De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2006, 23:37 uur
Mooi die ingelijste Bob Dylan poster die naast de kast staat. Nu nog even op een prominente plaats ophangen en het staat helemaal top!
Wanneer mogen we eigenlijk een top 10 van jou verwachten?

0
geplaatst: 5 maart 2006, 23:49 uur
bubbachups schreef:
Mooi die ingelijste Bob Dylan poster die naast de kast staat. Nu nog even op een prominente plaats ophangen en het staat helemaal top!
Dat gaat nogal lastig met schuine wanden als plafond, aan de ene wand een raam en aan de andere wand een verzameling bierflesjes.

bubbachups schreef:

Helemaal vergeten. Ik heb 'm nu toegevoegd.
0
geplaatst: 6 maart 2006, 00:02 uur
Ziet er mooi uit, LTB! Wees maar gelukkig met een vader die van klussen houdt. 

0
geplaatst: 6 maart 2006, 17:47 uur
En nog mooi op orde ook, in tegenstelling tot mij 
Hoeveel cd's zijn dat eigenlijk ongeveer?

0
geplaatst: 7 maart 2006, 00:45 uur
na alle fijne fotos ook eens een van mijn "cd-opslag"
in het kader van ruimtegebrek en "een handige stapel binnen zicht" moet het maar zo
Foto is met telefonn gemaakt dus niet al te duidelijk

(de oplettende user zal ook mijn DVD-opslag zien
)
in het kader van ruimtegebrek en "een handige stapel binnen zicht" moet het maar zo

Foto is met telefonn gemaakt dus niet al te duidelijk

(de oplettende user zal ook mijn DVD-opslag zien
)
0
shappy1010
geplaatst: 7 maart 2006, 14:40 uur
Ik heb twee grote zuilen naast de bank, die ik enigszinds alfabetisch probeer te houden. Echter zoals bij zovelen begint mijn harde schijf mijn cd collectie te overtreffen. Ik overweeg zo'n audio/video wireless bridge, waarmee je dan muziek kan afspelen op laptop/pc die dan via WiFi naar je versterker word verstuurt, desnoods via coax/spdif of optisch.
0
geplaatst: 7 maart 2006, 16:33 uur
Ik stop mijn cd's in een hele mooie Benno, een echt Ikea meubel waar 180 cd's inkunnen en is 2 meter hoog. Ideaal, vooral als je in een studentenkamer woont met niet al te veel ruimte voor cd-rekjes waar maar 20 inkunnen.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 23:05 uur
Arno schreef:

+/- 1600

0
geplaatst: 8 maart 2006, 23:08 uur
L_T_B schreef:
+/- 1600
(quote)
+/- 1600

zoiets heb ik nu, maar ben wel 13 jaar ouder 
0
geplaatst: 8 maart 2006, 23:15 uur
Als je bedenkt dat je daar ook andere dingen voor had kunnen kopen dan krijgen mijn wangen soms wel eens een rood kleurtje 

0
teutoon
geplaatst: 8 maart 2006, 23:18 uur
Ik stop altijd cds in verkeerde hoesjes en na een week kan ik niks meer terugvinden!
0
geplaatst: 8 maart 2006, 23:20 uur

De kast met eerste keuze cd's, er staat nog meer verspreid door het huis.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 23:24 uur
blabla schreef:

Zelf in elkaar gezet of is dit een van de IKEA-modellen?
0
geplaatst: 9 maart 2006, 00:10 uur
0
geplaatst: 9 maart 2006, 00:19 uur
Zo heb ik nog een apart kastje voor dvd's.

Foto staat op MovieMeter.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 00:21 uur
blabla schreef:
Zo heb ik nog een apart kastje voor dvd's
(quote)
Zo heb ik nog een apart kastje voor dvd's

DVD's staan in een grote kast in een zij-kamer.......op deze foto zitten in de lade wat dvd's die ik nog moet zien

In de grote kast zouden nog cd's achter deze rijen geplaatst kunnen worden als het ruimtegebrek echt een probleem gaat worden. Er is een speciaal randje in geplaatst waardoor de cd's naar voren komen (en er dus ook een ruimte is om cd's achter deze rijen te plaatsen: er is over nagedacht).
Het kastje "klassiek" zal ik t.z.t. nog wel eens tonen hier.
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 maart 2006, 00:23 uur
Waaw aERo! Ik ben echt onder de indruk van je kast! 
En dat is verdorie alleen nog maar A t/m S.

En dat is verdorie alleen nog maar A t/m S.

0
geplaatst: 9 maart 2006, 10:26 uur
In de woonkamer een grote "echtgenote proof" apotherskast. Je ziet wel een mooie kast maar niet de cd's dus. Behalve die stuk of 100 die er op liggen natuurlijk. Speciaal laten maken met plaats voor 1200 cd's. Uiteraard vol.
Daarnaast, in het kantoor op de begane grond, een grote kast (ala die van BlaBla)waar ongeveer 400 gedegradeerde eerste divisie cd's in staan.Van die cd's waarvan je denkt...oh ja..ze weer eens opzet en dan toch maar weer snel opbergt.
Daarnaast nog een paar honderd in de derde divisie doos op zolder. Voor de cd's waarvan je hoopt dat ze ooit een keer waterschade krijgen zodat je ze weg kan pleuren en het verzekeringsgeld kan claimen (niet voor niets ook naast de waterleiding geplaatst)
Vwb de apotherkerskast. Op alfabetische volgorde met uitzondering van twee grote lades alwaar mijn laatste 120 aankopen staan.
Daarnaast, in het kantoor op de begane grond, een grote kast (ala die van BlaBla)waar ongeveer 400 gedegradeerde eerste divisie cd's in staan.Van die cd's waarvan je denkt...oh ja..ze weer eens opzet en dan toch maar weer snel opbergt.
Daarnaast nog een paar honderd in de derde divisie doos op zolder. Voor de cd's waarvan je hoopt dat ze ooit een keer waterschade krijgen zodat je ze weg kan pleuren en het verzekeringsgeld kan claimen (niet voor niets ook naast de waterleiding geplaatst)
Vwb de apotherkerskast. Op alfabetische volgorde met uitzondering van twee grote lades alwaar mijn laatste 120 aankopen staan.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 10:45 uur
0
geplaatst: 9 maart 2006, 10:51 uur
Ja vreselijk, en dan ook nog mijn cd's gaan luisteren, zonder ze in het juiste hoesje terug te stoppen....grrrrrrr
0
geplaatst: 9 maart 2006, 17:57 uur
Leuk om te lezen allemaal *slaakt zucht van verlichting, want er blijken meer freaks rond te lopen*. Nog leuker om te zien 

0
geplaatst: 9 maart 2006, 18:52 uur
Platenkast. Ik sta er als het goed is ook ergens tussen, al is mijn collectie sinds die foto bijna verdubbeld. 
Edit: Ah, hier ben ik.

Edit: Ah, hier ben ik.
* denotes required fields.