De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2013, 19:29 uur
Paap_Floyd schreef:
Ben je al eens bij de dokter geweest, met die aandachtstoornis van je, CPR1?
Ben je al eens bij de dokter geweest, met die aandachtstoornis van je, CPR1?
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 29 juni 2013, 20:07 uur
arcade monkeys schreef:
Ik vrees dat ik het memorabele hier mis.
Ik vrees dat ik het memorabele hier mis.
De gevatte reactie van bennerd vind ik ernstig, bijna griezelig, memorabel. Sowieso, als er iemand kort en krachtig formuleert, is hij het (je kunt in zijn berichten geen woord schrappen of de leesbaarheid en boodschap lijden er onder). Maw: als er iemand hardcore punk is, is hij het. En ja, dat laatste is een welgemeend compliment.

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 30 juni 2013, 09:40 uur
Voor wie het verukkelijk vindt om door God gekust te worden, weet user Thin Air! nog wel een leuk bandje:
Uit Chevy's MuMe Top 40 #3: 00s...
Uit Chevy's MuMe Top 40 #3: 00s...
Thin Air! schreef:
Geloofde jij ook nooit in het bestaan van de hemel? Dat je van muziek kon vliegen? Dat er muziek bestond direct geregisseerd vanuit de bovenwereld?
Welnu, ik heb het licht gezien in de vorm van het nummer " Lights" van de band Archive. Je weet wel de directe afstammelingen van God, de nazaten van de heilige profeet, de reïncarnatie van Boeddha
(ps: ….ik ben een fan)
Geloofde jij ook nooit in het bestaan van de hemel? Dat je van muziek kon vliegen? Dat er muziek bestond direct geregisseerd vanuit de bovenwereld?
Welnu, ik heb het licht gezien in de vorm van het nummer " Lights" van de band Archive. Je weet wel de directe afstammelingen van God, de nazaten van de heilige profeet, de reïncarnatie van Boeddha
(ps: ….ik ben een fan)
0
geplaatst: 30 juni 2013, 10:20 uur
Trouwens, Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta Fuck Wit. Maar dat geheel terzijde.
0
geplaatst: 30 juni 2013, 10:23 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Voor wie het verukkelijk vindt om door God gekust te worden, weet user Thin Air! nog wel een leuk bandje:
Het nummer is een van de beste nummers allertijden dus daarin heeft hij sowieso wel gelijk!
0
geplaatst: 30 juni 2013, 21:41 uur
Mumers, we hebben een heuse masochist op het forum. Waarom zou je hier anders zo'n posting doen?
teamed schreef:
Doet mij denken aan Arthur Lee & Love, The Leaves. Garage sound met Ronnie Splinter gitaartje. Klinkt alsof het in één take is opgenomen, Shel Talmy-achtige producer m.a.w. niet veel aan gesleuteld. Maar nu genoeg vergeleken, ik vind het een lekker plaatje, goed voor 4 sterren. Reacties op mijn mening worden niet op prijs gesteld.
Doet mij denken aan Arthur Lee & Love, The Leaves. Garage sound met Ronnie Splinter gitaartje. Klinkt alsof het in één take is opgenomen, Shel Talmy-achtige producer m.a.w. niet veel aan gesleuteld. Maar nu genoeg vergeleken, ik vind het een lekker plaatje, goed voor 4 sterren. Reacties op mijn mening worden niet op prijs gesteld.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 2 juli 2013, 19:46 uur
Is 'ie nou rood of bruin?
Slowgaze schreef:
Het is een impopulaire mening, maar ik pleit voor het weer legaliseren van slavernij. Dan mag ik als blanke plantagehouder eindelijk weer 'nigger' zeggen als ik naar hiphop luister.
Het is een impopulaire mening, maar ik pleit voor het weer legaliseren van slavernij. Dan mag ik als blanke plantagehouder eindelijk weer 'nigger' zeggen als ik naar hiphop luister.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 2 juli 2013, 19:58 uur
Slowgaze schreef:
Nu praten we ergens over. Ook ik heb mijn reactionaire kanten.
Nu praten we ergens over. Ook ik heb mijn reactionaire kanten.
Was de SA niet iets voor jou geweest? Revolutionair en reactionair tegelijk.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 2 juli 2013, 21:36 uur
Ik doelde op SinterklaasAvond. Genoeg 'niggers' te commanderen als de maan door de bomen schijnt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 juli 2013, 10:35 uur
Bij de comebackplaat van Visage:
hidalgo schreef:
klopt het oude geluid vind het een nog al saai album was toch echt een fan vroeger
en verheugde mij altijd als er een nieuwe plaat uit kwam maar dit is maar een slap gedoe
weinig diepgang volgens mij lagen deze nummers nog ergens op een oude plank
ff het stof eraf halen en hop op een cdtje zetten en klaar is kees erg jammer hoopte op
meer
klopt het oude geluid vind het een nog al saai album was toch echt een fan vroeger
en verheugde mij altijd als er een nieuwe plaat uit kwam maar dit is maar een slap gedoe
weinig diepgang volgens mij lagen deze nummers nog ergens op een oude plank
ff het stof eraf halen en hop op een cdtje zetten en klaar is kees erg jammer hoopte op
meer
Premonition schreef:
daar maak je wel een punt je bent duidelijk geen kommaneuker
daar maak je wel een punt je bent duidelijk geen kommaneuker
0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:39 uur
Achter Premo's "een punt" zou ik ook komma zetten 
Of ben ik nu een kommaneuker?

