De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 7 mei 2008, 16:50 uur
bubbachups schreef:
Of na je HBO nog de universiteit er achteraan plakken. Dat is wat ik heb gedaan na de HAVO-HBO.
Of na je HBO nog de universiteit er achteraan plakken. Dat is wat ik heb gedaan na de HAVO-HBO.
Of MAVO, MBO, HBO-Propedeuse en daarna nog Universiteit. En af en toe een keertje blijven zitten en hier en daar wat vertraging oplopen enzo. Je moet vooral niet te snel willen gaan.
Het is uiteindelijk allemaal goedgekomen met me, heb nu zelfs een leuke baan in het vooruitzicht. 
Oh ja en het recht van eerste Mume-huwelijk had ik ons al toebedeeld eigenlijk.

0
geplaatst: 7 mei 2008, 19:20 uur
Vond geen topic voor dit: Ik ga verhuizen van appartement naar huis met wildernistuin binnen 2 maanden. Hopelijk bevalt het me. 

0
geplaatst: 7 mei 2008, 21:38 uur
Noemde dit topic niet anders?
Sorry voor de volgende vraag (als het verboden is, stuur me dan een PM of zo)
Is Harald nu geband van de site ofzo?
Sorry voor de volgende vraag (als het verboden is, stuur me dan een PM of zo)
Is Harald nu geband van de site ofzo?
0
geplaatst: 8 mei 2008, 02:14 uur
Of het veel nut heeft om slowchat te voorkomen vraag ik me af...
Misschien niet voor dat beetje incrowd dat hier rondloopt, maar het is ook wel leuk als de site aantrekkelijk blijft voor mensen die gewoon eens iets zinnigs willen lezen in plaats van "een hele zooi oeverloos gezwets" (een opmerking die ik eerder vandaag in mijn pm-box vond en ik kon de persoon in kwestie geen ongelijk geven).
0
geplaatst: 8 mei 2008, 09:22 uur
herman schreef:
"een hele zooi oeverloos gezwets"
"een hele zooi oeverloos gezwets"
Is dat eigenlijk ook niet een beetje de definitie van een forum? Die kan zo de Van Dale in wat mij betreft.

0
geplaatst: 8 mei 2008, 09:32 uur
Uit de Van Dale: Forum; Markt, plein te Rome, met name dat tussen het Capitool en Palatijn waar het volk samenkwam om de publieke zaken te bespreken, recht te doen enzovoort.

0
geplaatst: 8 mei 2008, 10:17 uur
Veel geouwehoer dus... dat hoort nou eenmaal bij een forum. 
Welk mens komt er nou in dit topic om iets zinnigs te lezen? Ik zou dat heel triest vinden voor die persoon.

herman schreef:
Misschien niet voor dat beetje incrowd dat hier rondloopt, maar het is ook wel leuk als de site aantrekkelijk blijft voor mensen die gewoon eens iets zinnigs willen lezen in plaats van "een hele zooi oeverloos gezwets" (een opmerking die ik eerder vandaag in mijn pm-box vond en ik kon de persoon in kwestie geen ongelijk geven).
(quote)
Welk mens komt er nou in dit topic om iets zinnigs te lezen? Ik zou dat heel triest vinden voor die persoon.
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 mei 2008, 15:41 uur
reptile71 schreef:

(quote)
[onzinmodus aan]Bevallingen, huwelijken, afstuderen enzo zijn natuurlijk erg zinloze dingen. Hoe durft iemand daar toch waarde aan te hechten! Echt heel triest inderdaad. [/onzinmodus uit]
0
geplaatst: 8 mei 2008, 18:29 uur
Gerards Dream schreef:
Uit de Van Dale: Forum; Markt, plein te Rome, met name dat tussen het Capitool en Palatijn waar het volk samenkwam om de publieke zaken te bespreken, recht te doen enzovoort.

