De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2008, 13:25 uur
Een bericht in november bij; ik heb iets mee te delen.
Begint een beetje op aandachtszoekerij te lijken wat mij betreft.
Begint een beetje op aandachtszoekerij te lijken wat mij betreft.
EVANSHEWSON schreef:
Hoi, aan iedereen,
Ik ben zinnens om mijn aanwezigheid op deze site hier flink af te bouwen.
Ik verklaar me nader;
Te vaak op deze site vertoeven, en doorgetrokken - te vaak op de pc - is niet al te gezond.
Je komt hier terecht tussen andere muziekgekken en je gaat elkaar zitten gek maken over bepaalde plaatjes, die je zogenaamd moet hebben om je heil te vinden.
Ik bezit momenteel ongeveer 3500 ceedees. Een pak geld, want de meeste zijn toch gewoon gekocht, slechts een minderheid betreft hier gecopieerde cd's.
Dat vertegenwoordigt een klein kapitaaltje. Met dat geld had ik al lang een eigen woning kunnen kopen, nu zal dat er op mijn leeftijd (49) niet echt meer van komen, ik heb geen stuiver gespaard, gelukkig heb ik nooit een Frank/€uro schuld gemaakt, maar toch...
Altijd geleefd van loon naar loon.
(........)
Voor allen veel plezier hier, bij gelegenheid bespreek ik nog wel eens een plaat die ik in de kast vind en terug leuk vind of zo, maar op het forum ben ik zo'n beetje uitgepraat; Vaak veel gezwets om niets, ik ga mijn tijd nuttiger besteden.
Ik groet U allen, collega muziekfanaten en wie weet tot...
U zult me een hele tijd niet zo vaak meer aantreffen hier, het zij zo.
[adres verwijderd - Yak]
(EvansHewson)
Hoi, aan iedereen,
Ik ben zinnens om mijn aanwezigheid op deze site hier flink af te bouwen.
Ik verklaar me nader;
Te vaak op deze site vertoeven, en doorgetrokken - te vaak op de pc - is niet al te gezond.
Je komt hier terecht tussen andere muziekgekken en je gaat elkaar zitten gek maken over bepaalde plaatjes, die je zogenaamd moet hebben om je heil te vinden.
Ik bezit momenteel ongeveer 3500 ceedees. Een pak geld, want de meeste zijn toch gewoon gekocht, slechts een minderheid betreft hier gecopieerde cd's.
Dat vertegenwoordigt een klein kapitaaltje. Met dat geld had ik al lang een eigen woning kunnen kopen, nu zal dat er op mijn leeftijd (49) niet echt meer van komen, ik heb geen stuiver gespaard, gelukkig heb ik nooit een Frank/€uro schuld gemaakt, maar toch...
Altijd geleefd van loon naar loon.
(........)
Voor allen veel plezier hier, bij gelegenheid bespreek ik nog wel eens een plaat die ik in de kast vind en terug leuk vind of zo, maar op het forum ben ik zo'n beetje uitgepraat; Vaak veel gezwets om niets, ik ga mijn tijd nuttiger besteden.
Ik groet U allen, collega muziekfanaten en wie weet tot...
U zult me een hele tijd niet zo vaak meer aantreffen hier, het zij zo.
[adres verwijderd - Yak]
(EvansHewson)
0
geplaatst: 24 februari 2008, 13:27 uur
Nou ja, hij is nu wél weg, waar hij de vorige keer na die post net zo actief was als ervoor. Maargoed, wat SelmaDuim zegt. Ik denk dat hij zich uiterlijk overmorgen weer heeft aangemeld.
0
Harald
geplaatst: 24 februari 2008, 13:32 uur
Ja...dit is echt niet normaal. Misschien is deze site de enige site waar hij aandacht kan krijgen en als hij die niet zo als gewenst krijgt dan dit soort van over reacties. Verder is er ook iedereen voor zich zelf verantwoordelijk en moet niet de schuld bij anderen zoeken. Ik kan zelf ook niet toevoegen of heb geen zin in dit soort puzzle speel maar ik heb van meerdere users hulp aangeboden gekregen.Tot nu toe heb ik zo ca 50 plaaten laten toevoegen.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 13:42 uur
EVANSHEWSON schreef:
Ik denk dat ik het hier kompleet voor gezien houd, en dat ik mijn tijd iets nuttiger ga besteden, ik denk dat ik me maar gelijk ga uitschrijven, ik heb er mijn buik van vol.
Ik denk dat ik het hier kompleet voor gezien houd, en dat ik mijn tijd iets nuttiger ga besteden, ik denk dat ik me maar gelijk ga uitschrijven, ik heb er mijn buik van vol.

