De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
5
Papaver
geplaatst: 5 november 2024, 12:59 uur
Ik heb er 3 voor de prijs van 1...
1. Morgen corona vaccinatie.
2. Volgende week pneumokokken vaccinatie, en aangezien het een ouderwetse 'stereo-prik' is...
3. Gelijktijdig met 2. griep vaccinatie....
Hopelijk krijg ik niet veel bijwerkingen; en anders mist niemand mij want ik ben al met 'pensioen'.

2. Volgende week pneumokokken vaccinatie, en aangezien het een ouderwetse 'stereo-prik' is...
Hopelijk krijg ik niet veel bijwerkingen; en anders mist niemand mij want ik ben al met 'pensioen'.

2
geplaatst: 5 november 2024, 14:38 uur
Sterkte Rudi S, die pijn is absoluut geen pretje. Die pijnstillers die je krijgt wel
. Gelukkig is het na die operatie allemaal weg. Leukste is natuurlijk dat je je stenen meekrijgt om van na te genieten.
. Gelukkig is het na die operatie allemaal weg. Leukste is natuurlijk dat je je stenen meekrijgt om van na te genieten.
2
Onweerwolf
geplaatst: 5 november 2024, 15:34 uur
Rudi S schreef:
Maar 1tje
Ik lig nu in het ziekenhuis , vanacht spoedopname.
Ontstoken galblaas en galstenen, zo direct wordt dmv een operatie de galblaas verwijderd.
Fijn dat dit kan
want het doet ontzettend pijn.
Nu niet want ik heb stevige pijnstillers.
Maar 1tje
Ik lig nu in het ziekenhuis , vanacht spoedopname.
Ontstoken galblaas en galstenen, zo direct wordt dmv een operatie de galblaas verwijderd.
Fijn dat dit kan
want het doet ontzettend pijn.Nu niet want ik heb stevige pijnstillers.
Damn! Beterschap!
1
geplaatst: 5 november 2024, 21:06 uur
Papaver schreef:

Ik zou morgen ook griepvaccinatie krijgen op mijn werk ( ik kan ook bij de huisarts) maar ik mag nu een paar weken geen griepprik.
3
geplaatst: 5 november 2024, 21:30 uur
Heel grote tegenstelling want hier in het ziekenhuis zijn ze heel aardig maar toch denk ik dat ik morgen hier ga uitschrijven 

