De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 30 december 2007, 12:08 uur
ja, voorpaginanieuws (gote kop, halve pagina etc) van de telegraaf
..... 
..... 
0
SelmaDuim
geplaatst: 30 december 2007, 13:34 uur
DonDijk schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2897717/_Bokito_door_het_lint_bij_weerzien__.html
nogmaals: maak me niet boos
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2897717/_Bokito_door_het_lint_bij_weerzien__.html
nogmaals: maak me niet boos
Volgens Blijdorp schijnt dit verhaal verzonnen te zijn. Er is schijnbaar nooit meer een confrontatie geweest.
Klikkerdeklik
0
SelmaDuim
geplaatst: 30 december 2007, 13:41 uur
Tsjah, maar dat was geen nieuws meer. 
Wie die krant leest kan net zo goed meteen de Privé kopen.

Wie die krant leest kan net zo goed meteen de Privé kopen.
0
geplaatst: 30 december 2007, 19:39 uur
eerste keer.
Mijn pa dacht dat ik er niet ging door zijn.
In de tussentijd dat ik binnen zat waren er 5 meisjes naar buiten gegaan, allemaal gebuist.
ik kwam met een smile op m'n wezen naar buiten, dus twas direct duidelijk.
0
geplaatst: 30 december 2007, 20:43 uur
AGE-411 schreef:
eerste keer.
In de tussentijd dat ik binnen zat waren er 5 meisjes naar buiten gegaan, allemaal gebuist.
(quote)
eerste keer.
Heerlijk he, dat gevoel wanneer je je uitslag op het scherm ziet verschijnen

0
geplaatst: 30 december 2007, 20:48 uur
AGE-411 schreef:
eerste keer.
(quote)
eerste keer.
Ik had het eerdere bericht niet gelezen en dacht even dat het over idols ging

0
geplaatst: 4 januari 2008, 21:36 uur
Lange tijd klonk muziek die we vanaf de computer draaide alleen maar goed in de achterkamer van het huis, waar de pc staat aangesloten op een stereo met boxen. Nu eindelijk vanaf vandaag de boxen die in de voorkamer staan ook aangesloten, waardoor we eindelijk ook alle 85 gigabytes aan muziek op de pc door de hele huiskamer kunnen laten galmen. Dit is een waar genot. Vanaf vandaag klinkt de muziek in huis over vier speakers en beter dan ooit!! Jippieeeeeeeee!!!!!!
(De stereo van de voorkamer gaat de deur uit. Gratis en voor niets doe ik hem weg. CD exchanger doet het niet meer, maar radio en cassettegedeelte zijn nog ok. Dus kom maar halen.
)
(De stereo van de voorkamer gaat de deur uit. Gratis en voor niets doe ik hem weg. CD exchanger doet het niet meer, maar radio en cassettegedeelte zijn nog ok. Dus kom maar halen.
)
0
geplaatst: 4 januari 2008, 21:40 uur
Ik kan dat alleen maar bevestigen, er is bijna niets beters te verzinnen dan om in een sfeervol verlichte kamer heel hard je favoriete muziek te horen...heerlijk! Net al begonnen met 'Audra', vind die cd nu al beter dan toen ik hem alleen maar over de boxjes bij de pc hoorde 
En gelukkig kan ik me ook nog wel goed afsluiten van geluiden, dus reptile's nieuwe speeltje leidt me niet af van mijn spannende boek op t moment

En gelukkig kan ik me ook nog wel goed afsluiten van geluiden, dus reptile's nieuwe speeltje leidt me niet af van mijn spannende boek op t moment

0
SelmaDuim
geplaatst: 5 januari 2008, 23:16 uur
Van een van mijn favoriete Nederlandse bands Hit ME TV (voorheen Skip The Rush) is de tourbus gestolen. Aangezien ik (en vele anderen) ze graag weer zou zien touren is alle hulp welkom.
Je weet maar nooit waar nuttige informatie vandaan kan komen dus vandaar dat ik dit filmpje ook maar even hier achter laat.
Help!
Je weet maar nooit waar nuttige informatie vandaan kan komen dus vandaar dat ik dit filmpje ook maar even hier achter laat.
Help!
0
geplaatst: 5 januari 2008, 23:27 uur
Dat is wel sneu voor ze ja... goeie actie, dat youtube filmpje, hoop dat er wat uit komt
0
DonDijk
geplaatst: 16 januari 2008, 14:55 uur
Een van onze katten zou vandaag naar de dierenarts gaan waar een teen zou worden geamputeerd, maar het bleek dus ook dat ze (naar alle waarschijnlijkheid) een tumor in haar mondje heeft..zo sneu.. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 16 januari 2008, 15:00 uur
Ai, niet fijn DonDijk. 
Hit Me TV heeft hun bus inmiddels geheel uitgebrand teruggevonden trouwens.

SelmaDuim schreef:
Van een van mijn favoriete Nederlandse bands Hit ME TV (voorheen Skip The Rush) is de tourbus gestolen. Aangezien ik (en vele anderen) ze graag weer zou zien touren is alle hulp welkom.
Help!
Help!
Hit Me TV heeft hun bus inmiddels geheel uitgebrand teruggevonden trouwens.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 15:10 uur
Ik als katten liefhebber hoort dit helemaal niet graag.
Sterke en wijsheid DonDijk.
Sterke en wijsheid DonDijk.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 21:00 uur
Allebei niet zo heel leuk nieuws 
Ik ben momenteel bezig aan mijn eerste hogere studie-examens. Hopelijk heb ik wat goed nieuws over een paar weken.

Ik ben momenteel bezig aan mijn eerste hogere studie-examens. Hopelijk heb ik wat goed nieuws over een paar weken.
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 januari 2008, 21:03 uur
Succes Arno!
En laat je niet teveel afleiden door Mume hè.
En laat je niet teveel afleiden door Mume hè.

0
geplaatst: 16 januari 2008, 21:48 uur
Tijd voor een vrolijk nootje. In juli hoop ik weer eens vader te worden. Van de vierde pas.
En nee, ik ben niet katholiek maar gewoon heel leuk met kinderen

0
Sheplays
geplaatst: 16 januari 2008, 21:50 uur

Gefeliciteerd VanDeGriend!
Arno: succes!
DonDijk: sterkte!
0
geplaatst: 16 januari 2008, 22:24 uur
VanDeGriend schreef:
Tijd voor een vrolijk nootje. In juli hoop ik weer eens vader te worden. Van de vierde pas.

Van harte!En Arno: succes!
En DonDijk: sterkte inderdaad.

0
thejazzscène
geplaatst: 16 januari 2008, 22:39 uur
Ik heb iets mee te delen... Ik ben doof sinds gisteren.
* denotes required fields.