0
geplaatst: 24 februari 2008, 13:50 uur
EVANSHEWSON schreef:
DIGIBEET!
DIGIBEET!

ONWIL (en dat is een heel ander begrip).
Volgens mij is er nog nooit een user zoveel hulp aangeboden als deze en dan nog heeft de hele wereld het gedaan.
0
handsome_devil
geplaatst: 24 februari 2008, 13:57 uur
haha ja, ik heb hem een keer stap voor stap uitgelegd hoe hij een plaatje moest posten in het wat draai je nu topic, en het lukte hem nog niet
nou, daar kun je mij en anderen die hem geprobeerd hebben te helpen toch echt niet de schuld van geven
maar goed, hij zal deze berichen wel allemaal lezen, want hij is vast benieuwd naar hoeveel aandacht hij hierdoor krijgt.
nou, daar kun je mij en anderen die hem geprobeerd hebben te helpen toch echt niet de schuld van geven
maar goed, hij zal deze berichen wel allemaal lezen, want hij is vast benieuwd naar hoeveel aandacht hij hierdoor krijgt.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:06 uur
Merkwaardige reactie van je EVANSHEWSON (ik ben er van overtuigd dat je dit nog leest namelijk).
Mijn ervaring hier is dat als je iets niet begrijpt en je stelt zo wat vragen in het rond, je
A: (bijna) altijd antwoord krijgt (van de crew zeker)
B: je doorverwezen wordt als degene aan wie je de vraag stelt het antwoord ook schuldig moet blijven.
Ik vind het geen pas geven dat je, N.B. nadat 3 mensen dingen aan je hebben uitgelegd/ raad hebben gegeven omtrent het toevoegen van albums, je beweert dat je "geen KLOTEN hulp krijgt".
Je had natuurlijk ook, nadat je (kennelijk) een antwoord had gehad waar je niet veel mee kon, even verder kunnen vragen.
Het heeft overigens ook niets met leeftijd te maken, als ik me niet vergis ben ik ouder dan jij (dat is geen verdienste overigens) en mij lukt het ook. Kom ook niet met het verhaal van digibeet e.d., dat is je te gemakkelijk verschuilen, Digibeten bestaan in mijn optiek niet, wel mensen die bepaalde handelingen op een computer nog niet gepleegd hebben, maar dat zeker kunnen leren (zo moeilijk is het over het algemeen niet).
Ik vind het jammer dat op deze manier er de brui aan geeft, zeker omdat je soms ongezouten mening hier leven in de brouwerij bracht en mensen (in ieder geval mijzelf) daardoor afdwong om na te denken over hun eigen muziek beleven.
Indien je hier niet meer terug komt, het ga je goed en godspeed.
Mijn ervaring hier is dat als je iets niet begrijpt en je stelt zo wat vragen in het rond, je
A: (bijna) altijd antwoord krijgt (van de crew zeker)
B: je doorverwezen wordt als degene aan wie je de vraag stelt het antwoord ook schuldig moet blijven.
Ik vind het geen pas geven dat je, N.B. nadat 3 mensen dingen aan je hebben uitgelegd/ raad hebben gegeven omtrent het toevoegen van albums, je beweert dat je "geen KLOTEN hulp krijgt".
Je had natuurlijk ook, nadat je (kennelijk) een antwoord had gehad waar je niet veel mee kon, even verder kunnen vragen.
Het heeft overigens ook niets met leeftijd te maken, als ik me niet vergis ben ik ouder dan jij (dat is geen verdienste overigens) en mij lukt het ook. Kom ook niet met het verhaal van digibeet e.d., dat is je te gemakkelijk verschuilen, Digibeten bestaan in mijn optiek niet, wel mensen die bepaalde handelingen op een computer nog niet gepleegd hebben, maar dat zeker kunnen leren (zo moeilijk is het over het algemeen niet).
Ik vind het jammer dat op deze manier er de brui aan geeft, zeker omdat je soms ongezouten mening hier leven in de brouwerij bracht en mensen (in ieder geval mijzelf) daardoor afdwong om na te denken over hun eigen muziek beleven.
Indien je hier niet meer terug komt, het ga je goed en godspeed.
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2008, 14:10 uur
Vermoedelijk is het ook niet de kern van de zaak want er was al een mede-MuMer bezig om zijn plaatjes toe te voegen. Volgens mij was zijn koek op. Als je al je albums al van minstens één review hebt voorzien en op sommige dagen zelfs meer als vijftig album besprekingen doet, dan kom je jezelf wel een keertje tegen.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:12 uur
Toch benieuwd of hij op MovieMeter wel actief blijft...
Niet dat ik daar ooit ben of zo, maar goed
Niet dat ik daar ooit ben of zo, maar goed