3
geplaatst: 20 november 2024, 19:18 uur
1. Een aantal schilderijtjes ontvangen van een vriend in Mexico; hij wilde er per se geen geld voor hebben, dus nu moet ik nog wat bedenken om hem te bedanken...
2. Net even gesproken met Yesim, na bijna een week 'pauze', dat was fijn.
3. Nog steeds actief bij de schoffelploeg, nu tijdelijk wekelijks en vooral bladruimen - ik ben zelfs gepromoveerd tot bladblazer (wat ik stiekem niet veel aan vind, maar er zijn weinig gegadigden...).
3. Nog steeds actief bij de schoffelploeg, nu tijdelijk wekelijks en vooral bladruimen - ik ben zelfs gepromoveerd tot bladblazer (wat ik stiekem niet veel aan vind, maar er zijn weinig gegadigden...).
0
geplaatst: 20 november 2024, 19:45 uur
ZAP! schreef:
1. Een aantal schilderijtjes ontvangen van een vriend in Mexico; hij wilde er per se geen geld voor hebben, dus nu moet ik nog wat bedenken om hem te bedanken...
Doosje met Nederlandse dingen, stroopwafels, drop , patatje jopie chips
en van die Honing mix chili con carne etc.
1
geplaatst: 20 november 2024, 20:08 uur
Rudi S schreef:
Doosje met Nederlandse dingen, stroopwafels, drop , patatje jopie chips
Zoiets heb ik al aan gedacht. Ik zie net dat HEMA ook in Mexico zit, misschien bezorgen ze aan huis? Doosje met Nederlandse dingen, stroopwafels, drop , patatje jopie chips
Maar thx voor het meedenken, suggesties altijd welkom.
1
geplaatst: 20 november 2024, 21:27 uur
ZAP! schreef:
1. Muziek van Nederlandse bodem in enige vorm (cd of mp3 oid) - Froukje, Eefje, Stien, evt Spinvis - liever geen The Kik, zeker geen Rowwen Heze of Blöf, schijnt zelfs over de oceaan nog de Kollumse klapperkou op te wekken.
0
geplaatst: 20 november 2024, 21:29 uur
Mjuman schreef:
1. Muziek van Nederlandse bodem in enige vorm (cd of mp3 oid) - Froukje, Eefje, Stien, evt Spinvis - liever geen The Kik, zeker geen Rowwen Heze of Blöf, schijnt zelfs over de oceaan nog de Kollumse klapperkou op te wekken.
Oei, dat weet ik niet hoor. Ik heb hem op het spoor van Fugazi gebracht en daar is ie me nog altijd dankbaar voor - dus deze keuzes... ik vrees ervoor! 1. Muziek van Nederlandse bodem in enige vorm (cd of mp3 oid) - Froukje, Eefje, Stien, evt Spinvis - liever geen The Kik, zeker geen Rowwen Heze of Blöf, schijnt zelfs over de oceaan nog de Kollumse klapperkou op te wekken.
Toch bedankt.
1
geplaatst: 20 november 2024, 21:37 uur
ZAP! schreef:
Toch bedankt.
(quote)
Oei, dat weet ik niet hoor. Ik heb hem op het spoor van Fugazi gebracht en daar is ie me nog altijd dankbaar voor - dus deze keuzes... ik vrees ervoor!
Toch bedankt. Geeft nl een aardige indruk van het Nederlands en je kunt het natuurlijk in balans brengen door te wijzen op die plaat van de Tilburgse band Docile Bodies, post-punk.
0
geplaatst: 20 november 2024, 21:39 uur
Mjuman schreef:
Geeft nl een aardige indruk van het Nederlands en je kunt het natuurlijk in balans brengen door te wijzen op die plaat van de Tilburgse band Docile Bodies, post-punk.
Hang Youth schiet me nu te binnen, en The Ex! Geeft nl een aardige indruk van het Nederlands en je kunt het natuurlijk in balans brengen door te wijzen op die plaat van de Tilburgse band Docile Bodies, post-punk.
Docile Bodies ken ik niet, misschien zelfs es checken.
4
Papaver
geplaatst: 21 november 2024, 16:09 uur
1. M'n jongste zoon naar open dag MBO - hij wil graag verder als game- developer.
2. Ik heb 2 slapende katten naast mij.
3. Buiten sneeuwwit.
2. Ik heb 2 slapende katten naast mij.
3. Buiten sneeuwwit.
8
geplaatst: 11 december 2024, 15:16 uur
Rogyros schreef:
1. Enige tijd geleden ben ik toegelaten tot een MD traject (MD = Management Development) op mijn werk omdat ik graag de stap wil maken naar de functie van operationeel leidinggevende. Daarvoor is een ontwikkelassessment nodig om te zien waar je staat. Dit assessment had ik afgelopen woensdag. Algehele conclusie (na een capaciteitentest, drijfverentest, persoonlijkheidstest, diepgaand interview en een rollenspel) is dat er uiteraard wel wat aandachtspunten zijn, maar dat deze stap goed bij mij past, ik het vereiste niveau heb en dat de potentie en kwaliteiten zijn herkend. Daar was ik uiteraard erg blij mee!
2. Vorige week heb ik 9,6km hardgelopen voor een sponsorloop. De spierpijn is volledig weg, dus ik ga vandaag weer een stukje hardlopen. Ik denk nu aan 5,5km. Dat wil ik weer twee tot drie keer in de week gaan doen. Dat deed ik vroeger ook, maar dat is weggezakt. De regelmaat en frequentie van het lopen ga ik weer proberen terug te pakken.
3. Vandaag ga ik met mijn vrouw bbq-en bij een bevriende collega, samen met een andere bevriende collega. Ook met hun partners natuurlijk. Het weer is uitstekend en het is altijd beregezellig!
1. Enige tijd geleden ben ik toegelaten tot een MD traject (MD = Management Development) op mijn werk omdat ik graag de stap wil maken naar de functie van operationeel leidinggevende. Daarvoor is een ontwikkelassessment nodig om te zien waar je staat. Dit assessment had ik afgelopen woensdag. Algehele conclusie (na een capaciteitentest, drijfverentest, persoonlijkheidstest, diepgaand interview en een rollenspel) is dat er uiteraard wel wat aandachtspunten zijn, maar dat deze stap goed bij mij past, ik het vereiste niveau heb en dat de potentie en kwaliteiten zijn herkend. Daar was ik uiteraard erg blij mee!
2. Vorige week heb ik 9,6km hardgelopen voor een sponsorloop. De spierpijn is volledig weg, dus ik ga vandaag weer een stukje hardlopen. Ik denk nu aan 5,5km. Dat wil ik weer twee tot drie keer in de week gaan doen. Dat deed ik vroeger ook, maar dat is weggezakt. De regelmaat en frequentie van het lopen ga ik weer proberen terug te pakken.
3. Vandaag ga ik met mijn vrouw bbq-en bij een bevriende collega, samen met een andere bevriende collega. Ook met hun partners natuurlijk. Het weer is uitstekend en het is altijd beregezellig!
1. Ik heb vandaag een presentatie (een pitch van vijf minuten) mogen houden in het kader van mijn MD traject. Ik heb Pink Floyd als metafoor gebruikt. Niet qua grootsheid natuurlijk, maar qua ontwikkeling. Dat sloeg goed aan. Aardig wat Pink Floyd fans in de zaal! Gedachte hierachter is het ontwikkelen van een hulpvraag in mijn ontwikkeling naar operationeel leidinggevende.
2. Punt 1 klinkt een beetje als mosterd na de maaltijd met wat ik zo ga schrijven. Maar dat is het niet. Hoe dan ook, ik ben inmiddels aangenomen als operationeel leidinggevende van een beslisteam. Het is in het kader van een leer-/ontwikkelplek, voor de duur van een jaar. Als het van beide kanten bevalt én de manager die ik ga vervangen niet terugkomt, dan kan ik opnieuw op de functie solliciteren. De kans dat ik dan aangenomen word, is dan natuurlijk wat groter. Ik ben daar heeeeeeeel erg blij mee!! Dit is wat ik wil. En het klikgesprek (of het klikt met het team) was ook erg leuk. Ik heb er veel zin in!! Op 20 januari begin ik. De ontwikkeling hierin gaat natuurlijk verder. Dus vanuit het MD traject krijg ik opleidings- en ontwikkeladvies. Deuren blijven open gaan!
3. Om te vieren dat ik deze nieuwe baan heb, heb ik besloten dat ik een dure en vooral hele goeie fles whisky wil aanschaffen. Het is de 15 jaar oude Glendronach geworden. Schot in de roos!! Erg fijne whisky!! Kan het iedereen aanraden. Nadeel: Het kostte mij € 99,99. Maar de gelegenheid overwon enige gene over de prijs!
0
geplaatst: 11 december 2024, 15:26 uur
Rogyros schreef:
ik ben inmiddels aangenomen als operationeel leidinggevende bij een beslisteam
ik ben inmiddels aangenomen als operationeel leidinggevende bij een beslisteam
Ik heb werkelijk geen idee wat je gaat doen en waar, maar alsnog van harte!

