De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 19:47 uur
itchy schreef:
Zweefteef, niet te verwarren met Raveteef.
Zweefteef, niet te verwarren met Raveteef.
en de overigens wel zeer smakelijke wentelteef
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 03:18 uur
Deze vond ik trouwens wel grappig
NovaStar schreef:
Ik heb zelf 3 jaar in een cd-winkel gewerkt en de vaste klanten daar waren voor het overgrote deel man. De vrouwen die er kwamen hadden over het algemeen veel minder passie voor muziek of kwamen een cadeautje halen (daar hebben we het sociale aspect weer..lol)
Als je aan vrouwen vraagt wat voor soort muziek ze luisteren is het antwoord vaak: "Ow van alles wat, is heel breed, beetje top40 enzo"
Ik heb zelf 3 jaar in een cd-winkel gewerkt en de vaste klanten daar waren voor het overgrote deel man. De vrouwen die er kwamen hadden over het algemeen veel minder passie voor muziek of kwamen een cadeautje halen (daar hebben we het sociale aspect weer..lol)
Als je aan vrouwen vraagt wat voor soort muziek ze luisteren is het antwoord vaak: "Ow van alles wat, is heel breed, beetje top40 enzo"

0
geplaatst: 18 augustus 2007, 16:42 uur
Let op de laatste alinea in het review over de biografie(artiest doet er ff niet toe)
http://www.ikzoekeenartiest...
http://www.ikzoekeenartiest...
0
eazyfan
geplaatst: 27 augustus 2007, 18:18 uur
Dit is een oude die ik overlaatst ontdekte, vind ik persoonlijk wel grappig, (moet je John Coltrane's muziek wat voor snappen, ofja 2 albums toch):

Geen persoonlijke aanval ofzo maar vind ik zo lollig elke keer opnieuw...
JJ_D schreef:
Verlaagd naar 3*, de improvisaties van Coltrane zelf lijken vaak gewoon een verzameling van veel te veel noten i.p.v. echt een lyrische lijn te vormen...
2,75*
Verlaagd naar 3*, de improvisaties van Coltrane zelf lijken vaak gewoon een verzameling van veel te veel noten i.p.v. echt een lyrische lijn te vormen...
2,75*
Fianosther schreef:
Ik wilde hem net aanraden instellar space eens te draaien
Ik wilde hem net aanraden instellar space eens te draaien

Geen persoonlijke aanval ofzo maar vind ik zo lollig elke keer opnieuw...
0
geplaatst: 4 september 2007, 16:18 uur
RJR schreef:
Wat ik mij echter afvraag, bij The Rise and Rise of The Notorious B.I.G. op MTV vertelde iedereen hoe arm Biggie was, dat hij moest dealen om te overleven en op dit album zegt hij dat hij geld van zijn moeder stal.
Maar als je zo arm bent is het toch onmogelijk om zo dik te zijn?
Wat ik mij echter afvraag, bij The Rise and Rise of The Notorious B.I.G. op MTV vertelde iedereen hoe arm Biggie was, dat hij moest dealen om te overleven en op dit album zegt hij dat hij geld van zijn moeder stal.
Maar als je zo arm bent is het toch onmogelijk om zo dik te zijn?

0
geplaatst: 4 september 2007, 20:10 uur
Bij Tom Waits' Rain Dogs:

