De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2006, 20:31 uur
0
geplaatst: 26 april 2006, 20:32 uur
Slim gezegd, bubbachups 
Ik drink geen alcohol omdat ik het niet lekker vind, omdat ik weet wat het kan aanrichten, omdat ik wil weten wat ik doe, en omdat ik het haat wanneer ik in gezelschap ben van dronken mensen.

Ik drink geen alcohol omdat ik het niet lekker vind, omdat ik weet wat het kan aanrichten, omdat ik wil weten wat ik doe, en omdat ik het haat wanneer ik in gezelschap ben van dronken mensen.
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 april 2006, 20:45 uur
Anna.R schreef:
Ik heb vegetariërs nooit zo gesnapt. We eten al vlees voor duizenden jaren, en die beesten van nu worden toch wel gedood, dus wat is het hele punt?
Edit: Ok, ik klink nu mss een beetje wreed...
Ik heb vegetariërs nooit zo gesnapt. We eten al vlees voor duizenden jaren, en die beesten van nu worden toch wel gedood, dus wat is het hele punt?
Edit: Ok, ik klink nu mss een beetje wreed...
Je klinkt vooral een beetje dom.

Maar ik eet dus geen vlees en vis, drink niet, gebruik geen drugs, rook niet... maar doe wel aan seks.

En ik ben het wat alcohol betreft helemaal eens met Arno.

0
sxesven
geplaatst: 26 april 2006, 21:14 uur
Ik sluit me helemaal bij Sietse aan, want zo denk ik er ook precies over. Tevens daarbij even een favoriet citaat:
"I generally prefer to stay sober so I can know when I'm having a good time rather than relying on the recollective ability of my associates."
Ergo, sxe sum.
"I generally prefer to stay sober so I can know when I'm having a good time rather than relying on the recollective ability of my associates."
Ergo, sxe sum.

0
geplaatst: 26 april 2006, 21:14 uur
Ik ook. Staat er iemand bier over je heen te ademen en te beweren dat "iedereen het in het begin vies vind maar dat je het moet leren drinken" WAAROM?
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:16 uur
Ook ik sluit me aan bij Arno (en Selma, Haakje en de rest natuurlijk).
Daarnaast rook ik niet en gebruik ook geen drugs.
Alleen die koffie, daar kom ik nooit meer vanaf.
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:18 uur
Sietse schreef:
Kijk het is een soort "state of mind" waar je voor kiest. Ik heb zelf wel gedronken, maar kwam er achter dat ik het niet goed vind (voor mij dan, ik heb het nooit afgekeurd als anderen het doen, zo lang ze maar niemand er mee lastigvallen, wat dus ook bij druggebruik geldt) Ik wou, en wil nog steeds niet, mijn leven laten beinvloeden door geestverruimende middelen (ok ik luister wel geestverruimende muziek) en al helemaal niet verslavende middelen.
Ik ben van mening dat die een mens kapot kunnen maken en voor mijzelf wil ik dat dus niet.
"the point" voor mij is dus het niet onder invloed willen zijn van middelen die per definitie gewoon niet gezond voor je zijn en daarbij ook nog eens je geestelijke zijn veranderen (ook al is het vaak iets tijdelijks)
Kijk het is een soort "state of mind" waar je voor kiest. Ik heb zelf wel gedronken, maar kwam er achter dat ik het niet goed vind (voor mij dan, ik heb het nooit afgekeurd als anderen het doen, zo lang ze maar niemand er mee lastigvallen, wat dus ook bij druggebruik geldt) Ik wou, en wil nog steeds niet, mijn leven laten beinvloeden door geestverruimende middelen (ok ik luister wel geestverruimende muziek) en al helemaal niet verslavende middelen.
Ik ben van mening dat die een mens kapot kunnen maken en voor mijzelf wil ik dat dus niet.
"the point" voor mij is dus het niet onder invloed willen zijn van middelen die per definitie gewoon niet gezond voor je zijn en daarbij ook nog eens je geestelijke zijn veranderen (ook al is het vaak iets tijdelijks)
zit daar dan geen spiritueel/godsdienstig idee achter?
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:19 uur
haakje schreef:
Ik ook. Staat er iemand bier over je heen te ademen en te beweren dat "iedereen het in het begin vies vind maar dat je het moet leren drinken" WAAROM?
Omdat je een vent bent en een vent drinkt bier.
Edit: oh je bent een vrouw....... dan geldt die regel niet.
0
Electro_
gemaster schreef:
(quote)
En iemand die dat niet doet is..