Ben ik geweest vorige maand

0
geplaatst: 8 mei 2008, 19:18 uur
SelmaDuim schreef:
[onzinmodus aan]Bevallingen, huwelijken, afstuderen enzo zijn natuurlijk erg zinloze dingen. Hoe durft iemand daar toch waarde aan te hechten! Echt heel triest inderdaad. [/onzinmodus uit]
Zeker triest als je het zinnig vindt om te lezen dat dat Pietje Puk geslaagd is en Jan Klaassen getrouwd is. Heeft zeer veel nut allemaal. Maar blijkbaar zijn er mensen die dat soort zaken zinnig vinden om te lezen. Hoogstwaarschijnlijk veel lezers van de Story. (quote)
Of misschien gewoon mensen met een andere definitie van het woord 'zinnig'. Het is leuk voor die mensen en erg sociaal om ze te feliciteren en medeleven te tonen, maar om het 'zinnig' te noemen. 
Wat niet wil zeggen dat het voor die mensen niet zinnig is geweest dat ze dat hebben gedaan, maar dat is wat anders dan lezen wat een ander heeft gedaan.

0
geplaatst: 8 mei 2008, 19:25 uur
Ik zie ook zeker de zin in van dit topic.. een beetje interesse in de mensen waar je mee discussieert is toch niet verkeerd?
(zoalng dat niet uitmondt in oeverloos gezwets)
(zoalng dat niet uitmondt in oeverloos gezwets)
0
geplaatst: 8 mei 2008, 19:27 uur
Ja hoor, de zin ervan zie ik ook in. Interesse in de medemens is niet verkeerds aan. Alleen vind ik het niet zinnig om het te lezen. Twee compleet verschillende dingen. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 8 mei 2008, 20:12 uur
reptile71 schreef:
Ja hoor, de zin ervan zie ik ook in. Interesse in de medemens is niet verkeerds aan. Alleen vind ik het niet zinnig om het te lezen. Twee compleet verschillende dingen.

Sommige mensen willen nu eenmaal graag iets kwijt aan hun mede users en dat is ook begrijpelijk als je veel tijd doorbrengt op een forum als deze. Als een van de users een kind heeft gekregen vind ik dat leuk om te lezen, dat een andere bepaalde user een nieuwe bank heeft gekocht is inderdaad wat minder interessant om te lezen en mag wat mij betreft achterwege gelaten worden. Maar met een beetje interesse in je medemens is weinig mis lijkt mij.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 20:16 uur
Ik kom hier juist vrij weinig vanwege het tekort aan oeverloos gezwets. En eigenlijk ook omdat ik nooit wat boeiends meemaak maar dit terzijde.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 20:27 uur
SelmaDuim schreef:
Sommige mensen willen nu eenmaal graag iets kwijt aan hun mede users en dat is ook begrijpelijk als je veel tijd doorbrengt op een forum als deze. Als een van de users een kind heeft gekregen vind ik dat leuk om te lezen, dat een andere bepaalde user een nieuwe bank heeft gekocht is inderdaad wat minder interessant om te lezen en mag wat mij betreft achterwege gelaten worden. Maar met een beetje interesse in je medemens is weinig mis lijkt mij.
(quote)
was toevallig net zo blij met mn nieuwe bank als een ander met een gehaald examen zou kunnen zijn hoor

0
geplaatst: 8 mei 2008, 20:39 uur
Waarom niet gewoon een Topic openen waarbij alleen gechat wordt; en deze standaart snachts legen. Scheelt een hoop irritatie voor de users, en een hoop werk voor de moderators. Je hebt het dan geconcentreerd op 1 plek. Niks mis mee toch?
0
geplaatst: 8 mei 2008, 20:40 uur
SelmaDuim schreef:
Sommige mensen willen nu eenmaal graag iets kwijt aan hun mede users en dat is ook begrijpelijk als je veel tijd doorbrengt op een forum als deze. Als een van de users een kind heeft gekregen vind ik dat leuk om te lezen, dat een andere bepaalde user een nieuwe bank heeft gekocht is inderdaad wat minder interessant om te lezen en mag wat mij betreft achterwege gelaten worden.
Dus ik kan de algemene definitie van 'zinnig' samenvatten als: 'Wat jij leuk vindt'. Ok, zo kan je het ook bekijken.Sommige mensen willen nu eenmaal graag iets kwijt aan hun mede users en dat is ook begrijpelijk als je veel tijd doorbrengt op een forum als deze. Als een van de users een kind heeft gekregen vind ik dat leuk om te lezen, dat een andere bepaalde user een nieuwe bank heeft gekocht is inderdaad wat minder interessant om te lezen en mag wat mij betreft achterwege gelaten worden.
Anderen vinden het leuk om hier mee te doen aan een hoop gezwets en beleven daar veel plezier aan. Voor hun misschien wel zinnig zelfs omdat ze plezier hebben.
SelmaDuim schreef:
Maar met een beetje interesse in je medemens is weinig mis lijkt mij.
Precies wat ik al zei. Maar met een beetje interesse in je medemens is weinig mis lijkt mij.
Volgorde van communicatie in dit geval is:
1. (goed) lezen
2. reageren op hetgeen dat geschreven staat
Communicatie voor beginners. Zowel Jelle als jij reageren op wat je denkt te lezen en niet op wat ik schrijf.

