De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #23
zoeken in:
5
Mssr Renard
geplaatst: 4 december 2023, 09:03 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/774.jpg?cb=1659640942
Niets is zo gaaf, als door het hysterische en egocentrische woon-werk-verkeer rijden met deze plaat op de hoofdtelefoon.
Niets is zo gaaf, als door het hysterische en egocentrische woon-werk-verkeer rijden met deze plaat op de hoofdtelefoon.
0
geplaatst: 4 december 2023, 09:06 uur
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Met name Elephant Talk lijkt me in dat kader echt een wereldsong om naar te luisteren. Overigens echt een briljante plaat, die ook in 2023 nog steeds heel relevant en fris klinkt.
1
Mssr Renard
geplaatst: 4 december 2023, 09:08 uur
ABDrums schreef:
Met name Elephant Talk lijkt me in dat kader echt een wereldsong om naar te luisteren. Overigens echt een briljante plaat, die ook in 2023 nog steeds heel relevant en fris klinkt.
(quote)
Thela Hun Ginjeet vooral. Heat in the Jungle Street. Amsterdam is echt een gestoorde stad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.