Of ben ik nu een kommaneuker?
0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:26 uur
jasper1991 schreef:
Dance is in het algemeen volgens mij het genre om een flow te creëren en niet om intens van te genieten. De MusicMeter top 250 ondersteunt mijn punt dat muziekliefhebbers eerder voor rock kiezen.
Dance hoor je vaak op feesten en in de sportschool. In die situaties heeft het geen dominante functie. Het feit dat we danceklassiekers niet altijd bij naam kennen heeft ook te maken dat er in het algemeen minder tekst in voorkomt, maar ook aannemelijk lijkt me dat de houdbaarheidsdatum van veel nummers niet al te ver ligt. Wat toen een hit was noemt de (in minderheid verkerende) liefhebber later een klassieker, maar je kunt je afvragen of dat voor iedereen geldt.
Een setting met drums en gitaren heeft zich al tientallen jaren bewezen en staat anno 2013 nog recht overeind. Gemixte muziek heeft zich wat dat betreft nog flinke tijd te bewijzen.
Dance is in het algemeen volgens mij het genre om een flow te creëren en niet om intens van te genieten. De MusicMeter top 250 ondersteunt mijn punt dat muziekliefhebbers eerder voor rock kiezen.
Dance hoor je vaak op feesten en in de sportschool. In die situaties heeft het geen dominante functie. Het feit dat we danceklassiekers niet altijd bij naam kennen heeft ook te maken dat er in het algemeen minder tekst in voorkomt, maar ook aannemelijk lijkt me dat de houdbaarheidsdatum van veel nummers niet al te ver ligt. Wat toen een hit was noemt de (in minderheid verkerende) liefhebber later een klassieker, maar je kunt je afvragen of dat voor iedereen geldt.
Een setting met drums en gitaren heeft zich al tientallen jaren bewezen en staat anno 2013 nog recht overeind. Gemixte muziek heeft zich wat dat betreft nog flinke tijd te bewijzen.
Ik weet niet of ik moet
of 
En sorry Jasper, ik vind je verder geen kwaaie jongen.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:31 uur
Oei... Dat getuigt toch van een bepaalde muziekwereldvreemdheid, als het niet sarcastisch bedoeld is.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:58 uur
Jasper is toch ook degene die het zo jammer vindt dat ClassicProgRock1 weg is? Dat verklaart een hoop. Als het niet sarcastisch is, etc.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 11:17 uur
NIET sarcastisch en ik zou alleen de laatste alinea willen terugnemen in die zin dat ik het gewoon over 'rock' en 'dance' heb. 'gemixte muziek' of 'drums en gitaren' kan heel veel betekenen. Misschien nog wat meer nuancedingetjes (maar dan boet de discussie wellicht wat in aan tempo en energie).
Verder hoor je mij niet beginnen over 'conventionele instrumenten' en dat het gebrek hieraan zou leiden tot het wegvallen van emotie in de muziek.
Verder hoor je mij niet beginnen over 'conventionele instrumenten' en dat het gebrek hieraan zou leiden tot het wegvallen van emotie in de muziek.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 11:56 uur
Nou, dan heb ik een openbaring voor je: er is zat dancemuziek waar je 'gewoon' van kunt genieten, terwijl je desnoods rustig op bed ligt.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 12:02 uur
Ik ken zat mensen die rustig op hun bed liggen terwijl ze pleurisharde stuiterballenmuziek aan hebben staan hoor.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 12:05 uur
Edwynn schreef:
Ik ken zat mensen die rustig op hun bed liggen terwijl ze pleurisharde stuiterballenmuziek aan hebben staan hoor.
Ik ben geregeld in slaap gevallen toen ik flinke herrie 's avonds in bed nog wilde luisteren (bij Converge bijvoorbeeld).
0
geplaatst: 15 juli 2013, 12:52 uur
Je hebt ook niet voor niets pillen nodig om dat langdurig uit te kunnen staan. 

* denotes required fields.