MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Volgens mij is het die jongen met dat St. Anger-shirt.

Heb het hele fruitvliegjes-verhaal weggehaald. Laten we dit topic inderdaad reserveren voor persoonlijke mededelingen.

Kos
Arno schreef:
(quote)

Was jij die kerel die zei "vrijdag is het al wat meer dan maandag"?
ik hoop het echt.

Laat ik dan eens iets leuks over fruitvliegjes meedelen. Ik heb dankzij MuMe afgelopen zomer proefondervindelijk dé manier om van fruitvliegjes af te komen vastgesteld.

Ik kreeg toen namelijk vier zeer gewaardeerde MuMe-users te eten. Na afloop liet ik per ongeluk de door ElMeroMero meegebrachte fles rosé op het aanrecht staan. En wat blijkt: fruitvliegjes kijken dan niet meer om naar je appels en aardbeien. Homo of hetero, deze insectjes houden wel van een goede slok. Laagje rosé in de keuken zetten dus 's zomers!

Ruby1966 schreef:
http://www.iwatch.be/2007/player.html?category_id=hetnieuws&item_id=hetnieuws_2_13

bij 8.05 min begint het item over de bus

Vlaamse scholieren gooien met chocomel en smeerkaas in bussen? Smeerkaas is "in" momenteel

Stelletje watjes, waarom gaan jullie niet gewoon met de fiets?

Lukas schreef:
Laat ik dan eens iets leuks over fruitvliegjes meedelen. Ik heb dankzij MuMe afgelopen zomer proefondervindelijk dé manier om van fruitvliegjes af te komen vastgesteld.

Ik kreeg toen namelijk vier zeer gewaardeerde MuMe-users te eten. Na afloop liet ik per ongeluk de door ElMeroMero meegebrachte fles rosé op het aanrecht staan. En wat blijkt: fruitvliegjes kijken dan niet meer om naar je appels en aardbeien. Homo of hetero, deze insectjes houden wel van een goede slok. Laagje rosé in de keuken zetten dus 's zomers!

Bier komen ze ook op af, weet ik uit ervaring...

Arno schreef:
(quote)

Was jij die kerel die zei "vrijdag is het al wat meer dan maandag"?

Ik was die eerste die ze lieten spreken. Die eerst een opsomming doet van rookbom, portefeuille gepikt, en dat de chauffeur er niets kan aan doen.
Vrijdag moesten we 40 minuten wachten tot de politie da crapuul van den bus gehaald had!
(en ik wacht niet graag)
Dat in de mooiste, rustigste streek van Vlaanderen.

EN JA, IK ZAG ER NIET GOED UIT! (elke dag ochtendhumeur) Was al te laat op school. Komt de VTM nog zo'n camera in m'n gezicht duwen.

Sietse
Mijn muziek is wederom op de BBC radio geweest.

Dit keer in een mix gemaakt door The Village Orchestra, speciaal voor het programma van Mary Ann Hobbs op BBC Radio 1 (vergelijkbaar met John Peel Show, waar mijn eerste keer BBC radio was).

Het is via de BBC website te downloaden, maar ik heb mij al laten vertellen dat ze de verkeerde playlist online hebben gezet, dus mijn naam zit er niet bij

http://www.bbc.co.uk/radio1/maryannehobbs/

Het gaat om de uitzending van Woensdag 12 december (van 00 uur tot 02 uur)

Het nummer dat van mij is ingemixt ergens in het begin is van mijn komend jaar uit te komen album "De tragedie van een liedjesschrijver zonder woorden", en wel het nummer "Samen aan het water".
De beste man die de mix heeft gemaakt gaat nog contact met de BBC opnemen om de playlist te laten corrigeren.

Hier kun je geheel legaal de gehele mix downloaden:
http://www.northsouthdivide.com/podcast/nsdpodcast_071213_tvo.mp3

Briljant voor mekaar gekregen Sietse!

