MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
handsome_devil
welkom terug friek

Hey friek! Hoe was je ban?

Sheplays
Welkom terug, friek!

Welcome back, friek! Trouwens ook Oldfart nog, welkom terug!

Welkom terug Peter!

Leuk je weer te zien Peter.

kArIzMa_TuRk
Welkom terug, man!

Dat ik toch wel het enorme aantal van 100 posts heb bereikt met deze mededeling

Ha die Peter!!!

Welcome home, friek!

Hoi friek, wij hebben jou ook gemist.
Fijne pasen voor de rest iedereen.

ha, Friek is terug

Friek is back, daar drink ik een trappist op

DutchViking
Welkom terug, Peter!

Friek

Ruby1966
Friekje, welcome back!

godlydevil7
Welkom terug

Ouwe! Welkom terug.

Wauw, wat een verwelkoming, thanx allemaal!

En vandaag precies 3 jaar lid zie ik net

friek is waarlijk opgestaan.
Hallelujah!

Welcome back, friek!

En ook van mij natuurlijk welkom terug Peter!

Dat Friek überhaupt op het niveau van een ban is terechtgekomen. Ga in de hoek staan en je diep schamen

Welcome back overigens

Welkom terug!

Oldfart en friek, leuk jullie weer te zien !!

Father McKenzie
Ik wil graag kwijt dat ik vandaag een ongeval heb gehad met de vrachtwagen.

Ik stond gewoon aan de verkeerslichten in de file die ontstond door de felle sneeuwval en het aanrijdende verkeer, aan te schuiven, toen ik met een harde klap naar voor geslingerd werd en de personenauto voor mij eerst ramde alvorens ik tot stilstand kwam aan de overkant van de weg in een weide...

Gelukkig waren er op het ogenblik dat die idioot mijn vrachtwagen met volle geweld ramde geen tegenliggers op de weg, anders had alles nog slechter kunnen aflopen...
Mijn vrachtwagen achteraan ziet er lief uit; helemaal ingedeukt, de deuren kunnen niet eens meer open, het chassis is flink ingebeukt, misschien wel een "perte totale", een totaalverlies voor de verzekering, who knows?
De personenwagen voor mij was een Mercedes station-wagen, die mevrouw daarin zag lijkwit van de schrik, ikzelf blijkbaar ook, en de nog vrij jonge, blijkbaar erg verstrooide kerel die alles veroorzaakte, zag er een echt warhoofd uit, nou ja, hij was klaarblijkelijk ook erg aangedaan...
Zijn vrachtwagen was echt total loss, hem moesten ze optakelen, die camion kon niet meer rijden, die van mij wel, maar een takelwagen heeft me eerst uit de weide moeten trekken omdat ik behoorlijk in de modder vastgereden zat!

Vanmiddag ga ik een dokter raadplegen en vragen voor een medisch onderzoek met röntgen, want misschien heb ik wel een whiplash, in elk geval hou ik er zware hoofdpijn en pijn in nek en schouders aan over, je kunt met die dingen niet voorzichtig genoeg zijn...

vanmiddag gaan de collega's alles wat nog van goederen rest in de camion overladen op onze tweede vrachtwagen, en het beschadigde voertuig naar het schadebedrijf voeren, de zaak moet bekeken worden of die camion nog te repareren valt, ik vrees ervoor want het chassis is goed geraakt!
Er staan op dat voertuig van mij ocharme een goede 60.000 km, dus nog een vrij recente camion was dat...

Enfin, de chauffeurs van de drie betrokken voertuigen, ik zal dus lekker in de sandwich, komen er betrekkelijk goed vanaf met de schrik...

Pfoe... schrikken is dat! Gelukkig kan je het aan ons vertellen Patrick, het had ook slechter kunnen aflopen. Sterkte met de afwikkeling en het onderzoek!

Father McKenzie schreef:
Enfin, de chauffeurs van de drie betrokken voertuigen, ik zal dus lekker in de sandwich, komen er betrekkelijk goed vanaf met de schrik...

Ik zal geen toespeling maken op de sandwich......

Maar gelukkig dat iedreen er met de schrik van vrij is gekomen.... had veel erger kunnen zijn ......
En bij 60.000 km total loss da's dan weer niet zo mooi, maar ze kunnen tegen woordig veel hoor.
Van ons heeft er wel eens een volledig op zijn zijkant gelegen en die is ook gewoon gerepareerd...... en rijd nu nog steeds dus wie weet valt het wel mee en met maar 60.000 km op de teller schat ik dat de wagen nog geen 3 jaar oud is.... en dus nog een hoge waarde heeft...

Nou sterkte d'r mee en suc6 vanmiddag in het ziekenhuis... hoplijk vinden ze daar ook niets ernstigs.

Father McKenzie
@ itchy, thanks, en voor iedereen die met me meeleeft, want ik ga hier niet kamperen vandaag, ik ga wat platliggen, heb behoorlijke nekpijn nu.
En dan later vanavond naar de dokter en morgenochtend dan naar de kliniek voor verder onderzoek!

Nou Patrick, veel sterkte dan met het onderzoek. Dat lijkt me een stuk belangrijker dan zo'n truck.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:04 uur

geplaatst: vandaag om 15:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.