1
geplaatst: 11 december 2024, 16:16 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Ik ga een team van ongeveer 30 mensen bij de IND in Zwolle leiden. In dat team worden aanvragen voor verlenging van een verblijfsvergunning (niet-asiel) behandeld. Ik ben dus verantwoordelijk voor de mensen in mijn team. En daarnaast ben ik samen met de andere managers op deze afdeling verantwoordelijk voor uitvoering van de gehele afdeling.
0
geplaatst: 11 december 2024, 16:18 uur
Ah, dat verklaart het 'beslissen'. Zonder deze info klonk dat gewoon heel erg vaag, haast als een bullshitbaan 

1
Papaver
geplaatst: 11 december 2024, 16:28 uur
Rogyros schreef:
Ik ga een team van ongeveer 30 mensen bij de IND in Zwolle leiden. In dat team worden aanvragen voor verlenging van een verblijfsvergunning (niet-asiel) behandeld. Ik ben dus verantwoordelijk voor de mensen in mijn team. En daarnaast ben ik samen met de andere managers op deze afdeling verantwoordelijk voor uitvoering van de gehele afdeling.
(quote)
Draai net de dubbelelpee 'Absolutely Live' van The Doors uit 1970... maar dit terzijde... Wanneer ga jij met je nieuwe baan Live?
Veel succes toegewenst overigens.

P.S. In mijn beroep staat MD bekend als 'Macula Degeneratie'.
0
geplaatst: 11 december 2024, 18:43 uur
GrafGantz schreef:
Ah, dat verklaart het 'beslissen'. Zonder deze info klonk dat gewoon heel erg vaag, haast als een bullshitbaan

3
Papaver
geplaatst: 12 december 2024, 20:28 uur
1/2/3...
Vanavond talkshow gekeken van Eva Jinek op NPO1; keek of kijk er nooit naar... Wat schetst mijn verbazing: tafelgast Nick Cave komt oa uitleg geven over zijn expositie hier in een Nederlands museum waar een 17-tal keramieken van Cave's hand te bezichtigen zijn.
Mooi verassend moment, ook omdat Nick Cave vertelde over verlies in het algemeen en specifiek wanneer je je kind/kinderen verliest als ouder.

