MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Een paar weken geleden ben ik ook slachtoffer geweest in een verkeersongeval. Dankzij mijn gordel was ik toen relatief ongedeerd. Ik ben wel eens bij de dokter langsgeweest, omdat ik een stekende pijn in de rug had, die maar niet wegging. Maar dat bleek normaal te zijn, en een weekje later was ik ervan verlost.

DonDijk

(afbeelding)

Ook mijn autootje was totall loss was dr echt dol op

SelmaDuim
Sterkte Patrick!

Father McKenzie
Allemaal bedankt voor het medeleven!

@ DonDijk; bij jou is het erger, het was je eigen auto natuurlijk. Bij mij is het de vrachtwagen van de zaak, natuurlijk ook niet leuk, maar ik voel er niets van in mijn geldbeugel. En de baas is goed verzekerd, en we zijn volledig in ons recht natuurlijk!
Allez, kom net uit een heet bad, subiet in die wachtzaal van de dokter gaan zitten suffen en morgen naar de kliniek, in neem het zekere voor het onzekere.

DonDijk
Ja voelde behoorlijk kloten. En dan vooral niet lichamelijk, maar geestelijk. Had die auto vet gepimpt enzo, metallica-logo's erop gejuterd, een heerlijk geluid met subwoofer en ik reed er al een tijdje heerlijk mee totdat ik een bochtje nam en een oud omaatje vol op mij inreed zeg... Dus ook nog niet mijn schuld!

Maar ja, ik denk dat bij jou de schrik nog weleens wat heftiger kan zijn. Je hebt gelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt, geen risico's met zulke dingen!

sq
Daar denk je niet meteen aan bij al die file-berichten!

Beide ongevallenslachtoffers sterkte gewenst met medisch en financieel herstel.

Insgelijks. Goed dat jullie er hier nog over kunnen posten!

@ Father McKenzie: Voor welke firma rij je?

Aangezien je in Lokeren woont zal ik die camions wel af en toe gezien hebben. Foto ?

...terug van weggeweest.
Ben tot vorig jaar vrij actief geweest op dit forum... vanwege omstandigheden weinig (priori)tijd gehad.
Werd vanochtend wakker en een zachte stem in het donker van mijn hoofd riep mij voorzichtig weer actief te worden hier.
Onderdanig als ik ben: voila... u gaat weer van mij horen.

From those about to rock, we salute you.

THE nurse.

Morgen moeten mijn wijsheidstanden er uit.
Operatie...

AGE-411 schreef:
wijsheidstanden

heerlijke taal

succes!

SelmaDuim
Sterkte!!

Ik heb het vorig jaar ook moeten laten doen en de ingreep viel echt heel erg mee. Ook het genezen daarna valt op zich goed mee, zorg dat je 'makkelijk' eten in huis hebt, geen harde en grote dingen (je mond gaat namelijk een weekje niet zo ver open), en houd je mond heel goed schoon (om ontstekingen te voorkomen) dan komt alles goed.

Spijtoptant
Een paar keer meegemaakt. Prachtig om mee te showen man.

Dan wordt er zo'n stuk bot uit je kaak getrokken, en voel je weinig, want je bent verdoofd, maar op weg naar huis krijg je bloed in je mond, en dat moet je dan even uitspuwen.

Even een goede plaats opzoeken en je hebt zo een kring gruwende kijkers om je heen.

Schitterend.

Hou je haaks, en als je weer thuis bent zet dan een lekker album op om het een beetje te verwerken.

Gewoon niet bang voor zijn.. komt allemaal goed.

Heb er meerdere gehad, en voor de eerste paar was ik heel bang (tenminste.. de eerste paar die ik me kan herinneren, dus exclusief die toen ik 1-2 was. Die keren waren veel erger dan de latere, toen ik eraan 'gewend' was.

Tegenwoordig kunnen ze mij ongeveer alles maken waar ik 'beter' van word.. zolang ik maar niet met zo'n mondkapje verdoofd hoef te worden

DonDijk
Maandag moet ik een bakje zaad produceren

Een bakje, toe maar. Succes!

Wat ga je planten?

(Damn, bennerd, niveau )

DonDijk
itchy schreef:
Een bakje, toe maar. Succes!

Inderdaad, een beetje overdreven, sorry...

Een bak

Na 7 jaar trouwe dienst is vanochtend mijn mountainbike gejat..
Fiets is voor mij onmisbaar, dus ga zo maar naar fietsenzaak om goedkoop 2e handsje te kopen. Echt schandalig, woon je 10 hoog, jatten ze je fiets

kArIzMa_TuRk
That sucks, man!

Ah, da's balen, man...

Maaaaar, heb nu weer een prachtige 'nieuwe' fiets! Ben er echt helemaal blij mee

(afbeelding)

Ga deze maar wel verzekeren denk ik..

Toch maar binnengezet?

lebowski schreef:
heerlijke taal

succes!

inderdaad.

Gisteren was ik nauwelijk verstaanbaar. "wmouwmou, mwe wmoca-wola mwastmbliefwmt
Als je me niet zou kennen zou je denken: "ocharme, dat jongentje moet zo dor zijn leven. Zou ie zo geboren zijn of zou het door een ongeluk zijn" Ik zie e rook niet uit. Mijn haar was vrijdagavond alsof het in een week niet gewassen was, terwijl het maar van 's ochtends geleden was.
Typen gaat wel.

Pijn valt zeer goed mee. Ik had het erger verwacht. Ik vond een beugel zelf erger. Het is eigenlijk maar 'irritant'.
Slapen gaat wel niet. Omdat je steeds op je zij gaat liggen, en omdat je 'hamsterwangen' zeer doen dan.
Eigenlijk alleen nog maar Yoghurtjes en papjes geheten.
Mond gaat inderdaad niet open of toe. Mijn lippen barsten open van de droogte en mijn keel stekt doordat ik constant met mijn mond open loop, zit en zelf slaap.

Normaal gezien is het tegen Dinsdag-Woensdag gedaan.

Lin
AGE-411 schreef:
Typen gaat wel.

Je hebt het weer achter de rug, gelukkig!

Ach man, sterkte toegewenst nog.

Computer gecrasht. Alle muziek weg. Ik zit nu vanachter mijn oude windows 2000 dit bericht te typen. Zonder muziek. Gelukkig heb ik mijn CD's nog.

Auw... Zwaar klote.

Heel veel sterkte daar, goed dat je je cd's nog hebt. Hopelijk is alles snel weer zoals het volgens jou hoort.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.