Sietse
Ach ja, wat vrienden soms niet allemaal voor je doen heh

Maar hij is wel serieus groot liefhebber van mijn muziek. Het was eerst de muziek wat kwam, daarna pas vriendschap. Altijd grappig hoe dat soort dingen kunnen gaan.
Is met de meeste bevriende muzikanten nl. zo gegaan bij mij. Maar ja, interesses trekken elkaar toch aan op de een of andere manier.

DonDijk
Ik heb ook iets mee te delen; ik ben vanaf vanavond t/m maandag alleen thuis. Het zal een ware orgie van muziek worden, vele stapels cd's zullen naar beneden worden gesjouwd net als vele dvd's. Ik zal muziek draaien als een gekke.

DonDijk schreef:
Ik heb ook iets mee te delen; ik ben vanaf vanavond t/m maandag alleen thuis. Het zal een ware orgie van muziek worden, vele stapels cd's zullen naar beneden worden gesjouwd net als vele dvd's. Ik zal muziek draaien als een gekke.

Ok.

DonDijk schreef:

lol, Ik keek toch even naar je leeftijd, want ik denk dat je partner van huis is en niet je ouders,want dan zou ik toch wat anders gaan doen .. als muziek draaien, moppelt iets over een orgie (maar je bent ook geen 16 meer en of thuis wonend denk ik)

DonDijk
Ach je moet me gewoon niet te serieus nemen.
Geldt voor iedereen hier!

DonDijk schreef:

Herkenbaar!
Ik ben al vanaf zondagochtend alleen thuis (nog t/m zaterdag) en vandaag, op mijn trouwdag notabene, ga ik het er extra van nemen met een lekker glas wijn erbij
Heerlijk om muziek te kunnen draaien zonder rekening te hoeven houden met wie dan ook

Baltasound
aERodynamIC schreef:
(quote)

Herkenbaar!
Ik ben al vanaf zondagochtend alleen thuis (nog t/m zaterdag) en vandaag, op mijn trouwdag notabene, ga ik het er extra van nemen met een lekker glas wijn erbij
Heerlijk om muziek te kunnen draaien zonder rekening te hoeven houden met wie dan ook

Buren?

Baltasound schreef:
(quote)

Buren?

Woon jij naast hem?

kArIzMa_TuRk
Ik ga morgen vliegen... naar Turkije. Ik kom voorlopig dus niet meer online.
Ik spreek jullie hopelijk volgend jaar weer.

Ik wens u allen alvast een gelukkig nieuwjaar!

Doei

kArIzMa_TuRk schreef:
Ik kom voorlopig dus niet meer online.

Ook niet vanuit een internetcafé? Dat ga jij niet volhouden
Veel plezier!

Fijne vakantie, Karizma!

En tot volgend jaar... of eerder als je toch een internetverbinding aantreft.

Iyi tatiller

Kariz; prettige feestdagen, en een fijne vakantie.

Goedemorgen iedereen en de beste wensen voor 2008, prettige kerstdagen, een fijne dag vandaag en een fijne vakantie allemaal.
#^%$(^!_{Vro3G zeg.... /.>

en o ja, gefeliciteerd, bedankt en tot ziens anders nog iets?

djeffibrelich
kArIzMa_TuRk schreef:
Ik ga morgen vliegen... naar Turkije. Ik kom voorlopig dus niet meer online.
Ik spreek jullie hopelijk volgend jaar weer.

Ik wens u allen alvast een gelukkig nieuwjaar!

Doei

jij ook kerel! fijne vakantie nog

lucky bastard
ik vries m'n kont eraf hier

ik heb iets mee te delen:

PRETTIG FEESTEN ALLEMAAL !

djeffibrelich
jij ook jongen, op naar een lekker 2008 met hopelijk veel goede scheurplaten.

en hopelijk ook wat minder chocomel-gewerp in de bus

nu weet ik terug wat ik echt ging zeggen (ik poste prettige feesten omdat ik het niet meer wist):

Ik ben geslaagd voor theoretisch examen B.
44/50

djeffibrelich
gefeliciteerd

Goed zo En bij je hoeveelste poging was dat?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.