MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #14

zoeken in:

freakey schreef:
(afbeelding)

Aan de jazz tegenwoordig, freakey??

Tony schreef:
(quote)

Aan de jazz tegenwoordig, freakey??

Nou ja, met zo'n 40 albums van Miles Davis, 11 van John Coltrane, 5 van Sonny Rollins, 19 van John McLaughlin plus alles van Mahavishnu en nog wat van Al Di Meola, Larry Coryell, 11th House en aanverwante fusion in huis was dat al wat langer aan de hand hoor... maar inderdaad, mooi boxje met 12 albums van Eric Dolphy (eindelijk, want 24 juni al besteld) binnen, slechts €10,81, dat wel...
Eric Dolphy - 12 Classic Albums 1959-1962 (CD) at Discogs

Van en ook met Eric Dolphy. Zijn ster was zo snel rijzende, dat ze vlug zijn naam erbij hebben gezet op de hoes van enkele albums, die officieel niet van Eric als leadmuzikant zijn. Sommige titels staan nog op mijn verlanglijstje, maar het boxje heeft net wat te veel doublures voor mij. Anyway, enjoy freakey! Je had je portie Zappa voor vandaag al gehad, dus dan mag het he?

freakey schreef:
Nou ja, met zo'n 40 albums van Miles Davis, 11 van John Coltrane...

Had dat niet andersom moeten zijn?

Tony schreef:
(quote)

Had dat niet andersom moeten zijn?

Miles zijn discography is nu eenmaal een stuk uitgebreider en zijn ontwikkeling heeft langer mogen duren, Coltrane heeft nooit de kans gehad zijn eigen Bitches Brew te maken... dus nee, wat mij betreft terecht meer in huis van Miles Davis.... beide verzamelingen zijn me wel even dierbaar... dat dan weer wel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.