P.I.F. schreef:
Ik denk dat ik het begin te snappen.. Ik moet eerst een volgende fles bier erbij pakken om dit album verder te kunnen waarderen, om zo nog iets van zinnigheid te kunnen verwoorden.
Nu ik verder kan, groet ik u allen. Dat is wel zo beleefd voor 'a firsttimer' op deze site. Mijn profiel en alles wat erbij mag volgen is momenteel van ondergeschikt belang. Immers, er is een ondoorgrondelijke drang in mij die mij ertoe drijft om wat van mijn nietige ervaringen met tom waits en dit album te delen.
Die drang is fijn. Het is als een delicate trip, het moment van 'stevig aangeschoten zijn', het moment dat je met een slok teveel kan verpesten om te verglijden in dronkenschap, het verschil tussen een succesvolle nacht of een telefoontje naar je ex. Ik balanceer.. Ik zoek mijn evenwicht met bier, wijn of bij voorkeur whisky mocht ik het lusten, zodat ik dit album kan beleven.
Het is niet eerder gelukt en het stoorde mij deze plaat ongreepbaar leek. U begrijpt dat dit bericht nu dan ook de getuige van een triomftocht voor het moment is. Het is een ode aan de contextualiteit van muziek die terug mag keren zodra de context, of het evenwicht in dit geval weer gevonden is.
Tom Waits' Rain dogs heeft vanavond zijn betekenis gekregen. Het is onthuld voor mij. Zo specifiek dat ik inmiddels weer 3 slokken bier moet nemen om te begrijpen wat de realiteit van deze plaat voor mij ook al weer is.
Ik denk dat ik het begin te snappen.. Ik moet eerst een volgende fles bier erbij pakken om dit album verder te kunnen waarderen, om zo nog iets van zinnigheid te kunnen verwoorden.
Nu ik verder kan, groet ik u allen. Dat is wel zo beleefd voor 'a firsttimer' op deze site. Mijn profiel en alles wat erbij mag volgen is momenteel van ondergeschikt belang. Immers, er is een ondoorgrondelijke drang in mij die mij ertoe drijft om wat van mijn nietige ervaringen met tom waits en dit album te delen.
Die drang is fijn. Het is als een delicate trip, het moment van 'stevig aangeschoten zijn', het moment dat je met een slok teveel kan verpesten om te verglijden in dronkenschap, het verschil tussen een succesvolle nacht of een telefoontje naar je ex. Ik balanceer.. Ik zoek mijn evenwicht met bier, wijn of bij voorkeur whisky mocht ik het lusten, zodat ik dit album kan beleven.
Het is niet eerder gelukt en het stoorde mij deze plaat ongreepbaar leek. U begrijpt dat dit bericht nu dan ook de getuige van een triomftocht voor het moment is. Het is een ode aan de contextualiteit van muziek die terug mag keren zodra de context, of het evenwicht in dit geval weer gevonden is.
Tom Waits' Rain dogs heeft vanavond zijn betekenis gekregen. Het is onthuld voor mij. Zo specifiek dat ik inmiddels weer 3 slokken bier moet nemen om te begrijpen wat de realiteit van deze plaat voor mij ook al weer is.

0
yoeridedeygere
geplaatst: 9 september 2007, 15:59 uur
douwens schreef:
Vandaar dat ik van mening ben dat de top 250 er uitziet zoals hij eruit ziet.
Vandaar dat ik van mening ben dat de top 250 er uitziet zoals hij eruit ziet.
0
geplaatst: 10 september 2007, 14:03 uur

da's uiteindelijk spreken om niets te zeggen
I love it! (maar de mods minder, vrees ik)
0
geplaatst: 10 september 2007, 14:09 uur
Ben vorige week voor mijn vader gaan werken (als bijverdiensten). op de dispatching is er een zekere Mark aan het werk. Die man hoor je héél de dag door, moppen te tappen, zingen, roepen en nog véél meer. Constant commentaar! Héél grappig! Op een bepaald moment ging het over seks. Hij vroeg naar mijn voorkeur. Ik zei heel neutraal tevens ten zeerste cliché (ik kende de man per slot van rekening ocharme 2 dagen, en dan al over voorkeuren spreken... hmm... er is nog zoiets als beleefdheid): "Voor mij telt het innerlijke in de mens" Mark vroeg mij ook hoe oud de vrouw mag zijn. Ik antwoord weer heel diplomatisch: "niet te jong, niet te oud" Waarop Mark zeg (in plat antwerps dialect nog wel) "allez joenge. Ik zeg altijd:" en inderdaad, dat zei hij vaak "Een vrouw da's gelijk ne ketel. Ge maakt de beste soep in nen oude pot. Ge moet er alleen wat harder in roeren!"
ik schoot in de lach, ik kon niet meer van het lachen.
ik schoot in de lach, ik kon niet meer van het lachen.