0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:17 uur
Sheplays schreef:
Misschien ligt het probleem hierin dat als je kijkt bij de MuMe Wiki> richtlijnen voor de hoes, er niets staat beschreven. Ik heb zoëven geprobeerd in te loggen om te zien of ik daar wat kan vinden maar de user sheplays schijnt niet te bestaan!
*edit: de info staat onder oude faq
Misschien ligt het probleem hierin dat als je kijkt bij de MuMe Wiki> richtlijnen voor de hoes, er niets staat beschreven. Ik heb zoëven geprobeerd in te loggen om te zien of ik daar wat kan vinden maar de user sheplays schijnt niet te bestaan!
*edit: de info staat onder oude faq
Hmm, volgens mij kijk je niet goed.

http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Richtlijnen_voor_de_hoes

Ik zal ook nog wel een toevoeghandleiding voor Dummy's schrijven.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:18 uur
@ sheplays
Nou ja, zo brengt hij het wel, dus daar ga ik op in.
Als je je zelf tegen komt bij de beschrijvingen, kan je natuurlijk ook eens dieper op de albums die je bespreekt ingaan (het doet me altijd deugd als ik bepaalde stukken lees van mensen die zich er echt toe gezet hebben om albums uitvoerig te bespreken). Alleen meldden dat je het album voor weinig op de koop hebt kunnen tikken, wat je favoriete tracks zijn....... tja..... maar goed, ieder z'n/haar meug natuurlijk.
Nou ja, zo brengt hij het wel, dus daar ga ik op in.
Als je je zelf tegen komt bij de beschrijvingen, kan je natuurlijk ook eens dieper op de albums die je bespreekt ingaan (het doet me altijd deugd als ik bepaalde stukken lees van mensen die zich er echt toe gezet hebben om albums uitvoerig te bespreken). Alleen meldden dat je het album voor weinig op de koop hebt kunnen tikken, wat je favoriete tracks zijn....... tja..... maar goed, ieder z'n/haar meug natuurlijk.
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2008, 14:19 uur
Neem jij mij in de maling, Herman? 
Ik schrijf ook wel eens wat mijn favoriete tracks zijn, al is het maar om een album weer even in the picture te zetten.

Ik schrijf ook wel eens wat mijn favoriete tracks zijn, al is het maar om een album weer even in the picture te zetten.

0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:24 uur
Nee, die tekst heb ik net op de Wiki gezet.
Ik vind het ook wel jammer hoor... ik heb gisteren een deel van het toevoegproces gedetailleerd uitgelegd en ben best wel bereid om nog meer uit te leggen, net als een hoop andere users op de site. Heb hem ook wel 's gewezen op het topic 'toevoeghulp', aangezien er altijd wel andere mensen platen voor anderen willen toevoegen, maar blijkbaar was dat nog niet genoeg voor meneer...
Wat BoordAppel zegt, denk ik dan.
Ik vind het ook wel jammer hoor... ik heb gisteren een deel van het toevoegproces gedetailleerd uitgelegd en ben best wel bereid om nog meer uit te leggen, net als een hoop andere users op de site. Heb hem ook wel 's gewezen op het topic 'toevoeghulp', aangezien er altijd wel andere mensen platen voor anderen willen toevoegen, maar blijkbaar was dat nog niet genoeg voor meneer...
Wat BoordAppel zegt, denk ik dan.
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2008, 14:30 uur
Ik kan me voorstellen dat mensen moeite hebben als ze echte grafische bewerkingen moeten gaan doen.
Ik ben best bereid om daarmee te helpen!
Ik ben best bereid om daarmee te helpen!
0
geplaatst: 24 februari 2008, 14:32 uur
Klopt, dan haak ik ook af. 
Maar meestal vind ik wel bruikbare hoezen en is het enkel een kwestie van 'op maat maken'.

