menu

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
avatar van Dance Lover
1. Net onverwachts bijna een uur gevideobeld met een vriendin en ons beklaagd en later bescheurd om ons lot als single in deze tijden.
2. Vrijdag gaan we toch gewoon gezellig met het team afsluiten, broodjes zijn vandaag besteld.
3. She Past Away - Rituel ontdekt in de exotische ladder!

avatar van dix
dix
Gretz schreef:
Vandaag alsnog teruggevonden op de meest logische plaats

Pun intended mag ik hopen?

avatar van Gretz
dix schreef:
(quote)

Pun intended mag ik hopen?

Dit is een oude foto, ik heb hem uiteraard niet in de Plato in Utrecht teruggevonden

Nee, hij lag in m'n bed in het ouderlijk huis, onder de deken. Ik dacht dat ik hem meegenomen had met m'n verhuizing, vandaar dat ik lichtelijk in paniek was (de tas is niet te koop). Zo, nu kennen jullie ook weer m'n mate van fanboyness

avatar van dix
dix
Gretz schreef:
Nee, hij lag in m'n bed in het ouderlijk huis, onder de deken.

Maar was ie daar dan makkelijk te vinden?
Ja, sorry dat ik even dóórvraag op dit punt

avatar van Gretz
dix schreef:
(quote)

Maar was ie daar dan makkelijk te vinden?
Ja, sorry dat ik even dóórvraag op dit punt

Normaal wel, maar ik slaap daar nu niet meer

Je moet me geloven als ik nu zeg 'no pun intended'. Heb het afgelopen jaar op de tour al genoeg I Am Easy to Find-grappen gemaakt als mensen weer over m'n lengte begonnen

avatar van Mjuman
dix schreef:
(quote)

Maar was ie daar dan makkelijk te vinden?
Ja, sorry dat ik even dóórvraag op dit punt


Dat wordt de titel van een nieuwe docu: In bed with The National - persoonlijk zou ik eerder Madonna kiezen, die kent meer boeiende nummers, maar soit

avatar van dix
dix
Mjuman schreef:
die kent meer boeiende nummers, maar soit

Onderschat onze bromberen niet …
Die hebben ook een paar Sad Songs For Dirty Lovers:

- All Dolled-Up in Straps
- Dark Side of the Gym
- Humiliation
- Sin-Eaters
- Where Is Her Head

avatar van Koenr
1. Net met mijn opa (94 jaar) gebeld, hij had een visje op en zat in zijn tuin te genieten van de zon. Hij klonk tevreden.
2. Deze week bevestiging gekregen dat mijn contract voor het komende jaar 'gewoon' doorgaat, ondanks de omstandigheden.
3. jordidj1 kan eindelijk mijn avatar plaatsen.

Dim
De overburen die een 90's-feestje hielden op het balkon. Vooral hun matige zangkwaliteiten waren op de een of andere manier een lust voor het oor.

1. Met ,mijn moeder huilen op nummers van Robert Long.

2. Seks.

3. Zonnen.

avatar van Gretz
1. Enorm blij met de nieuwe stadsfiets die ik van m’n vader gekregen heb. Hij rijdt heerlijk
(afbeelding)

2. Mijn huis weer wat verder kunnen inrichten met o.a een wasmachine, magnetron, een paar extra kasten en muurdecoratie.

2. Vanavond geknipt door een kapper (in de familie). Was hard nodig Ideaal zo'n tondeuse

avatar van herman
Zo, dat is wel een mooi cadeau! Ik zit er ook aan te denken mijn roestige stadsfiets te vervangen voor een beter exemplaar, zeker als ik wat vaker tussen Leiden en Rotterdam heen en weer wil gaan fietsen. Maar krijgen is natuurlijk helemaal geweldig.