0
geplaatst: 10 september 2007, 15:05 uur
Uhmmmm, best leuk dat jij je levensgebeurtenissen wilt delen, maar het gaat toch echt op quotes op Musicmeter.nl zelf.
0
eazyfan
geplaatst: 25 september 2007, 17:23 uur
Zachary Glass schreef:
Inderdaad - mocht je de nummers van dit album illegaal verklaren, ben ik er quasi zeker van er binnen de kortste keren een zwarte markt bestaat voor "Superfly"-nummers. Die golvende gitaarlijnen van Curtis zijn àf
Inderdaad - mocht je de nummers van dit album illegaal verklaren, ben ik er quasi zeker van er binnen de kortste keren een zwarte markt bestaat voor "Superfly"-nummers. Die golvende gitaarlijnen van Curtis zijn àf
Zo goed verwoord van Zachary dat ik het toch hier moest posten
.
0
geplaatst: 29 september 2007, 14:55 uur
Ik kwam net dit tegen bij Kingdom of Desire van Toto en ik moest er behoorlijk om lachen
:
Voor de duidelijkheid: Patrick Bateman is de hoofdpersoon van dit boek.
:N.Y.C schreef:
Heerlijk rockalbum van Toto, dit keer neemt gitarist Steve Lukather alle vocals op zich.
Tevens ook het laatste album waarop (door velen betiteld als de beste drummer die ooit geleefd heeft) Jeff Porcaro, hij overleed vlak na de release van deze cd.
De drums en de gitaarsolo's zijn van zeer hoge kwaliteit en zullen ieder rockliefhebber aanspreken ben ik van overtuigd !
vanaf dit album is Toto een beetje uit beeld bij de radiostations geraakt, waarschijnlijk omdat het allemaal niet meer zo commercieel aanhoord, niet dat Toto echt ooit commercieel is geweest, maar in de jaren '80 hoorde je ze natuurlijk geregeld op de radio en hadden ze hun grootste successen.
waarschijnlijk zullen velen na het luisteren van deze cd denken van, hmm is dit Toto ? die gasten van Africa ? dit album klinkt echt totaal anders dan wat het grote publiek van Toto gewend is, maar zoals de kenners weten beheersen de mannen van Toto bijna elke muziekstijl, wat ook terug te vinden is op de duizenden albums van andere artiesten waarop iedere bandlid van Toto op meegespeeld heeft.
dit lekkere album krijgt van mij een welvediende 5*
Heerlijk rockalbum van Toto, dit keer neemt gitarist Steve Lukather alle vocals op zich.
Tevens ook het laatste album waarop (door velen betiteld als de beste drummer die ooit geleefd heeft) Jeff Porcaro, hij overleed vlak na de release van deze cd.
De drums en de gitaarsolo's zijn van zeer hoge kwaliteit en zullen ieder rockliefhebber aanspreken ben ik van overtuigd !
vanaf dit album is Toto een beetje uit beeld bij de radiostations geraakt, waarschijnlijk omdat het allemaal niet meer zo commercieel aanhoord, niet dat Toto echt ooit commercieel is geweest, maar in de jaren '80 hoorde je ze natuurlijk geregeld op de radio en hadden ze hun grootste successen.
waarschijnlijk zullen velen na het luisteren van deze cd denken van, hmm is dit Toto ? die gasten van Africa ? dit album klinkt echt totaal anders dan wat het grote publiek van Toto gewend is, maar zoals de kenners weten beheersen de mannen van Toto bijna elke muziekstijl, wat ook terug te vinden is op de duizenden albums van andere artiesten waarop iedere bandlid van Toto op meegespeeld heeft.
dit lekkere album krijgt van mij een welvediende 5*
dutch2 schreef:
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat hier de enige echte Patrick Bateman aan het woord is.
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat hier de enige echte Patrick Bateman aan het woord is.
N.Y.C schreef:
Wie is Patrick Bateman ?
Wie is Patrick Bateman ?
dutch2 schreef:
Een liefhebber van Whitney Houston, Huey Lewis and the News en Genesis (ten tijde van Abacab). Jullie schrijfstijl komt enigszins overeen.
Een liefhebber van Whitney Houston, Huey Lewis and the News en Genesis (ten tijde van Abacab). Jullie schrijfstijl komt enigszins overeen.
N.Y.C schreef:
I guess I have to considered that a compliment
I guess I have to considered that a compliment

