MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
MarkS73 schreef:
(quote)

Ik doe elke week mee met de Eurojackpot en elke maand met de Staatsloterij, meer dan af en toe twintig euro heeft er nog niet in gezeten, één keer 150 euro jaren geleden, zelden zo blij geweest. Dat was vooral omdat ik bij het checken van de uitslag 0,00 had verwacht zoals gewoonlijk:)

Gefeliciteerd!

Ik heb letterlijk nog nooit iets gewonnen in m'n hele leven, behalve één keer op Werchter 98 (geloof ik) toen ik een CD van Monster Magnet - Powertrip mee naar huis mocht nemen.

voskat schreef:
(quote)

Ik heb letterlijk nog nooit iets gewonnen in m'n hele leven, behalve één keer op Werchter 98 (geloof ik) toen ik een CD van Monster Magnet - Powertrip mee naar huis mocht nemen.

Dat is wel een goeie cd, eigenlijk heb je dus niets te klagen...

Ik ken iemand die in de jaren tachtig een ton heeft gewonnen in de Staatsloterij, het was echt verbazingwekkend hoe snel hij alles erdoorheen jaagde. Doordat hij zo gewend was geraakt aan dure onzin kopen bleef hij dat doen nadat het op was en is toen diep in de schulden geraakt, hij had van alles op krediet gekocht. Moraal van het verhaal: als hij alleen maar een Monster Magnet cd had gewonnen was hem een hoop ellende bespaard gebleven:)

1. Jaarlijkse muziekquiz gewonnen, titel geprolongeerd.
2. Platen bezorgd waarvan ik niet eens wist dat ze onderweg waren.
3. Sinterkerst met de familie, mijn favoriete feestdag.

voskat schreef:
(quote)

Ben je verder gekomen dan mijn persoontje. Heb ooit als jochie de bingo gewonnen en de hoofdprijs was een zak Golden Wonder paprika chips.

Ooooh jongens ik heb zo'n geluk gehad. Ik heb gereageerd op een woning die via een loting wordt toegewezen, en ik kom er net achter dat ik op plek 1 sta, van de 461 gegadigden! Als alles mee zit gaat papa dus verhuizen

Rain King schreef:
Ooooh jongens ik heb zo'n geluk gehad. Ik heb gereageerd op een woning die via een loting wordt toegewezen, en ik kom er net achter dat ik op plek 1 sta, van de 461 gegadigden! Als alles mee zit gaat papa dus verhuizen

Proficiat! Soms moet je geluk hebben. Had ik vorig jaar! Had gereageerd op een woning. Konden alleen mensen op reageren die een bestaande huurwoning achterlieten. Stond nr3 en ineens nr1. Waarschijnlijk zijn de eerste 2 afgehaakt vanwege de zomer/ vakantieperiode. Mijn buurvrouw was er een maand eerder komen wonen en had 12 jaar ingeschreven gestaan. Ik 6 jaar en 4 maanden. Ben er waarschijnlijk tussendoor geslipt. Tip: Nadat je verhuisd ben je direct opnieuw laten inschrijven! Hier kost dat eenmalig 25 euro.

3 fijne gebeurtenissen dit jaar:

1. Voor de 2de keer trotse oom geworden.

2. Eindelijk onze nieuwbouw woning af. Na vele uren klussen wonen we er al sinds augustus heerlijk in.

3. Vorige week maandag een geregistreerd partnerschap gedaan met wat nu mijn vrouw is.

Al met al was 2025 een goed jaar voor ons!

1. Sneeuw...
2. ...ballengevecht met collega's.
3. Kerstkransjes in de aanbieding.

Ballengevecht met collega's!

voskat schreef:
Ballengevecht met collega's!

Sneeuw..

Rudi S schreef:
(quote)

Sneeuw..

Ik hoop eigenlijk op gehakt.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dank je wij zijn vorig jaar al in De Ballentent geweest.

Rudi S schreef:
(quote)

Dank je wij zijn vorig jaar al in De Ballentent geweest.

En niet even een berichtje gestuurd voor een meat-and-greet?

Rudi S schreef:
(quote)

Sneeuw..

Ik vind dat zo koud in de sneeuw...

Arrie schreef:
(quote)

Ik woon in het zuiden van Nederland, daar is de sneeuw dus gewoon warm

Arrie schreef:
(quote)

Doet me denken aan een grap uit Debiteuren Crediteuren: "Wat is erger dan wintertenen? Sneeuwballen!"

GrafGantz schreef:
(quote)

Met het pak sneeuw dat er nu ligt kan je het combineren door hierheen te gaan: Meatballs for the People

Mjuman schreef:
(quote)

Met het pak sneeuw dat er nu ligt kan je het combineren door hierheen te gaan: Meatballs for the People

Dan is die Ballentent waar Rudi S het over had toch iets dichterbij.

Onweerwolf
Rudi S schreef:
Ik woon in het zuiden van Nederland

Alsof je een puzzel in elkaar ziet vallen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Alsof je een puzzel in elkaar ziet vallen.

Ja maar daar wonen ook verstandige mensen maar die komen dan ook daarom niet hier

Onweerwolf
Rudi S schreef:
(quote)

Ja maar daar wonen ook verstandige mensen maar die komen dan ook daarom niet hier

Goeie zin wel.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Goeie zin wel.

In Brabant heeft iedereen altijd goeie zin.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dan is die Ballentent waar Rudi S het over had toch iets dichterbij.

Met dit weer en OV? Dacht bovendien dat als echte arbeidersjongen/havenwerker Meatballs for the people je wel aan zou spreken. Heb meerder soorten daar gegeten en ze waren smakelijk. Dat deel van Stockholm Sofia/Katarina a.k.a. Södermalm is trouwens wel the place 2B in de zomer in Stockholm.

Mjuman schreef:
(quote)

Met dit weer en OV?

Deze hardcore havenarbeider heeft de afgelopen dagen gewoon naar z'n werk gefietst. Al begin ik nu wel wat te twijfelen over morgen. De Ballentent ligt bijna op m'n route, zo'n beetje halverwege.

GrafGantz schreef:
(quote)

Deze hardcore havenarbeider heeft de afgelopen dagen gewoon naar z'n werk gefietst. Al begin ik nu wel wat te twijfelen over morgen.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTowWvN7EYlT2A3wqUhMmWgdThpXtFyNA-FD8r7MQz_z7Jv1-wtzlDloMcG&s=10

Onweerwolf schreef:
(quote)

Goeie zin wel.

Ja best wel want ik werk niet op dinsdag.

1. Een week gestopt met drinken, voor mij niet niks. Ben ook vast van plan door te zetten. Niet altijd even makkelijk, maar makkelijker dan ik dacht.
2. Prettig gevolg van 1.: lekker eten en drinken (en dat dan niet later vergeten zijn).
3. Prettig gevolg van 1.: meer energie voor van alles.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:40 uur

geplaatst: vandaag om 17:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.