MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
SelmaDuim
Sheplays schreef:
(quote)

Okay, voor zover duidelijk! Blijft echter nog over mijn vraag wat Dutch2 en Zach met Dix en die andere te maken hebben.....

Niks, volgens mij. Behalve dat het ook gequote users zijn in dit topic.

Inderdaad, die opmerking stond los van de rest van mijn post. Terug naar de memorabilia!

sq
Motorhead schreef:
All My Ex's Live in Texas

Deze post staat bij een verzamelalbum van George Strait, oerdegelijke country grootheid, maar buiten zijn land niet of nauwelijks bekend. De tekst is de titel van een van zijn songs.

Ik ken het nummer toevallig, maar ik zal een van de weinigen zijn. Ik vind het wel tof dat een user met zo´n naam en een avatar van Pink Floyd´s Atom Heart Mother zo´n positieve post zet bij dit album. Hij is pas 15

Ik denk dat heel erg veel mensen dat nummer kennen, aangezien Grand Theft Auto: San Andreas een nogal populair spel is en dat nummer in het spel zit .

godlydevil7
Ja, daar ken ik 'm ook van .

sq
Geinig, wist ik inderdaad niet. Ik ken t daadwerkelijk via een kennis die gewoon een aantal CD´s heeft van deze George. Ik was verder nog nooit iemand tegengekomen die t kende.

sq schreef:
Geinig, wist ik inderdaad niet. Ik ken t daadwerkelijk via een kennis die gewoon een aantal CD´s heeft van deze George. Ik was verder nog nooit iemand tegengekomen die t kende.
En dan zeggen ze dat games als GTA een verkeerde invloed hebben op de jeugd...

yoeridedeygere
Dudeness schreef:
Ronduit vreselijk allemaal...

Laat ons een 1 geven en geen 0.5, omdat ze de wereldoorlogen verloren hebben...

Geniaal stukje 'hip-hoppers onder elkaar' in het Maak kennis met Rap en beoordeel-topic, nadat CaliLove een track voor de leeuwen heeft gegooid.Ik had de tranen in mijn ogen staan van het lachen. Ook geniaal omdat het de sfeer onder de hip-hoppers goed weergeeft: (zelfs) in de beste families worden ruzies bijgelegd.

waxs schreef:
...wil je nu ophouden met die troep posten, dit is echt zielig slecht gewoon. Moeten we weer een dag wachten voor er (hopelijk) weer iets fatsoenlijks wordt gepost.

CaliLove schreef:
Jij noemt deze track zielig, maar wat ben jij zielig man...
"Nu moeten we weer een dag wachten voor er iets fatsoenlijk wordt gepost" precies of deze site jouw leven is.... [...]

waxs schreef:
Deze site is mijn leven, ik ben pas geleden geband geweest toen heb ik meerdere zelfmoord pogingen gedaan.

P Jay schreef:
ik was nog van plan je een fruitmand te sturen...

waxs schreef:
Snik, ik ben ontroerd

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tomeloze inzet en steun, zonder jullie had ik het nooit gehaald!

herbertwest schreef:
familyhug!

eazyfan
Jammer dat ik daar niet kon meedoen Hoor ik nog bij die Familie?

En idd een erg goed stukje

eazyfan schreef:
Hoor ik nog bij die Familie?

Natuurlijk!

djeffibrelich
ik had deze net gezien.
hij is alweer van een tijd geleden maar hij is ongeloofelijk komisch.

user paulisdik legt in het ''leg uit waar je nick in godsnaam op slaat''-topic uit waar zijn user-naam op slaat.

paulisdik schreef:
ik had ruzie met me broer paul en die is niet dun dus vandaar

briljant!

djeffibrelich schreef:
ik had deze net gezien.
hij is alweer van een tijd geleden maar hij is ongeloofelijk komisch.

user paulisdik legt in het ''leg uit waar je nick in godsnaam op slaat''-topic uit waar zijn user-naam op slaat.

(quote)

briljant!
Die wordt al ergens genoemd in dit topic hoor

djeffibrelich
hij is terecht populair, een duidelijk geval van een klassieker onder de quotes

clutch
djeffibrelich schreef:
hij is terecht populair, een duidelijk geval van een klassieker onder de quotes

Die ben ik ook al wel eens tegengekomen ja, prachtig gewoon.

clutch
Ik kwam zonet deze tegen van onze Belgische vriend bennerd:

bennerd schreef:
de melodieuze stukken zijn melodieuzer, en de agressieve stukken zijn veel agressiever

Ok, geen flauwe grappen over belgen, maar deze logica vond ik toch wel lachen

clutch schreef:
Ik kwam zonet deze tegen van onze Belgische vriend bennerd:

(quote)

Ok, geen flauwe grappen over belgen, maar deze logica vond ik toch wel lachen

Prima logica toch?

clutch
Ja, maar wel een beetje dubbelop

clutch schreef:
Ja, maar wel een beetje dubbelop

Valt wel mee volgens mij.

clutch
ach, het zal dan wel aan mij liggen he

Da's net zoiets als zeggen dat de zomers tegen warmer en de winters kouder zijn dan 10 jaar geleden. Prima logica dus.

clutch
Dat is toch heel iets anders. Bij jou logica zeg je niet twee keer hetzelfde.

Dat zegt hij toch ook niet?

Hij vergelijkt de agressieve en melodieuze stukken van het ene album met de agressieve en melodieuze stukken van het andere album.

Wat niet willen zeggen dat misschien wat vreemd staat, maar het klopt wel wat ie zegt.

clutch
Je hebt helemaal gelijk, ik zie het al mijn fout. Maar het staat nog steeds grappig.

Over Rodrigo y Gabriela - Rodrigo Y Gabriela (2006)

loserkid schreef:
...wat een prrachtig samenspel van deze 2 uitmuntende flamenco-gipsy-gitaristen (waarvan een vrouw!)

We hebben twee goede gitaristen, ze heten Rodrigo en Gabriela, en één ervan is een vrouw!

Stel een jaarabonnement op de Opzij voor

Bij Good Girl Gone Bad van Rihanna (en nee, het gaat er mij niet om dat het over Rihanna gezegd wordt, voordat er daarover flauwe grappen komen):
Flopsie schreef:
Ik vind Question Existing en Say It een beetje irritant en saai. Op QE klinkt ze als een verkracht schaap dat in de berm vastzit [...].

Een WAT??? En hoe klinkt dat dan precies???

Haha, vooral het stukje 'dat in de berm vastzit' is intrigerend...

Flopsie is vast een boerenzoon, hoe kan die anders weten hoe zo'n schaap klinkt?!

Bij In Rainbows wordt een geweldige vergelijking met Kid A weggegeven... Ik ben 't er niet mee eens, maar ik kan het me wel indenken...

Omsk schreef:
Sinds Radiohead de electronische weg is ingeslagen ben ik ze kwijt. Kid A klonk al als een huilende Bassie bij een koffiezetapparaat, deze plaat is niet veel boeiender.

Haha, die metaforen worden steeds gekker... het begint hier op een aflevering van Blackadder te lijken...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.