3 dingen van vandaag:

1. Opgeruimd in de kelder, wat meer structuur en opbergruimte gecreërd, nu eens wat overbodige dingen weg gaan doen.
2. Ergens op een rustig plekje langs het water een boekje gelezen.
3. Verse groenten gehaald bij een Rechtstreex-afhaalpunt, morgen maar eens wat recepten verzinnen.

avatar van Gretz
1. Daarnet is mijn vaste internet aangesloten. Heerlijk snel (vergelijken met de 4G die ik al weken als hotspot gebruikte).
2. M'n oude kabel was niet lang genoeg. Toen een 10 meter lange internetkabel cadeau gekregen van de monteur
3. Mijn collega, die wekenlang op de IC lag vanwege COVID-19, bevindt zich sinds gisteren op een gewone afdeling en is aan de betere hand.

BrotherJohn
1. Mijn zoontje van bijna zes die de afgelopen weken het merelnestje in de struiken in onze achtertuin nauwlettend in de gaten hield en zich nu zeer bekommert om de uitgevlogen jongen die nog helemaal niet goed kunnen vliegen. Nu is hij helemaal in de ban geraakt van vogels (ik ook geef ik toe). "Papa, ik hoor de tjiftjaf!"
2. Zijn juf, die we al talloze weken niet gezien hadden, die een verrekijker en vogelboek 'voor kinderen en volwassenen' komt brengen. Met de verrekijker zijn we vanavond het prachtige natuurgebied De Onlanden ingetrokken om vogels te spotten. Zojuist voor het slapen uit het boek voorgelezen hoe het kan dat merels zo gemakkelijk wormen uit de aarde trekken. En nogmaals uitgelegd dat de corona-monsters waar de RIVM-baas het over had tijdens de persconferentie, geen echte monsters zijn.
3. Vanavond bericht van school dat hij vanaf 11 mei om de dag weer naar school mag.

avatar van herman
1. De popquiz van DJ St. Paul (met meer dan 1000 deelnemende teams) gewonnen.
2. Voor het eerst in een maand weer eens in een winkel geweest. Was eerst behoorlijk panisch, maar ik ben nu gelukkig wat relaxter onder de situatie.
3. Heerlijke zelfgemaakte bieten/appel/aardappelsoep en brood van Jordy's Bakery gegeten.

avatar van Johnny Marr
aerobag schreef:

3. MusicMeter CLS-sessies tot laat in de nacht

1. Dit.
2. Nog eens dit.
3. Nog meer van dat.

angelin schreef:

En nou niet zeggen dat seks met mijn vrouw bij jullie op 1, 2, 3 of lager staat!!!!!!!!!!!

Stuk.

avatar van Gretz
1. Nu mijn Club Mate voorraad bijna op is ben ik overgestapt op Radlers. Was vergeten hoe aangenaam die smaken als het een beetje lekker weer is.
2. Net m'n favoriete pasta bereid terwijl ik ondertussen een van de wekelijkse skypesessies met vrienden had. Ik heb nog nooit zo'n fijne keuken gehad. Ik word blij van de kleine gemakken die ik eerder niet had.
3. MuMe bruist enorm, iig meer dan de afgelopen jaren het geval was Ik merk dat ik gelukkig word van de toewijding van alle actieve users en de toffe (nieuwe) ideeën die de afgelopen weken zijn gelanceerd. Ook fijn dat de grootste kinderziektes die er na de overname onderstonden grotendeels (lijken te zijn) opgelost. De laatste downtime is al een hele tijd geleden.

avatar van luigifort
Wostok pruim kardemom Gretz...lekker dorstlessend en vegan

avatar van Brunniepoo
1. Nieuwe telefoon gekocht en die bevalt goed
2. Gisteren weer even lekker naar een platenwinkel geweest. Een box met alle albums van Bill Withers bleek bovendien veel goedkoper dan ik dacht, dus die is nu ook in bezit
3. Op mijn werk gingen we voor een crowdsourcingsproject uit van een doorlooptijd van 2,5 jaar. Met de huidige snelheid zijn we binnen een half jaar klaar. Voordeel van de vele thuiszitters...