Voor de duidelijkheid: Patrick Bateman is de hoofdpersoon van dit boek.
0
geplaatst: 29 september 2007, 22:00 uur
Leuk te zien dat Dutch2 en Zach, beiden al tijden niet meer actief postend, nog steeds mensen weten te vermaken. 
Ik moest hierom lachen:
Bij een album van Pere Ubu:

Ik moest hierom lachen:
Bij een album van Pere Ubu:
sinterklaas schreef:
Mooie verzamel albumbje van de debuurnummers van Pere Ubu. In de tijd dat ze nog moesten beginnen en kleine singeltjes hebben gemaakt. Ook dit album heb ik al dik 12 jaar in bezit. De nummers Heart of Darkness en 30 seconds over Tokyo waren erg leuk.
Mooie verzamel albumbje van de debuurnummers van Pere Ubu. In de tijd dat ze nog moesten beginnen en kleine singeltjes hebben gemaakt. Ook dit album heb ik al dik 12 jaar in bezit. De nummers Heart of Darkness en 30 seconds over Tokyo waren erg leuk.
dix schreef:
het moet niet gekker worden ... dik twaalf jaar in je bezit ...
die heb je gekocht toen je vijf was ...
hoe zag dat eruit?
er staat een kind bij de toonbank en dat zegt :
Pe-he ... Oe Boe!
het moet niet gekker worden ... dik twaalf jaar in je bezit ...
die heb je gekocht toen je vijf was ...
hoe zag dat eruit?
er staat een kind bij de toonbank en dat zegt :
Pe-he ... Oe Boe!

0
geplaatst: 29 september 2007, 23:10 uur
Sheplays schreef:
Leuk, maar wie zijn dan Dutch2 en Zach?????
Leuk, maar wie zijn dan Dutch2 en Zach?????

Oldfart schreef:
Ik dacht dat het hebben van aliassen hier verboden was
Ik dacht dat het hebben van aliassen hier verboden was
Mag ik dit meteen weer in dit topic zetten?

0
Sheplays
geplaatst: 29 september 2007, 23:26 uur
Misschien kan iemand eens uitleggen wie en wat Bob Cremers, Dutch2, Zach, Zachary Glass en weet ik verder veel nu eigenlijk zijn?
0
geplaatst: 29 september 2007, 23:37 uur
Sheplays schreef:
Misschien kan iemand eens uitleggen wie en wat Bob Cremers, Dutch2, Zach, Zachary Glass en weet ik verder veel nu eigenlijk zijn?
Bob Cremers was een relschopper die zich voordeed als 13-jarige Beatles-fan. Misschien was ie dat ook wel, misschien speelde ie een spelletje.
Zachary Glass is een user die tot anderhalf (?) jaar geleden veel mooie recensies postte. Dutch2 kon ook heel mooi schrijven, maar is niet zo lang actief geweest op de site.
0
geplaatst: 29 september 2007, 23:42 uur
Bob is echt! Sommige posts zijn écht niet te verzinnen imho.
Zach is trouwens in mei dit jaar weer even actief geweest. Hij heeft toen een paar recensies gepost. En hij heeft actief meegewerkt aan mijn 1 aprilgrap
Zach is trouwens in mei dit jaar weer even actief geweest. Hij heeft toen een paar recensies gepost. En hij heeft actief meegewerkt aan mijn 1 aprilgrap

0
Sheplays
geplaatst: 29 september 2007, 23:48 uur
herman schreef:
Bob Cremers was een relschopper die zich voordeed als 13-jarige Beatles-fan. Misschien was ie dat ook wel, misschien speelde ie een spelletje.
Zachary Glass is een user die tot anderhalf (?) jaar geleden veel mooie recensies postte. Dutch2 kon ook heel mooi schrijven, maar is niet zo lang actief geweest op de site.
(quote)
Okay, voor zover duidelijk! Blijft echter nog over mijn vraag wat Dutch2 en Zach met Dix en die andere te maken hebben.....
0
geplaatst: 29 september 2007, 23:53 uur
Niks, zie de berichten er voor. Die opmerking slaat op de 2 eerdere berichten.
* denotes required fields.