Vanavond talkshow gekeken van Eva Jinek op NPO1; keek of kijk er nooit naar... Wat schetst mijn verbazing: tafelgast Nick Cave komt oa uitleg geven over zijn expositie hier in een Nederlands museum waar een 17-tal keramieken van Cave's hand te bezichtigen zijn.
Mooi verassend moment, ook omdat Nick Cave vertelde over verlies in het algemeen en specifiek wanneer je je kind/kinderen verliest als ouder.

9
geplaatst: 14 december 2024, 01:35 uur
1- Gisteren 6 jaar samen met mn vriendin en om dat te vieren naar Maastricht geweest!
2- Aangenomen bij een bedrijf voor mijn afstudeerstage, zin in! Start in februari
3- 2 nieuwe vinyl platen zijn binnen, eentje cadeau
2- Aangenomen bij een bedrijf voor mijn afstudeerstage, zin in! Start in februari
3- 2 nieuwe vinyl platen zijn binnen, eentje cadeau

9
geplaatst: 16 december 2024, 19:17 uur
1. Melding gedaan van lekkage in o.a. de hal van mijn appartementencomplexje. Op zich niet zo leuk, en er is al meer lekkage her en der geweest, maar het was wel mooi de aanleiding voor een gezellig inhaalgesprek van dik 4 uur met mijn lieve buuf.
2. Komende vrijdag de laatste bladruimdag voor de winterstop. Eens kijken hoe dat (de winterstop) bevalt of niet en eventueel verder uitkijken naar ander (extra) vrijwilligerswerk.
3. Verder zit ik lekkerder in m'n vel dan ik wel es heb gezeten de afgelopen tijd.
2. Komende vrijdag de laatste bladruimdag voor de winterstop. Eens kijken hoe dat (de winterstop) bevalt of niet en eventueel verder uitkijken naar ander (extra) vrijwilligerswerk.
3. Verder zit ik lekkerder in m'n vel dan ik wel es heb gezeten de afgelopen tijd.
12
geplaatst: 19 december 2024, 10:58 uur
1. Tot nu toe heb ik alle studiepunten behaald van het eerste jaar van m'n masteropleiding. Nog belangrijker: ik heb het naar mijn zin en ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
2. Ik mocht mijn eigen kerstpakket samenstellen en ik koos oa een podiumcadeaukaart. Ik heb mezelf getrakteerd op een ticket voor Hadestown in Carré (in juli). Ik ben erg benieuwd naar deze musical over Griekse mythologie, geschreven door Anais Mitchell.
3. Nog een halve dag werken en dan heb ik vakantie. Ik hoef gelukkig geen les meer te geven, want dat is in de week voor kerst echt kansloos.
2. Ik mocht mijn eigen kerstpakket samenstellen en ik koos oa een podiumcadeaukaart. Ik heb mezelf getrakteerd op een ticket voor Hadestown in Carré (in juli). Ik ben erg benieuwd naar deze musical over Griekse mythologie, geschreven door Anais Mitchell.
3. Nog een halve dag werken en dan heb ik vakantie. Ik hoef gelukkig geen les meer te geven, want dat is in de week voor kerst echt kansloos.
15
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 december 2024, 17:04 uur
Zaterdag 21-12-2024
1. Begin van een twee weken durende kerstvakantie.
2. Eindelijk een verkwikkende nachtrust achter de rug.
3. Ma Spamalot wordt 91 lentes jong!
1. Begin van een twee weken durende kerstvakantie.
2. Eindelijk een verkwikkende nachtrust achter de rug.
3. Ma Spamalot wordt 91 lentes jong!
11
geplaatst: 22 december 2024, 17:56 uur
1. Nog 2 dagen werken en dan 12 dagen vrij! Hectisch jaar geweest op werk met veel verloop en dus veel extra taken voor de ervaren krachten, dus ben er heel erg aan toe.
2. Voor de feestdagen mezelf getrakteerd op een uitstekende fles rum. Nu nog in de doos, gaat op kerstavond open.
3. Ouders komen 1e kerstdag bij ons eten, en op wat kleine dingen na zijn alle boodschappen al binnen.
2. Voor de feestdagen mezelf getrakteerd op een uitstekende fles rum. Nu nog in de doos, gaat op kerstavond open.
3. Ouders komen 1e kerstdag bij ons eten, en op wat kleine dingen na zijn alle boodschappen al binnen.
* denotes required fields.