MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)

zoeken in:
fastpulseboy schreef:

morrissey dat is leuk, maar ik doe dat dan zeg maar met de hele collectie elke maand, hahaha.
welke 3 van de 5???

Nou, sex is natuurlijk gewoon echt heel smerig, en vlees mag niet van Morrissey (al betwijfel ik of hij nog zo principieel is als hij een keer een biefstukje van Loetje heeft gegeten, mmmm)

Geintje, ik doe geen drugs, alcohol en caffeine/cola. Niet uit principe maar ik vind het gewoon allemaal niet lekker.

Nou een goede spuit heroïne kan anders heel erg lekker zijn op z'n tijd.

gemaster schreef:

gemaster schreef:

Die mop miste z'n effect vrees ik

Ik vat nou niet helemaal wat het inhoud... dat sxe gedoe. Is het nou gewoon een soort van statement, of zit er een club gedoe iets achter?

Ik ben trouwens best sxe als ik het zo lees.

Geen drugs, sex, alcohol en cola, en tot vorige zomer geen vlees.

Carow schreef:
Ik vat nou niet helemaal wat het inhoud... dat sxe gedoe. Is het nou gewoon een soort van statement, of zit er een club gedoe iets achter?

Check!

Ja die Wiki verklaring verklaart wat het inhoudt maar niet wat vandaag de dag precies "the point"is ? Ben wel benieuwd. Iemand ?

VanDeGriend schreef:
Ja die Wiki verklaring verklaart wat het inhoudt maar niet wat vandaag de dag precies "the point"is ? Ben wel benieuwd. Iemand ?
ik in ieder geval niet.
en ik ga zometeen heerlijk een biertje nuttigen tijdens Barça

Sietse
Kijk het is een soort "state of mind" waar je voor kiest. Ik heb zelf wel gedronken, maar kwam er achter dat ik het niet goed vind (voor mij dan, ik heb het nooit afgekeurd als anderen het doen, zo lang ze maar niemand er mee lastigvallen, wat dus ook bij druggebruik geldt) Ik wou, en wil nog steeds niet, mijn leven laten beinvloeden door geestverruimende middelen (ok ik luister wel geestverruimende muziek) en al helemaal niet verslavende middelen.
Ik ben van mening dat die een mens kapot kunnen maken en voor mijzelf wil ik dat dus niet.

"the point" voor mij is dus het niet onder invloed willen zijn van middelen die per definitie gewoon niet gezond voor je zijn en daarbij ook nog eens je geestelijke zijn veranderen (ook al is het vaak iets tijdelijks)

Het is juist iets tijdelijks, anders zou ieder mens met een gezond verstand het afkeuren. (drugs)

Sietse
vergeet ik nog te zeggen dat je dus niet meteen straight edge bent als je niet rookt, drinkt of drugs gebruikt...er komt wel duidelijk een soort gedachten gang van "verzet" bij kijken (je zou eens moeten horen hoe vaak ik me zelf moet verdedigen omdat ik niet drink, terwijl ik het logischer zou vinden als het anders om zou zijn)

Sietse
ettettummu schreef:
Het is juist iets tijdelijks, anders zou ieder mens met een gezond verstand het afkeuren. (drugs)

vergeet niet dat alcohol je hersennen aantasten, dat het roken van marihuana op een regelmatige schaal je concentratie vermogen veranderd en dat je van roken lichamelijk afhankelijk wordt.

om gewoon maar wat simpele dingen te noemen.

Sietse schreef:
.....vergeet niet dat alcohol je hersenen aantasten......
....dat weet ik niet meer

Tsja, van leven ga je nu eenmaal dood.

aslan (crew)
ik heb steeds heel veel respect en bewondering gehad voor de sXe beweging... ik ben zelf veganist, maar om me te onthouden van al dat andere ben ik een beetje teveel toxicomaan vrees ik

BoordAppel schreef:
Tsja, van leven ga je nu eenmaal dood.

Die had ik nog nooit gehoord. Prachtige one-liner zeg.

@Sietse: thanks voor de uitleg. Dat van drugs en alcohol duidelijk. Maar onthouden vlees, cola en sex hoort er ook bij ?

Ik drink of rook ook niet, en ik was tot over een paar maanden ook vegetariër. Maar om gezondheidsreden heb ik terug moeten omschakelen op vlees

Ik heb vegetariërs nooit zo gesnapt. We eten al vlees voor duizenden jaren, en die beesten van nu worden toch wel gedood, dus wat is het hele punt?

Edit: Ok, ik klink nu mss een beetje wreed...

gemaster schreef:
(quote)

Die had ik nog nooit gehoord. Prachtige one-liner zeg.

Mooi he, helemaal zelf bedacht. Maar je mag m wel gebruiken hoor.

Anna.R schreef:
Ik heb vegetariërs nooit zo gesnapt. We eten al vlees voor duizenden jaren, en die beesten van nu worden toch wel gedood, dus wat is het hele punt?

Edit: Ok, ik klink nu mss een beetje wreed...

Ik begrijp je punt wel: dieren doden mekaar wel, dus waarom wij niet?

Nee, de dieren worden toch wel door mensen gedood, dus als je het niet koopt/eet, wordt het toch alleen maar vernietigd, snappie?

aslan (crew)
Anna.R schreef:
Nee, de dieren worden toch wel door mensen gedood, dus als je het niet koopt/eet, wordt het toch alleen maar vernietigd, snappie?

Dan worden er juist minder gedood, denk ik.

Anna.R schreef:

Nee, dan eet ik het wel op, want ik wil altijd nog het stukje vlees van iemand anders .

Wat ik bedoel is, het maakt niet uit of je vegetariër bent of niet, ze zullen er echt geen koe minder om slachten.

Tenzij er opeens hele volkeren vegetariër worden natuurlijk....

Laat ook maar hangen

Jammer Arno, leve het vegetarisme

Iemand nog hobby's ?

lambf
nog meer muziek luisteren
En je afvragen welke grindcore-cd je dit jaar nog wilt kopen

Nog nooit van die hele sxe beweging gehoord. Weer wat geleerd! Zo veel verschilt het niet eens met hoe ik zelf leef. Alcohol drink ik bijvoorbeeld ook eigenlijk nooit. Niet omdat ik alcohol nou zo slecht vind ofzo, maar gewoon omdat ik zelf liever helder van geest ben. Zelfde geldt voor drugs en roken. Vlees eet ik wel, want dat vind ik gewoon erg lekker. Dat is ook mijn enige uitgangspunt, wat ik zelf leuk of lekker vind dat doe ik en niet wat mensen en/of stromingen van mij zouden verwachten/verlangen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:05 uur

geplaatst: vandaag om 07:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.