0
SelmaDuim
geplaatst: 8 mei 2008, 20:52 uur
Ik blijf er bij dat het er niet zozeer om gaat wat iemand leuk vindt om te lezen, maar meer wat een ander hier kwijt wil, dat bepaald ieder voor zich. De een deelt zijn halve leven de ander niet eens een klein beetje en soms is dat interessant en soms niet, so be it.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 20:57 uur
Ben ik ook met je eens. Ik was alleen maar even irritant aan het doen door in te gaan op wat er letterlijk werd gezegd door Herman, namelijk dat mensen hier wat zinnigs willen lezen. Dat is niet waar het in dit topic om draait. Waar het om draait is wat je nu zegt: Het gaat er in dit topic om wat iemand graag kwijt wil, omdat het voor hem/haar wat betekent / van belang is.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:02 uur
Ik ben vorige week oom geworden; de zus van mijn vrouw is bevallen van een tweeling. Een jongen en een meisje, en ze maken het goed.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:07 uur
deric raven schreef:
Waarom niet gewoon een Topic openen waarbij alleen gechat wordt; en deze standaart snachts legen. Scheelt een hoop irritatie voor de users, en een hoop werk voor de moderators. Je hebt het dan geconcentreerd op 1 plek. Niks mis mee toch?
Ik denk dat deze uitleg glashelder is en dat er geen woord aan toegevoegd hoeft te worden.... Om Jordy daar maar even letterlijk te quoten:
Als je op zoek bent naar een gezelligheidsforum waar je tussendoor ook nog wel eens over muziek of anderen onderwerpen wil praten, raad ik sites als forum.fok.nl aan, die passen waarschijnlijk veel beter bij je.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:14 uur
Ik hoop dat het onderste niet voor mij bedoelt is, want dan begrijp je mij verkeerd; ben meer een voorstander van het omgekeerde. Ik denk alleen maar mee.
Ik heb namelijk wel de indruk dat ik veelal over muziek praat.
Ik heb namelijk wel de indruk dat ik veelal over muziek praat.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:15 uur
[relstand]Precies, we zijn hier allemaal maar te gast en moeten blij zijn dat we hier mogen vertoeven en dus moeten we ons aan de regels houden. Als we het anders willen moeten we gewoon weg gaan. Prima manier om een forum te draaien inderdaad. Weg met de democratie!
[/relstand]

[/relstand]
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:19 uur
Ik zeg niet dat het een compleet gek idee is hoor, maar ben er zelf geen voorstander van en Jordy zoals te lezen ook niet.
En had het niet per se tegen jou bedoeld zo hoor Deric, maar meer in het algemeen.
En had het niet per se tegen jou bedoeld zo hoor Deric, maar meer in het algemeen.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:22 uur
Prima Jelle; je bericht was wat kort door de bocht, dus vanwege die onduidelijkheid die vraag.
P.S. Nog iemand die mij wil feliciteren omdat ik oom ben geworden.
P.S. Nog iemand die mij wil feliciteren omdat ik oom ben geworden.
0
Sheplays
geplaatst: 8 mei 2008, 21:32 uur
Gefeliciteerd, Deric, met de geboorte van het nichtje en neefje van Luna! 

0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:43 uur
een oom die naar the cure luistert.
dat wordt een cool neefje en een cool nichtje.
gefeliciteerd.
dat wordt een cool neefje en een cool nichtje.
gefeliciteerd.
* denotes required fields.