MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Yann Samsa schreef:
Het woord 'memorabel' heeft veel connotaties. Dit is één van de minder positieve:

De Site >> Gebruikers >> Dj Kinky Beatz

(afbeelding)

Yann Samsa schreef:
Het woord 'memorabel' heeft veel connotaties. Dit is één van de minder positieve:

De Site >> Gebruikers >> Dj Kinky Beatz

@Dj Kinky Beatz topic:

Edit: Emo topic:

Ik heb hem op FB gevonden. Zou hij vriendjes willen worden met me?

Stijn_Slayer
Ah, het is nog maar een broekie. Pestkoppen.

Die jongen mag van zijn moeder het woord 'kinky' nog helemaal niet zeggen.

Kinky Beatz

ClassicProgRock1
Bij Deep Purple - Made in Japan (1972):

Treffende beeldspraak door Surinamer met enorme opperwachtmeester...

M.Nieuweboer schreef:
Door al het geweld van Gillan, Blackmore en Lord valt het niet zo op, maar wie er aandacht aan besteedt zal horen dat Glover en Paice een ritmesectie vormden strakker dan een iets te krappe condoom.

Die 'iets te' haalt de kracht eruit. Dat maakt de opmerking een stuk minder geslaagd.

Helemaal niet. Dat maakt het juist plastischer en minder tegeltjeswijsheidachtig.

Dat 'iets' slaat nergens op inderdaad, maar sowieso vind ik dit soort humor net zo plat als de buikjes van mijn zes exen.

dix
jasper1991 schreef:
... maar sowieso vind ik dit soort humor net zo plat als de buikjes van mijn zes exen.

Je kreeg ze geen van allen zwanger?

Of hij doelt op 6 abortussen...

Zes exen....ja,ja... een soort Hendrik de Achtste van Music Meter dus eigenlijk.

Oldfart schreef:
Zes exen....ja,ja... een soort Hendrik de Achtste van Music Meter dus eigenlijk.

Dan vraag ik me af hoe het is afgelopen met die exen...

ClassicProgRock1
Dat valt te beluisteren op dit meesterwerk:

Rick Wakeman - The Six Wive...

EttaJamesBrown schreef:
Verplichte kost voor iedereen die van verplichte kost houdt. En ook voor de rest!

Mooie recensie van mevrouw Louise Ciccone zelf bij haar debuut

Madonna schreef:
Dank jullie wel voor jullie positieve berichten over mijn album! Voelt als een warm bad.

Ik zelf heb hele goede herinneringen aan dit album. John "Jellybean" Benitz heeft mij goed gecoached en geholpen. Wat zou ik gedaan hebben zonder zijn steun en toeverlaat! Echt een lieverd die man!....Enfin, mijn clubhit scoorde ik met "Everybody" zo simpel gemaakt dit nummer maar sloeg in als een bom , met name in de clubs. Het dansgepeupel slikte mijn zoetgevooisde lolita stem. En moet je nagaan mensen.....ze dachten dat ik in eerste instantie een zwarte zangeres zou zijn, grappig hè? Met "Holiday" had ik mijn eerste tv-optreden te pakken. Gekleed in mijn favoriete strakke legging, plastic armbanden en bijpassende haarband voelde ik mij als een vis in het water op het podium. Het smaakte naar meer, meer en meer....gezonde hebzucht noem ik het ofwel ambitie. Ik was er helemaal vol van! "Borderline" scoorde ook zeker heel goed. In het begin bij de release in 1984 was het een bescheiden hit, geen zevenklapper maar wel grappig is dat de hit in 1986 opnieuw werd uitgebracht en het toen een grote hit werd! Wat was ik daar blij mee! Ik heb veel lol gehad bij het schieten van de videoclip en ben ook zeer tevreden over het resultaat. Het is een vrolijke, grappige clip en ik flirt met mijn charme. "Lucky Star" was ook een goede clubhit, leuk detail is dat mijn broer ook meedanst in de clip. Het was een leuke tijd '82 en '83. De tijd van de dansfilms zoals "Staying Alive en Flashdance". Er was alleen wat onenigheid over de coverhoes. John vond dat de cover zwart/wit moest worden ik zelf wilde graag in kleur. De eerste oplage van de LP zijn daarom zwart/wit en de andere zijn in kleur. Waar maakte ik mij eigenlijk druk om achteraf gezien...de zwart/witte cover vind ik wel iets artistieks hebben.

Het is misschien een beetje undone om op je zelf te stemmen maar vooruit....ik geef mij zelf voor dit album een:

-3-

Dat zijn de mooie reacties inderdaad, het komt er ook echt puur uit.

Ik vind het album alleen niet op MusicMeter?

Dat is raar, het is gewoon deze:

Madonna - Madonna (1983)

Oh, zo... ja oke, wel lollig. Ik zat te zoeken op Louise Ciccone. Duidelijk niet mijn ding, zoals je merkt.

jasper1991 schreef:
Oh, zo... ja oke, wel lollig. Ik zat te zoeken op Louise Ciccone. Duidelijk niet mijn ding, zoals je merkt.

Computers ook niet? Gewoon op de link klikken van de quote ("Madonna schreef") is voldoende..

jasper1991 schreef:

FlyLo schreef:
(quote)

Computers ook niet? Gewoon op de link klikken van de quote ("Madonna schreef") is voldoende..
Oh, nooit geweten dat dat kon. Moet je ook maar net weten want het ziet er niet per se uit als een link.

Neen, dat wist ik ook niet. Is dat nieuw of zo?

Ik zie in dit topic al een paar memorabele quotes langskomen

jasper1991 schreef:

OMFG. Deze was wel heel erg EPIC.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.