17 november 2012, 11:24 uur
Bij een verzamelaar van The Police:
Zachary Glass schreef:
Ze klinken even gedreven als mijn belastingsinspecteur die ontdekt dat er iets aan de hand is met m'n aangifte
Ze klinken even gedreven als mijn belastingsinspecteur die ontdekt dat er iets aan de hand is met m'n aangifte
0
geplaatst: 17 november 2012, 13:25 uur
2MY schreef:
Dit moest ik toch wel effe opzoeken, hoewel ik dagelijks behoorlijk wat zit te surfen op de internetnieuwssites. De Belgische dan...
bang (UK) = bummsen (D); de grap dateert al uit de vorige eeuw: YouTube - Day Trip to Bangor - Fiddler's Dram - a dirty mind will do the rest

Pieter Paal schreef:
Userid Pieter Paal klinkt daarentegen als iemand die zo'n ding continu nodig heeft, voor het tweede lid van zijn id
0
geplaatst: 19 november 2012, 19:38 uur
a_soul geplaatst op 22 mei 2012, 23:24 uur bij het album Björk - Biophilia (2011);
"Als ze een pizza op een draaiende grammofoon-speler legt, de naald laat zakken en het geluid daarvan opneemt en op CD uitbrengt, zullen haar fans dat kopen en zeggen dat het geweldig en vernieuwend is."
"Als ze een pizza op een draaiende grammofoon-speler legt, de naald laat zakken en het geluid daarvan opneemt en op CD uitbrengt, zullen haar fans dat kopen en zeggen dat het geweldig en vernieuwend is."
0
geplaatst: 19 november 2012, 19:51 uur
SpaceLee heeft een speciale band met het Sonic Youth nummer "Youth Against Fascism":
SpaceLee schreef:
Ik ben doorgaans een brave jongen, ik bezorg De Maatschappij geen last. Doch, als ik dat nummer hoor, neemt een vreemde kracht mij in haar greep. Ik krijg een onbedwingbare drang om een honkbalknuppel te grijpen, een dozijn molotovcocktails in elkaar te knutselen en vrolijk een tiental bankkantoren en BMW's te gaan vernietigen. Op het einde van de dag zou ik mezelf luid schreeuwend van de 44ste verdieping van een appartementsgebouw gooien, om door het raam van ons regeringsgebouw te vallen en te landen in het midden van de tafel waar de regering aan het 'overleggen' is. Vervolgens zou ik het bordje 'verboden te roken' straal negeren en een dikke joint opsteken.
Ook de reden waarom ik zorg dat alle deuren gesloten zijn als ik dit album opzet.
Ik ben doorgaans een brave jongen, ik bezorg De Maatschappij geen last. Doch, als ik dat nummer hoor, neemt een vreemde kracht mij in haar greep. Ik krijg een onbedwingbare drang om een honkbalknuppel te grijpen, een dozijn molotovcocktails in elkaar te knutselen en vrolijk een tiental bankkantoren en BMW's te gaan vernietigen. Op het einde van de dag zou ik mezelf luid schreeuwend van de 44ste verdieping van een appartementsgebouw gooien, om door het raam van ons regeringsgebouw te vallen en te landen in het midden van de tafel waar de regering aan het 'overleggen' is. Vervolgens zou ik het bordje 'verboden te roken' straal negeren en een dikke joint opsteken.
Ook de reden waarom ik zorg dat alle deuren gesloten zijn als ik dit album opzet.
* denotes required fields.