MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Stijn_Slayer

Stijn_Slayer schreef:

Geeft niks hoor, ik snap ook niet alle grapjes hier.

Maar deze toch wel?

Ja, ik heb zelf ook eens zo'n lijst samengesteld.

Stijn_Slayer schreef:

Vind ik ook. Humor is er niet te vinden op een Patti Smith album, alleen de betere muziek en teksten, ook geschikt voor oude hippies. We kunnen het topic wel omdopen in MMMM (MusicMetersMemorabeleMuziek). Dan komt Patti minstens elke week wel een keertje voorbij

Het schijnt nogal bon ton te zijn om hier te laten weten dat je de grap niet snapt. Nog meer gegadigden?

Stijn_Slayer
GrafGantz schreef:
(quote)

Geeft niks hoor, ik snap ook niet alle grapjes hier.

Ja, deze snapte ik echt niet. Ik kom nooit in aanraking met media.

Het is niet zo verkeerd je interesseren in de wereld om je heen anders.

Het was nochtans niet de eerste opmerking met een dubbele bodem bij dat album, zie erook de reacties van Titmeister en Snoeperd.

2MY
Dit moest ik toch wel effe opzoeken, hoewel ik dagelijks behoorlijk wat zit te surfen op de internetnieuwssites. De Belgische dan...

Nu ja, voor degenen die niet helemaal mee zijn... al die geheimdoenerij.

Stijn_Slayer schreef:

Met zo'n pertinent negatieve houding kom je nooit op een bangalijst terecht, Stijn.

Stijn_Slayer
herman schreef:
Het is niet zo verkeerd je interesseren in de wereld om je heen anders.

Ik was inderdaad niet sarcastisch.

Uiteraard niet.

Stijn_Slayer
Je schat je medemens echt te laag (of hoog, het is maar hoe je het bekijkt) in als je denkt dat het mogelijk was om te ontkomen aan de bangahype. Journalistieke verloedering op z'n sterkst.

2MY
ik frequenteer duidelijk de verkeerde nieuwssites.

Ik gebruik nu ook het woord 'frequenteren' om toch enigszins geletterd voor de dag te komen

Stijn_Slayer schreef:
Je schat je medemens echt te laag (of hoog, het is maar hoe je het bekijkt) in als je denkt dat het mogelijk was om te ontkomen aan de bangahype. Journalistieke verloedering op z'n sterkst.

Nouja, ik heb al gekkere dingen van je gelezen volgens mij. Maar ik ben blij dat je sarcastisch was... journalistieke verloedering, daar kan ik me wel een beetje in vinden (al hangt het er ook vanaf welke bronnen je volgt).

:')

Pieter Paal schreef:
De naam Style Council klinkt als Steun Kousen.

Stijn_Slayer
Wtf

panjoe (moderator)
2MY schreef:
ik frequenteer duidelijk de verkeerde nieuwssites.

Ik gebruik nu ook het woord 'frequenteren' om toch enigszins geletterd voor de dag te komen

Of juist de goede....

Bij een verzamelaar van The Police:

Zachary Glass schreef:
Ze klinken even gedreven als mijn belastingsinspecteur die ontdekt dat er iets aan de hand is met m'n aangifte

2MY schreef:
Dit moest ik toch wel effe opzoeken, hoewel ik dagelijks behoorlijk wat zit te surfen op de internetnieuwssites. De Belgische dan...

Nu ja, voor degenen die niet helemaal mee zijn... al die geheimdoenerij.

bang (UK) = bummsen (D); de grap dateert al uit de vorige eeuw: YouTube - Day Trip to Bangor - Fiddler's Dram - a dirty mind will do the rest

Pieter Paal schreef:
De naam Style Council klinkt als Steun Kousen.

Userid Pieter Paal klinkt daarentegen als iemand die zo'n ding continu nodig heeft, voor het tweede lid van zijn id

a_soul geplaatst op 22 mei 2012, 23:24 uur bij het album Björk - Biophilia (2011);
"Als ze een pizza op een draaiende grammofoon-speler legt, de naald laat zakken en het geluid daarvan opneemt en op CD uitbrengt, zullen haar fans dat kopen en zeggen dat het geweldig en vernieuwend is."

Is wel bij meerdere artiesten het geval, jammer genoeg.

SpaceLee heeft een speciale band met het Sonic Youth nummer "Youth Against Fascism":

SpaceLee schreef:
Ik ben doorgaans een brave jongen, ik bezorg De Maatschappij geen last. Doch, als ik dat nummer hoor, neemt een vreemde kracht mij in haar greep. Ik krijg een onbedwingbare drang om een honkbalknuppel te grijpen, een dozijn molotovcocktails in elkaar te knutselen en vrolijk een tiental bankkantoren en BMW's te gaan vernietigen. Op het einde van de dag zou ik mezelf luid schreeuwend van de 44ste verdieping van een appartementsgebouw gooien, om door het raam van ons regeringsgebouw te vallen en te landen in het midden van de tafel waar de regering aan het 'overleggen' is. Vervolgens zou ik het bordje 'verboden te roken' straal negeren en een dikke joint opsteken.

Ook de reden waarom ik zorg dat alle deuren gesloten zijn als ik dit album opzet.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.