MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Father McKenzie
De zon schijnt, we hebben een lekker lang weekend, hier thuis blijven zitten... ik denk er nog niet aan.
Om elf uur (11) neem ik de auto en we gaan een dagje rondhangen in het mooie en gezellige HULST, bij onze Noorderburen, van bij ons in Lokeren, ik schat hooguit 30 km, misschien zelfs maar 25.

En Hulst is héél mooi, soms kun je er op de koppen lopen, zoveel toeristen, dat is wel waar!

We gaan van het zonnetje genieten!
Schol en santé!

En genoten, was het weer warm en het tapbier koud ?

We? Je mp3-speler en jij?

Niet zo cynische , mede Zaankantertje

He jasses, heb ik zo'n hekel aan als ik zo genoemd word. Ben het dus totaal niet Ik woon en werk er en daarmee is alles gezegd. Ben een Groninger in hart en nieren. Zaankanter zal ik nooit worden lol

Ach ik ben wel in Zaandam geboren maar woon nu in Assendelft en werk in Amsterdam.

Maar of je het wilt of niet je bent nu een Zaankanter(tje) haha

Kom je trouwens wel eens bij Coco records ?

Amicus schreef:
Kom je trouwens wel eens bij Coco records ?

Ja, daar kom ik weleens. Goede zaak trouwens. Je kunt daar alles krijgen wat je wilt en hij bestelt ook alles voor je. Alleen qua prijs vind ik hem iets aan de dure kant.

We gaan per PM verder, dit is off-topic

musicfriek schreef:
(quote)

Ja, daar kom ik weleens. Goede zaak trouwens. Je kunt daar alles krijgen wat je wilt en hij bestelt ook alles voor je. Alleen qua prijs vind ik hem iets aan de dure kant.

Klopt wel, Qua prijs krijg ik nog wel de oude Cocorecords korting, ik ken Dim (vroeger had je die kortingspasjes).

Father McKenzie
Vandaag ga ik wandelen in de prachtstreek van Riemst-kanne in Belgisch Limburg, dat is vlak bij Maastricht, volgens mij grenst het er zelfs aan!

We doen de 21 km, het is een georganiseerde wandeltocht, we gaan met een bus, ik hoop dat er geen camion achteraan inknalt...

Hopen op zomers weer, want aan de mooie natuur zal het daar niet liggen...

Euh... Hulst was fijn, het weer was kwakkelweer, beetje zon, vlaagje regen, beetje zon, alweer regen, terug zon, nou...

Allemaal de groeten en zet ondertussen een fijn plaatje op!

bye

Leuk! Ik heb vroeger eens de Nacht van Gulpen gelopen, dus ik ken de omgeving wel en die is erg mooi. Geniet ervan.

Father McKenzie
herman schreef:
Leuk! Ik heb vroeger eens de Nacht van Gulpen gelopen, dus ik ken de omgeving wel en die is erg mooi. Geniet ervan.

Het wàs daar ook schitterend, mooi glooiend landschap, ontzettend véél groen. Ik deed de 9 km, en met alle mensen die op de bus de kleine afstanden deden reden we om 13 uur nog naar Maastricht waar we tot 15.30u konden vertoeven; Het Vrijthof was zéér druk, Maastricht is een prachtige stad, ik wist dat al, jammer dat het 160 km van mijn deur ligt, anders ging ik er eens vaker langs...

Het was prachtig zomers weer, dus een reuze-geslaagde dag was dit!

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mededeling

Dit topic gaat weer open, maar het is geenszins de bedoeling dat het hier nog over de kwestie Harald gaat. Berichten daar over zullen weggehaald worden.

Geslaagd ondertussen voor mijn HAVO en afgestudeerd op MBO-niveau. Nu bezig met de laatste maandjes voor mijn HBO-opleiding, dus veel druk en spanning.

Vader worden en trouwen laat ik nog even wachten.

Wat een rare volgorde, van HAVO naar HBO is normaal gesproken toch geen tussenstap voor nodig. Of was het een specifieke MBO opleiding die je meer aansprak dan het HBO aanbod?

Is juist goed om het studeren wat te rekken, ik heb HAVO-HBO gedaan en moest daardoor echt veel te snel werken... maar ik ben dan ook vergeten een paar keer te blijven zitten.

Of na je HBO nog de universiteit er achteraan plakken. Dat is wat ik heb gedaan na de HAVO-HBO.

@bubbachups: Ik ben na de HAVO inderdaad gewoon HBO gaan doen, maar met 1,5 punt in een half jaar wist ik vrij duidelijk dat ik het niet ging redden. Daarom heb ik een stapje terug genomen en ben ik een MBO opleiding gedaan. Deze heb ik in 2 jaar gehaald (met alleen maar 8'n en 9'ns). Daarna toch weer terug naar de HBO. Dus heb inderdaad een omweg gevolgd.
Of ik hierna nog een 2-jarige Master ga doen bezie ik nog.

Ah op die fiets, zo zie je maar weer, iedereen heeft zo zijn eigen route.
Mooi man, en je zou er inderdaad nog prima een master achteraan kunnen plakken ook mocht je dat willen, op je 23e kan dat nog makkelijk.

Inderdaad, en op zich weet ik ook al welke master het dan zou worden. Maar heb aan de andere kant ook wel een beetje genoeg van het studeren. Dus die keuze moet ik nog even maken.

Komt me heel bekend voor, aan het einde van mijn HBO had ik precies hetzelfde gevoel. Ben toen 2 dagen in de week gaan werken waar ik eerder al een stage had gedaan (en fulltime in vakanties) en dat was prima te combineren met een fulltime master. Sommigen werken ook 3 of 4 dagen in de week maar dan moet je wel rekening houden met wat studievertraging. Maar die combinatie van een studeren en werken is mij uitstekend bevallen.

max en joep
YES
as zaterdag ga ik mijn demo afmixen.
4 nummers zijn reeds een maand opgenomen en nu kan de eindmix gaan plaatsvinden.
Komend weekend is mijn cd dus af!

DonDijk
Ik ga trouwen

Dat het maar een mooie gedenkwaardige dag wordt. Dan hoor je mij niet klagen. Enne hopelijk zijn de weergoden je gunstig gestemd.

DonDijk
Dat kán haast niet anders. *klopt af*

08-08-08 in Toscane. Mócht het wel regenen op die dag, dan is het huwelijk gedoemd tot mislukken.

@max en joep: Ben je een eenmansband of speel je in een band met andere mensen?

DonDijk
Sowieso met zn 2en neem ik aan?

sxesven
Ach, het zal vast een geslaagde plaat zijn. Of misschien is het een zware bevalling geweest. Ofzo.

max en joep schreef:
YES
as zaterdag ga ik mijn demo afmixen.
4 nummers zijn reeds een maand opgenomen en nu kan de eindmix gaan plaatsvinden.
Komend weekend is mijn cd dus af!

Geweldig, is dat met Grindpath (weet niet waar ik dat vandaan haal)? Welke muziek? Want ik ben wel benieuwd

Bobiej
bennerd schreef:
(quote)

Geweldig, is dat met Grindpath (weet niet waar ik dat vandaan haal)? Welke muziek? Want ik ben wel benieuwd

Ik weet het wel!

Uit het "onbekende bandjes" topic!

Ik ben geslaagd voor mijn typdiploma

Gast
geplaatst: vandaag om 00:47 uur

geplaatst: vandaag om 00:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.