MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #26

zoeken in:

Glue-eater

Deranged

I am trying to understand, maar waarom posten we grote plaatjes en reageert niemand op elkaar in een eindeloze loop?

Monsieur' schreef:
I am trying to understand, maar waarom posten we grote plaatjes en reageert niemand op elkaar in een eindeloze loop?
Waarom ik hier zit is ter inspiratie. En mensen reageren wel maar voornamelijk met like’s. En die likes op mijn post geven aan wie vergelijkbare smaak heeft en als hun dan iets posten wat ik niet ken, dan ga ik eens kijken of dat iets voor mij is. Maar ook als ik al wel iets in bezit heb is reminder om die weer eens weer te draaien. Voor de echte commentaren ga je naar het album zelf en post je daar.

Monsieur' schreef:

Ja, het is een soort tawaf... we bewegen stilzwijgend mee in de massa.

Af en toe komt er wel een woordje tussen, maar aan het format wordt niet gesleuteld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:47 uur

geplaatst: vandaag om 14:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.