MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
fredpit
ja, voorpaginanieuws (gote kop, halve pagina etc) van de telegraaf .....

Die vrouw moet opgesloten worden.

Samen met Bokito!

SelmaDuim

Volgens Blijdorp schijnt dit verhaal verzonnen te zijn. Er is schijnbaar nooit meer een confrontatie geweest.
Klikkerdeklik

Betrouwbare krant, die Telegraaf.

SelmaDuim
Tsjah, maar dat was geen nieuws meer.

Wie die krant leest kan net zo goed meteen de Privé kopen.

DonDijk
Snappy schreef:
Samen met Bokito!

en met snappy, snap ie?

Arno schreef:
Goed zo En bij je hoeveelste poging was dat?

eerste keer.

Mijn pa dacht dat ik er niet ging door zijn.
In de tussentijd dat ik binnen zat waren er 5 meisjes naar buiten gegaan, allemaal gebuist.

ik kwam met een smile op m'n wezen naar buiten, dus twas direct duidelijk.

AGE-411 schreef:
(quote)

eerste keer.

In de tussentijd dat ik binnen zat waren er 5 meisjes naar buiten gegaan, allemaal gebuist.

Heerlijk he, dat gevoel wanneer je je uitslag op het scherm ziet verschijnen

AGE-411 schreef:
(quote)

eerste keer.

Ik had het eerdere bericht niet gelezen en dacht even dat het over idols ging

Lange tijd klonk muziek die we vanaf de computer draaide alleen maar goed in de achterkamer van het huis, waar de pc staat aangesloten op een stereo met boxen. Nu eindelijk vanaf vandaag de boxen die in de voorkamer staan ook aangesloten, waardoor we eindelijk ook alle 85 gigabytes aan muziek op de pc door de hele huiskamer kunnen laten galmen. Dit is een waar genot. Vanaf vandaag klinkt de muziek in huis over vier speakers en beter dan ooit!! Jippieeeeeeeee!!!!!!

(De stereo van de voorkamer gaat de deur uit. Gratis en voor niets doe ik hem weg. CD exchanger doet het niet meer, maar radio en cassettegedeelte zijn nog ok. Dus kom maar halen. )

Lin
Ik kan dat alleen maar bevestigen, er is bijna niets beters te verzinnen dan om in een sfeervol verlichte kamer heel hard je favoriete muziek te horen...heerlijk! Net al begonnen met 'Audra', vind die cd nu al beter dan toen ik hem alleen maar over de boxjes bij de pc hoorde

En gelukkig kan ik me ook nog wel goed afsluiten van geluiden, dus reptile's nieuwe speeltje leidt me niet af van mijn spannende boek op t moment

SelmaDuim
Van een van mijn favoriete Nederlandse bands Hit ME TV (voorheen Skip The Rush) is de tourbus gestolen. Aangezien ik (en vele anderen) ze graag weer zou zien touren is alle hulp welkom.
Je weet maar nooit waar nuttige informatie vandaan kan komen dus vandaar dat ik dit filmpje ook maar even hier achter laat.

Help!

Lin
Dat is wel sneu voor ze ja... goeie actie, dat youtube filmpje, hoop dat er wat uit komt

DonDijk
Een van onze katten zou vandaag naar de dierenarts gaan waar een teen zou worden geamputeerd, maar het bleek dus ook dat ze (naar alle waarschijnlijkheid) een tumor in haar mondje heeft..zo sneu..

SelmaDuim
Ai, niet fijn DonDijk.

SelmaDuim schreef:
Van een van mijn favoriete Nederlandse bands Hit ME TV (voorheen Skip The Rush) is de tourbus gestolen. Aangezien ik (en vele anderen) ze graag weer zou zien touren is alle hulp welkom.
Je weet maar nooit waar nuttige informatie vandaan kan komen dus vandaar dat ik dit filmpje ook maar even hier achter laat.

Help!

Hit Me TV heeft hun bus inmiddels geheel uitgebrand teruggevonden trouwens.

Ik als katten liefhebber hoort dit helemaal niet graag.
Sterke en wijsheid DonDijk.

Lin
Sterkte DonDijk....

@ Selma: balen zeg

Allebei niet zo heel leuk nieuws

Ik ben momenteel bezig aan mijn eerste hogere studie-examens. Hopelijk heb ik wat goed nieuws over een paar weken.

SelmaDuim
Succes Arno!

En laat je niet teveel afleiden door Mume hè.

SelmaDuim schreef:
Succes Arno!

En laat je niet teveel afleiden door Mume hè.

Dan ben ik niet goed bezig momenteel

Tijd voor een vrolijk nootje. In juli hoop ik weer eens vader te worden. Van de vierde pas.

En nee, ik ben niet katholiek maar gewoon heel leuk met kinderen

SelmaDuim
Aah leuk nieuws!

Van Harte Gefeliciteerd!

Sheplays

(afbeelding)

Gefeliciteerd VanDeGriend!

Arno: succes!

DonDijk: sterkte!

Weer iets leuks om naar uit te kijken Rob: gefeliciteerd.

VanDeGriend schreef:
Tijd voor een vrolijk nootje. In juli hoop ik weer eens vader te worden. Van de vierde pas.

En nee, ik ben niet katholiek maar gewoon heel leuk met kinderen

Van harte!

En Arno: succes!
En DonDijk: sterkte inderdaad.

thejazzscène
Ik heb iets mee te delen... Ik ben doof sinds gisteren.

Serieus? What happened...

Bobiej
Gast, wat ontzettend ***. Wat is er gebeurd?

Van harte, Rob!

Dondijk: sterkte!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.