0
haakje schreef:
(quote)
Dat zeggen die stoere mannen ook altijd tegen mij: 'je moet het leren drinken'.
Waarom, ja?
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:20 uur
Een vent die het niet doet is automatisch geen vent, dus homo.
Maar ik stop maar weer met kortzichtige opmerkingen maken, want er is altijd wel iemand die de ironie niet snapt.
Maar ik stop maar weer met kortzichtige opmerkingen maken, want er is altijd wel iemand die de ironie niet snapt.
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 april 2006, 21:21 uur
gemaster schreef:
(quote)
Een echte man heeft geen bier nodig natuurlijk.
Alleen eikels hebben bier nodig.
0
sxesven
haakje schreef:
Nee, hoewel er wel veel Krishna edgers zijn en de daarbijbehorende bandjes (Shelter, Better Than a Thousand, Run Devil Run). Straight edge is echter niet aan een religie of politieke stroming gebonden. Het is ontstaan als reactie op de punkscene in de vroege jaren '80, waar nogal overvloedig drugs en alcohol gebruikt werd. De punkscene had nogal een slechte naam en was dus weinig serieus te nemen ondanks hun aanklachten tegen van alles en nog wat. Met straight edge hoopten Ian McKaye en consorten de punk weer een eerlijke smoel te geven.
0
Electro_
gemaster schreef:
Dit ironie? Ik noem het sarcasme.
Nou: Arno, Selma, Haakje, ikzelf: Welcome to the Gay-Club!
0
Euh, mensen: de hobby's zijn nu al drie pagina's lang 'niet roken', 'geen alcohol drinken' en 'geen drugs gebruiken'. Als jullie behoefte hebben aan een levensovertuiging-topic, ga je gang dan verplaats ik de berichten wel.
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:22 uur
een biertje op zijn tijd vind ik best lekker, maar eigenlijk alleen als het heel warm is, bij nasi of tijdens uitgaan. En zelfs in het laatste geval kom ik nooit verder dan een biertje of zes a zeven. Dan heb ik gewoon geen dorst meer. Braaf he?
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:23 uur
Sarcasme= bijtende spot
Ironie= het tegenovergestelde zeggen van wat je bedoelt
Ironie= het tegenovergestelde zeggen van wat je bedoelt
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 april 2006, 21:25 uur
Bier drinken omdat je dorst hebt is sowieso dom, want het is algemeen bekend dat alcohol het lichaam juist uitdroogd en kan dus niet als dorstlesser gebruikt worden.
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:26 uur
Het werkt wel verkoelend natuurlijk.
Maar ik drink ook geen bier om de dorst te lessen, daar is namelijk Dubbelfrissss voor uitgevonden.
Maar ik drink ook geen bier om de dorst te lessen, daar is namelijk Dubbelfrissss voor uitgevonden.
0
sxesven
geplaatst: 26 april 2006, 21:26 uur
Vooruit, een hobby: drummen!
Nog andere drummers hier?
Tevens: baggah-herrie maken, ook wel bekend als noise.
Verder kijk ik graag films (Lost In Translation, met name - maar ook ranzige underground C-horror), schrijf ik film-recensies en kóóp ik ook erg graag dingen. CDs dan, voornamelijk.
Nog andere drummers hier?
Tevens: baggah-herrie maken, ook wel bekend als noise.
Verder kijk ik graag films (Lost In Translation, met name - maar ook ranzige underground C-horror), schrijf ik film-recensies en kóóp ik ook erg graag dingen. CDs dan, voornamelijk.

0
geplaatst: 26 april 2006, 21:41 uur
Mijn hobbys zijn films kijken die ik al meer dan 40 keer heb gezien ofzo. De films Ray, You Got Served en Fade To Black zijn echt de films die ik het vaakste kijk. Laat maar zeggen dat ik van alle 3 films precies weet wat ze op elk moment gaan zeggen.
Ziek? nee
Hobby..
Ziek? nee
Hobby..

0
geplaatst: 26 april 2006, 21:47 uur
SelmaDuim schreef:
Bier drinken omdat je dorst hebt is sowieso dom, want het is algemeen bekend dat alcohol het lichaam juist uitdroogd en kan dus niet als dorstlesser gebruikt worden.
Das een mooie brug naar mijn hobby's. Buiten muziek sport ik graag: tennis en volleybal, al jaren en beiden nog op redelijk nivo hoewel de jaren gaan tellen. Daarna drink ik een biertje en wat de theorie er ook over mag zeggen, ik heb werkelijk waar in mijn hele leven nog nooit een sportpark verlaten met dorst op die ene keer na dat t bier op was.
0
geplaatst: 26 april 2006, 21:47 uur
SelmaDuim schreef:
Das een mooie brug naar mijn hobby's. Buiten muziek, sport ik graag: tennis en volleybal, al jaren en beiden nog op redelijk nivo hoewel de jaren gaan tellen. Daarna drink ik een biertje en wat de theorie er ook over mag zeggen, ik heb werkelijk waar in mijn hele leven nog nooit een sportpark verlaten met dorst (op die ene keer na toen t bier op was
)
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 april 2006, 21:49 uur
Tja (hoe origineel ook), maar behalve muziek luisteren kijk ook ik graag films, en een beetje een goede film moet natuurlijk ook gekocht worden voor mijn verzamelingetje.
Helaas schiet het kijken er de laatste tijd erg bij in evenals het sporten (fitness) omdat ik het behoorlijk druk heb met werken en soms breng ik iets te veel tijd door achter de computer..... 
Helaas schiet het kijken er de laatste tijd erg bij in evenals het sporten (fitness) omdat ik het behoorlijk druk heb met werken en soms breng ik iets te veel tijd door achter de computer..... 
* denotes required fields.