MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Arno schreef:
Ik ben in mijn eerste jaar universiteit geslaagd voor 14 van de 15 vakken, wat toch wel boven de verwachtingen is Eén herexamen, op 5/09.

wat doe je?

Taal- en letterkunde Nederlands-Spaans

Arno schreef:

lijkt me zeer saai

Saai? Talen zijn juist leuk!

veerle schreef:
Saai? Talen zijn juist leuk!

inderdaad. Dat zijn de tofste lessen

Daar kunnen we steeds slapen/oxo spelen/kaarten/leerkracht pesten/leren voor andere vakken die wel belangrijk zijn.

Op de universiteit zal dat toch wel niet zo zijn... En mocht het wel zo zijn, dan heb ik volgend jaar een klein probleempje, aangezien ik Fins ga studeren .

Ik leef mee met je leraren.

veerle schreef:

Ik leef mee met je leraren.

ik niet

Maar meestal ben ik nen braven en leer ik gewoon wiskunde ofzo.

TALEN zijn zo SAAI.
En ik kan er ook niets van.

Mijn beste vakken zijn Chemie, Biologie en Biotechniek. Volgend jaar zal ik dan ook Biotechnische wetenschappen doen. (Wel geen zin om nog 4 jaar te doen, dus doe ik maar 3 jaar.)

Ik heb nu een halfjaar op een leerafdeling gestaan (morgen mijn laatste dag), dit hield in dat ik 32 uur stage per week liep (inclusief 4 les uren op de stageplaats zelf). Ik liep als activiteitenbegeleider stage samen met 8 verzorgende. Ik kon dit jaar nog niet mijn diploma halen, ga volgend jaar mijn 4de jaar in. Van de overige 8 leerlingen is het grootste deel geslaagd (die zaten wel in hun laatste jaar). Dus nog even op deze site: gefeliciteerd.

Sven, Gajarigon & Arno ook gefeliciteerd.

Clutch zet 'em op volgend jaar.

lambf
Gefeliciteer iedereen, en R&P natuurlijk succes met volgend jaar

Lin
niet geslaagd, afgestudeerd, bevallen of getrouwd, maar wel verhuisd!

reptile en ik hebben een nieuw stekkie, staat nog bomvol met dozen en zooi maar het komt allemaal goed
snel eens wat foto's in het desbetreffende topic zetten

Ruby1966
Lin schreef:
niet geslaagd, afgestudeerd, bevallen of getrouwd, maar wel verhuisd!

reptile en ik hebben een nieuw stekkie, staat nog bomvol met dozen en zooi maar het komt allemaal goed
snel eens wat foto's in het desbetreffende topic zetten

Gefeliciteerd Linnie en Paul!

Zijn de katten ook al een beetje gewend aan het nieuwe huis?

(afbeelding)

Snel uitpakken die handel en op naar Rotterdam met Ace Linnie!

Gefeliciteerd met de nieuwe woning.

Lin
ja het gaat wel goed met de katten, net zo irritant als normaal

en @ aero, je weet niet hoeveel dozen ik moet uitpakken hahaha, maar ik vergeet t niet hoor!

en bedankt allebei

Sheplays
Gefeliciteerd, Reptilin!

Mogen jullie maar heel veel geluk hebben in jullie nieuwe home!

Veel geluk met jullie drietjes in jullie nieuwe woning + poezebeesten!

DonDijk
Hier ga ik trouwen over 5 te snelle weken:

(afbeelding)

Of ik zenuwachtig ben? Joah

SelmaDuim
Ziet er mooi uit, waar is het?

En een beetje zenuwachtig zijn hoort er natuurlijk bij. Zolang je maar niet aan het huwelijk of je aanstaande vrouw twijfelt komt alles goed.

Arno schreef:

Waar studeer je ergens?

Donny Tourette
Lin schreef:
reptile en ik hebben een nieuw stekkie

Alweer?

Gajarigon schreef:
(quote)

Waar studeer je ergens?

Als em in Lovendegem woont is er maar 1 optie: GENT

En nog een geluk dat em daar woont zeg. Stel dat em ergens anders woonde, ver weg, kon ie geen student zijn in de beste stad die er is.

DonDijk
SelmaDuim schreef:
Ziet er mooi uit, waar is het?

En een beetje zenuwachtig zijn hoort er natuurlijk bij. Zolang je maar niet aan het huwelijk of je aanstaande vrouw twijfelt komt alles goed.

In Toscane is het. Daar twijfel ik niet aan, maar gewoon..Als je getrouwd bent, mag je niet meer vreemdgaan.

DonDijk schreef:
Als je getrouwd bent, mag je niet meer vreemdgaan.
Dus niet getrouwd zijn is voor jou een vrijbrief om vreemd te gaan? Vraag me af of je vriendin nog wel met je wil trouwen als je er zo over denkt.
Persoonlijk vind ik het een rare gedachte. Trouw ben je aan je vriendin en niet aan degene die het trouwpapiertje afgeeft.

DonDijk
grapje hoor, mn vriendin spookt hier ook ergens rond op deze site dus ik kiek wel uut.

haha ok, goede manier om haar op stang te jagen.

godlydevil7
Ik ga maandag beginnen met verhuizen. Althans, dan beginnen we met het verplaatsen van de spullen, we zijn nu al aan het inpakken.

We gaan naar de overkant van de straat (we zitten nu in een flat, maar aan de overkant is het gewoon een woning met meer kamers dus hoeven mijn broertjes ook niet meer een kamer te delen).

clutch
Veel succes met de verhuizing

Veel succes met de verhuizing

Sterkte met de verhuizing en zet de muziek lekker hard zodat je het aan de overkant van de straat nog goed kan horen.

AGE-411 schreef:
(quote)

Als em in Lovendegem woont is er maar 1 optie: LEUVEN

En nog een geluk dat em daar woont zeg. Stel dat em ergens anders woonde, ver weg, kon ie geen student zijn in de beste stad die er is.

fixed

Gajarigon schreef:
(quote)

fixed

Zijt ge van Leuven mss?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:30 uur

geplaatst: vandaag om 07:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.