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Wostok pruim kardemom Gretz...lekker dorstlessend en vegan

Klinkt goed! Eens kijken waar ik die op de kop kan tikken Ik mag wss over een paar weken Duitsland nog niet in, dus ik zoek een goed alternatief voor m'n fave drankje

avatar van Mjuman
1. Achter een verschoven kast drie cd's gevonden die ik al jááren kwijt was.
2. Tot mijn verbazing bleek mijn lief "Strength of Strings"- weliswaar in de uitvoering van This Mortal Coil - een prachtnummer te vinden.
3. Een complex recept van [vegan_alert]gevulde kwartel[/vegan alert] pakte wonderwel uit - nee de vogel is niet gevlogen. Overigens was het voorgerecht volledig veegheetarie's

avatar van herman
1. Gisteren een fietstocht gemaakt naar een van onze favoriete buiten-kunstwerken.
2. Vandaag een nieuwe fiets gekocht, voor het eerst in mijn leven dat ik meer dan 100 euro voor een fiets heb betaald denk ik...
3. Een foto die ik eerder had gemaakt van de watertoren alhier is opgepikt door een veel gevolgd Rotterdams-instagram-account en krijgt veel bekijks/positieve reacties.

avatar van luigifort
Gretz schreef:
(quote)

Klinkt goed! Eens kijken waar ik die op de kop kan tikken Ik mag wss over een paar weken Duitsland nog niet in, dus ik zoek een goed alternatief voor m'n fave drankje


Ik bestelde ze bij Dorstlust, geen verzendkosten bij 24 flesjes geloof ik. Maar ik drink ze ook hier aan de boulevard bij een tentje Wostok is echt wel mijn fave non-alcoholico zomerdrankje

edit: die gele met vanille smaak is ook zalig tho.

avatar van Gretz
luigifort schreef:
(quote)


Ik bestelde ze bij Dorstlust, geen verzendkosten bij 24 flesjes geloof ik. Maar ik drink ze ook hier aan de boulevard bij een tentje Wostok is echt wel mijn fave non-alcoholico zomerdrankje

edit: die gele met vanille smaak is ook zalig tho.

Dorstlust ken ik, die verkopen ook Club Mate (maar wel voor bijna 2x zo duur als in 🇩🇪). De prijs van Kardemom is wel te doen zie ik. Ik ben heel benieuwd, laat je weten hoe het bevalt!

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
1. Vandaag een lange wandeling over de Veluwezoom gemaakt. Het weer was er sowieso perfect voor, maar het gebied is ook als een ontmoeting met een oude bekende

2. Van de week, na ruim een maand brave fysieke onthouding, een "1.5-meterlunch" gehad met een goede vriendin.

3. Speciaal voor angelin: seks

avatar van dix
dix
Gaan we die kant op?

Mijn hoogtepunten:

- een ochtenderectie
- 's middags nog een erectie
- .....

Laten we de dag niet prijzen eer ie voorbij is.
Nog ruim een half uur te gaan. Wie weet.

avatar van luigifort
- homo sapiens
- homo impatiens
- homo erectus/impotens

avatar van Twinpeaks
Leuk Topic !

01) Vanmorgen enthousiast begonnen met het indelen van mijn nieuwe zelf gemaakte cd kasten. Alles op genre en alfabet . (ben bij de L nu)
02) Vanmiddag Irish Stew gemaakt en onder het genot van The Pogues en Clannad in combinatie met een paar Guiness verorberd .
03) In de serre gezeten met de vuurkorf en de biografie van Paul McCartney en Grieg op de achtergrond

dix schreef:
Gaan we die kant op?

Mijn hoogtepunten:

- een ochtenderectie
- 's middags nog een erectie


Ik lees een schreeuw om hulp.

avatar van dix
dix
Geen zorgen, het is allemaal goed gekomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.