Maar meestal vind ik wel bruikbare hoezen en is het enkel een kwestie van 'op maat maken'.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 17:28 uur
Wat wordt eigenlijk bedoeld met Digibeet? Heb er totaal geen idee van maar het zal wel iets betekenen als Noob op gebied van pc?
0
geplaatst: 24 februari 2008, 18:33 uur
Je komt net uit je nest en dan lees je dit, vreemd om zo radicaal beslissingen te nemen.
Nu ik ben bijlange niet het grote computerwonder maar een beetje volharding kan geen kwaad; en zie ik heb ondertussen ook al 26 toevoegingen staan en ik blijf halsstarrig proberen om er zoveel mogelijk te doen.
Nu ik ben bijlange niet het grote computerwonder maar een beetje volharding kan geen kwaad; en zie ik heb ondertussen ook al 26 toevoegingen staan en ik blijf halsstarrig proberen om er zoveel mogelijk te doen.

0
geplaatst: 24 februari 2008, 18:41 uur
Wat, was Patrick een digibeet? Dat was me nou echt helemaal nooit opgevallen, heeft hij dat wel eens gemeld dan? 
Bovenstaande allemaal gelezen en ik vind het maar een rare, impulsieve beslissing.
Maar toch: het ga je goed, Patrick. En nu breng je toch nog je eerdere besluit om flink te minderen tot uitvoering! (want daar kwam niks van terecht natuurlijk).

Bovenstaande allemaal gelezen en ik vind het maar een rare, impulsieve beslissing.
Maar toch: het ga je goed, Patrick. En nu breng je toch nog je eerdere besluit om flink te minderen tot uitvoering! (want daar kwam niks van terecht natuurlijk).
0
Zigstar
geplaatst: 24 februari 2008, 19:24 uur
Wow, vreemd dat hij vertrokken is. Hoewel onze meningen soms wel eens botsten, las ik altijd aandachtig de tekstjes die hij achterliet bij de verschillende albums. Vind ik echt wel jammer..
0
geplaatst: 24 februari 2008, 19:34 uur
Ik ben ook niet zo goed in het toe voegen van albums, dat laat ik meestal aan Freddze over, maar verder is hier genoeg te beleven, ook voor Patrick.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 19:37 uur
Pff ik zal hem niet misschien. Navelstaarderij en in herhaling vallen waren zijn sterkste punten. doei
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2008, 09:02 uur
metalfist schreef:
Wat wordt eigenlijk bedoeld met Digibeet? Heb er totaal geen idee van maar het zal wel iets betekenen als Noob op gebied van pc?
Op zich volkomen terecht dat je het woord niet kende, het is een waar gedrocht.
Kennelijk in Vlaanderen geen bekende uitdrukking?
0
geplaatst: 25 februari 2008, 09:23 uur
Inderdaad, wordt hier voor zover ik weet niet gebruikt - het is gewoon een 'noob'.
Kan uitschrijven eigenlijk ongedaan gemaakt worden?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2008, 09:34 uur
Voor zover ik weet zijn in elk geval je stemmen definitief verwijderd.
0
geplaatst: 25 februari 2008, 09:43 uur
Gajarigon schreef:
Ja, de moderators kunnen een account weer activeren. Daarvoor moet je dan een mailtje sturen naar bans- of [email protected]
0
Harald
geplaatst: 26 februari 2008, 07:36 uur
Casartelli schreef:
@ herman (moderator)
is dat echt zo? En wat zijn er de reden hiervoor?
* denotes required fields.