De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2006, 21:12 uur
0
geplaatst: 31 juli 2006, 21:33 uur
Haha jij maakt inderdaad kans om omver te worden gereden
hahaBedankt allemaal

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:33 uur
Ik heb ook iets mee te delen...
IK HEB WEER FOKKING INTERNET!!!!, het heeft bijna twee maanden gedeurt geloof ik, maar eddie is weer helemaal terug, Langzaam zat ik weg te kwijnen, verslaafd aan de morfine om de ondraaglijke pijnen te weerstaan, geen MuM, geen Letsgodigital (site die ik voor mijn werk op de voet volg) en zo nog een aantal dingen die ik panisch begon te missen. Gelukkig is er bij eddie ook een hoop positiefs veranderd (nee hij heeft niet beter leren typen) Ik ben gestopt met roken, van 1 pakje per dag naar 0 was ff door bijten maar het gaat nu goed. (vandaag 5e week ingegaan) en ik ben verhuisd, van het landelijk pitoresque harfsen naar het bruisende groote altijd levende...Warnsveld
. Dus het is weer gedaan met de rust op MuM, hoop nieuwe users zie ik trouwens
IK HEB WEER FOKKING INTERNET!!!!, het heeft bijna twee maanden gedeurt geloof ik, maar eddie is weer helemaal terug, Langzaam zat ik weg te kwijnen, verslaafd aan de morfine om de ondraaglijke pijnen te weerstaan, geen MuM, geen Letsgodigital (site die ik voor mijn werk op de voet volg) en zo nog een aantal dingen die ik panisch begon te missen. Gelukkig is er bij eddie ook een hoop positiefs veranderd (nee hij heeft niet beter leren typen) Ik ben gestopt met roken, van 1 pakje per dag naar 0 was ff door bijten maar het gaat nu goed. (vandaag 5e week ingegaan) en ik ben verhuisd, van het landelijk pitoresque harfsen naar het bruisende groote altijd levende...Warnsveld
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:35 uur
Eddie schreef:
Ik ben gestopt met roken, van 1 pakje per dag naar 0 was ff door bijten maar het gaat nu goed. (vandaag 5e week ingegaan)
Ik ben gestopt met roken, van 1 pakje per dag naar 0 was ff door bijten maar het gaat nu goed. (vandaag 5e week ingegaan)

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:37 uur
Welkom terug Eddie
We hebben dus een gezuiverde verbeterde Eddie terug 
We hebben dus een gezuiverde verbeterde Eddie terug 
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:38 uur
Eddie schreef:
Ik heb ook iets mee te delen...
volhouden he.Ik ben zelf al 2 jaar gestopt Ik heb ook iets mee te delen...
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:40 uur
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:48 uur
Eddie schreef:
Ik ben gestopt met roken
Ik ben gestopt met roken
pleisters, kauwgum, pure wilskracht of voelde je het in de portemonnee?
welkom terug trouwens

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:50 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Dat WAS ik ook... ben weer een tijdje flink aan de peuken!
(quote)
Dat WAS ik ook... ben weer een tijdje flink aan de peuken!
Doorzetten! Ik heb wel een middeltje..
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:55 uur
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:00 uur
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:00 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Hoe moet ik dit opvatten?
(quote)
Hoe moet ik dit opvatten?
Dat je het wil weten als je wil stoppen.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:01 uur
Dat weet ik nog niet... maar wat voor middeltje weet/heb je dan?
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:02 uur
Als jij stopt krijg je de CD van Rihanna (die is morgen al gestopt
)
flauw
)flauw
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:03 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 07:29 uur
Hmm, ik ben erg onberkenebaar wat dat betreft, ik had eigenlijk zoiets van laat ik het gewoon eens proberen en dat verliep de eertste drie vier dagen erg zwaar maar na een week miste ik het al niet meer. Maar ik was al eens eerder gestopt dus ik weet uit ervaring dat de zwaarste klap na drie mand komt.
* denotes required fields.