MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Hij is nu onder de naam Dexter hier, want Harry en de Gebroeëke zwiegelkes zijn alleen bekend in Weert en omstreken, en het lijkt me erg sterk dat er nu net op dit moment iemand anders uit Weert en omstreken met die naam hier komt...

Ik heb hem al een pm gestuurd.

In spanning wachten we de uitslag van dit onderzoek af...

Lin schreef:
ik word net gewezen op het feit dat ik al ruim 10.000 berichten heb gepost op MuMe

De hoogste tijd om professionele hulp te gaan zoeken Lin.

Damn, ik ook.

Lin
Nou inderdaad, en het grappige is dat ik in t echt lang niet altijd zoveel klets.... compenseer ik dan hier weer

jij nog meer!

Oeps, per ongeluk een bericht verwijderd. Was niet de bedoeling.

herman schreef:
Oeps, per ongeluk een bericht verwijderd. Was niet de bedoeling.

Het viel mij al op dat plots iets verdwenen was.

Is dat nog al gebeurd? (Kan wel het een en het ander verklaren)

Lin schreef:
Nou inderdaad, en het grappige is dat ik in t echt lang niet altijd zoveel klets.... compenseer ik dan hier weer

Bij mij is dat ook zo. (soms)

In de klas ben ik zeer stil, maar in beperkte vriendenkring zeer luidruchtig en ka geen minuut zwijgen. Zelf niet tijdens kaarten, wat wonderlijk genoeg niet steeds in ons nadeel werkt. ("godverd*mme, evenveel troef als dersust") Weet de andere genoeg hoeveel troef ie mag afhalen, en winnen we vaak. (tis echt per ongeluk )

Hier ook even wat geveegd

Sheplays schreef:
maar nu begin ik Oldfart wel erg te missen..

Ja, die mis ik ook al een tijdje hier, weet iemand waarom?

Omdat hij al een tijdje niet meer op de site geweest is waarschijnlijk.

Ik heb op SoundsforSure.eu vandaag voor het eerst cd's verkocht aan iemand die ik niet ken. En nog 4 tegelijk ook.

Voor mij is dat uiteraard heel leuk nieuws.

reptile71 schreef:
In spanning wachten we de uitslag van dit onderzoek af...

MetalDex is terug onder de user Dexter (Dit schreef Dexter in pmmetje) en dit is wat ie schreef:

Ik was mijn naam alleen een beetje moe, want ik luister eigenlijk voor 50% metal, en daarnaast ook nog een heleboel ander genres als blues, jazz, klassiek, synthpop, electronic etc. En zo is het ook overeenkomstig met mijn Games- en Boekmeter account.

BoordAppel schreef:
Omdat hij al een tijdje niet meer op de site geweest is waarschijnlijk.
Misschien omdat mensen dit soort antwoorden geven?

paulisdik schreef:
Ik was mijn naam alleen een beetje moe, want ik luister eigenlijk voor 50% metal, en daarnaast ook nog een heleboel ander genres als blues, jazz, klassiek, synthpop, electronic etc. En zo is het ook overeenkomstig met mijn Games- en Boekmeter account.
Lijkt me een hele goede reden om je naam te veranderen.

grovonion schreef:
Misschien omdat mensen dit soort antwoorden geven?

Gelukkig is zijn aandeel miniem op de site

musicfriek schreef:
(quote)

Ja, die mis ik ook al een tijdje hier, weet iemand waarom?
Zijn pc is stuk, in afwachting van een nieuwe, en op zijn werk hebben ze een nieuwe internet policy waar hij zich aan mag houden. En t blijkt dat hij nu opeens tijd over heeft voor leuke dingen en dat bevalt hem zeer

Overigens hebben mijn vrienden van het gasbedrijf nieuwe buizen getrokken en en passant mn telefoonkabel eruit gerukt. Al dagen zonder internet thuis nu

Gelukkig belde er toevallig vandaan een gasmevrouw voor een klanttevredenheidsonderzoek

Berichten over Junkie XL-plaat verplaatst naar De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen

EVANSHEWSON
In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:

KOTSBEU ben ik het dat toevoegen me zo slecht lukt en dat je geen KLOTEN hulp krijgt, enkel een verwijzing naar WIKIPEDEA of zo waar je ook geen meter mee opschiet.

Ik denk dat ik het hier kompleet voor gezien houd, en dat ik mijn tijd iets nuttiger ga besteden, ik denk dat ik me maar gelijk ga uitschrijven, ik heb er mijn buik van vol.

Het ga jullie allemaal goed, lang leve de INTERNET-CRACKS en groeten van deze halve of hele DIGIBEET!

Ahoi en tot in een volgend leven,

EVANSHEWSON of Patrick

Spijtig dat je direct zo'n definitieve beslissing neemt.

jeko
Beetje flauwe reaktie, heb je toch een paar keer een pm gestuurd met uitleg over het toevoegen.

Dat vind ik nu echt jammer dat je zo'n beslissing heb genomen EVANSHEWSON. Zelf ben ik ook niet zo'n held in het toevoegen van een album. Toch laat ik me door dit feit niet uit het veld slaan. Op deze site is naast dit mindere euvel nog genoeg te doen en te ontdekken. Nu ik al een tijd ziek thuis zit kom ik tot de ontdekking wat er nog meer op de site is te beleven. Daarnaast heb ik je bijdragen altijd met plezier gelezen. Anders gezegd: Beste EVANSHEWSON, kop op en overweeg je beslissing nog eens.

Het gaat je verder goed.

Met vriendelijke groet,

Gerards Dream

Yak
EVANSHEWSON schreef:
KOTSBEU ... geen KLOTEN hulp ... kompleet voor gezien houd ... mijn buik van vol ... INTERNET-CRACKS ... DIGIBEET!

Dat jij een digibeet bent moet je niet op ons afschuiven. Je krijgt hulp genoeg, van alle kanten, steeds opnieuw, zonder dat we zeuren, maar het enige dat jij wil is dat het op een hocuspocuspilatuspas-manier werkt zonder enige moeite van jouw kant.

Valt me nog mee dat hij de uitschrijfknop wel heeft weten te vinden.

handsome_devil
LOL evan omg
mooi gesproken yak en arthur.

shine on EVANSHEWSON

godlydevil7
WTF? Zo moeilijk is het toch niet? Soms moet je de afbeelding wat kleiner maken, maar vooral nu het niet meer maximaal 25 kb hoeft te zijn vind ik het ontzettend makkelijk om een album toe te voegen...

Achja, doei Patrick

@ BoordAppel, je zei precies wat ik dacht .

Spijtig hoor, er zijn zat users die nooit een album toevoegen en toch met veel plezier naar deze site komen. En volgens mij zijn er ook zat users die die albums van Roland van Cranendonk even willen toevoegen. Dus m.i. is er alle reden op de beslissing terug te komen. Wat geeft het nou dat het niet lukt albums toe te voegen. Maar goed, ieder zijn keuze natuurlijk.

Sheplays
Ik vind het wel vreemd dat ik nooit een afgewezen hoes van deze user (EVANSHEWSON) ben tegengekomen bij de rejects.

als je de hoes niet in de juiste breedte krijgt, zal ie dat stadium wel niet bereiken denk ik

Sheplays
Misschien ligt het probleem hierin dat als je kijkt bij de MuMe Wiki> richtlijnen voor de hoes, er niets staat beschreven. Ik heb zoëven geprobeerd in te loggen om te zien of ik daar wat kan vinden maar de user sheplays schijnt niet te bestaan!

*edit: de info staat onder oude faq

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.