De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2008, 22:54 uur
AGE-411 schreef:
Zijt ge van Leuven mss?
(quote)
Zijt ge van Leuven mss?
Neen, maar als student aldaar is het mijn morele plicht om kritisch te zijn tov Gent. Maar los daarvan vind ik Leuven ook als stad aangenamer ('t is allemaal wat kleiner en ik versta het lokale taaltje tenminste).
0
geplaatst: 11 juli 2008, 23:03 uur
Gajarigon schreef:
Neen, maar als student aldaar is het mijn morele plicht om kritisch te zijn tov Gent. Maar los daarvan vind ik Leuven ook als stad aangenamer ('t is allemaal wat kleiner en ik versta het lokale taaltje tenminste).
(quote)
Ah.
Leuven is niet zo'n aangename stad als Gent.
Iedereen kent alles in Gent, en alles is veel gezelliger. Kom maar eens naar de Gentse Feesten dit jaar! Dan weet je wat het is!
0
geplaatst: 11 juli 2008, 23:45 uur
AGE-411 schreef:
Ah.
Iedereen kent alles in Gent, en alles is veel gezelliger. Kom maar eens naar de Gentse Feesten dit jaar! Dan weet je wat het is!
Ah.
Lol in Leuven kent iedereen ook alles hoor, en is het ook heel gezellig. Kom maar eens naar Marktrock dit jaar! Dan weet je wat het is!
Nee hoor, ik zou eigenlijk ook eigenlijk liever in Gent studeren dan in Leuven, ik vind het eigenlijk een leukere stad, onder andere omdat het groter is dan het kleine Leuven (al is Leuven echt wel gezellig). Maar goed, ik studeer nu al drie jaar in Leuven, heb geen zin meer om naar Gent te gaan verhuizen
.
0
geplaatst: 12 juli 2008, 00:10 uur
Ga vanaf morgen samenwonen met mijn vriendin in Berlijn, een prima rock & roll stad Ik heb er zin in! 

0
FatBottomedGirl
geplaatst: 12 juli 2008, 00:13 uur
Wow, ik weet niet hoe leuk het is om met je vriendin samen te wonen, maar Berlijn is natuurlijk wel een gave stad om te wonen 
Have fun!

Have fun!
0
Sheplays
geplaatst: 12 juli 2008, 00:23 uur
lebowski schreef:
Ga vanaf morgen samenwonen met mijn vriendin in Berlijn, een prima rock & roll stad Ik heb er zin in!

Cool man!
Wij rollen er in Amsterdam natuurlijk ook wat af, maar toch....

Heel veel geluk gewenst!

0
geplaatst: 12 juli 2008, 01:13 uur
Je kan daarna steeds in Gent gaan wonen

Veel succes in Berlijn.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:06 uur
Yay! Ik ging kijken hoe het ging met mijn applicatie en toen stond er dit:
Congratulations! Your place at The University of Sheffield (S18) to study Biology (3 years) (C100) has been confirmed.
Ze hebben dus mijn papieren binnen en nu is het dus officieel
.
Congratulations! Your place at The University of Sheffield (S18) to study Biology (3 years) (C100) has been confirmed.
.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 19:22 uur
Carow schreef:
C100? Klinkt als een studie tot groentejuffrouw in de supermarkt. Congratulations! Your place at The University of Sheffield (S18) to study Biology (3 years) (C100) has been confirmed.
Nee hoor, veel succes.
.
0
Father McKenzie
geplaatst: 14 juli 2008, 19:49 uur
Aan alle geslaagde studenten en studentinnen : DIKKE VETTE PROFICIAT!
@ Toon1 : Ik vind Gent de allerleukste stad in België, misschien ook haast zo mooi als Brugge, Tongeren en Doornik (wat mooie oude gebouwen betreft dan).
Leuven ken ik helaas iets minder, maar de binnenstad is erg sfeervol herinner ik me van een bezoek héél lang geleden;
Ik heb ook nog iets mee te delen;
Ik wacht in spanning of mijn baas mijn "schoolrapport" nu vrijdag zal meegeven, zijnde een 4-dagen-werkcontract !
Ik zal deze zomer Abraham gezien hebben en ik wil het iets rustiger gaan doen; iedere woensdag thuis, het is hier dan Marktdag in Lokeren, effe marktje doen en pilsje pakken en lekker uitslapen.
Het breekt mijn toch vaak drukke werkweek als vrachtwagenchauffeur op onze drukke Belgische wegen netjes in twee en dat kan enkel deugddoen, toch?
Mijn vader zaliger werd helaas slechts 57 jaar en heeft zich krom gewerkt... ik hoop iets ouder te mogen worden, maar je weet potdorie niet wat je nog rest, het leven is voor iedereen vol verrassingen, en niet altijd de leukste.
@ Toon1 : Ik vind Gent de allerleukste stad in België, misschien ook haast zo mooi als Brugge, Tongeren en Doornik (wat mooie oude gebouwen betreft dan).
Leuven ken ik helaas iets minder, maar de binnenstad is erg sfeervol herinner ik me van een bezoek héél lang geleden;
Ik heb ook nog iets mee te delen;
Ik wacht in spanning of mijn baas mijn "schoolrapport" nu vrijdag zal meegeven, zijnde een 4-dagen-werkcontract !
Ik zal deze zomer Abraham gezien hebben en ik wil het iets rustiger gaan doen; iedere woensdag thuis, het is hier dan Marktdag in Lokeren, effe marktje doen en pilsje pakken en lekker uitslapen.
Het breekt mijn toch vaak drukke werkweek als vrachtwagenchauffeur op onze drukke Belgische wegen netjes in twee en dat kan enkel deugddoen, toch?
Mijn vader zaliger werd helaas slechts 57 jaar en heeft zich krom gewerkt... ik hoop iets ouder te mogen worden, maar je weet potdorie niet wat je nog rest, het leven is voor iedereen vol verrassingen, en niet altijd de leukste.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 20:54 uur
Carow schreef:
.
.Gefeliciteerd.

0
geplaatst: 14 juli 2008, 20:55 uur
Father McKenzie schreef:
het leven is voor iedereen vol verrassingen, en niet altijd de leukste.
het leven is voor iedereen vol verrassingen, en niet altijd de leukste.
dat geldt voor mij de laatste paar weken...
0
Sheplays
geplaatst: 16 juli 2008, 10:54 uur
Sterkte, jellorum, ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat!
0
geplaatst: 16 juli 2008, 16:07 uur
Ik mag nu officieel de weg op, niet alleen met een fiets, maar ook met een auto 

0
geplaatst: 16 juli 2008, 19:09 uur
Gefeliciteerd, wouter8!!! 

Viel het mee? Ik ga in Augustus namelijk beginnen met lessen.

Viel het mee? Ik ga in Augustus namelijk beginnen met lessen.
0
Father McKenzie
geplaatst: 16 juli 2008, 19:47 uur
wouter8, gefeliciteerd, is die Ferrari al besteld?
0
geplaatst: 16 juli 2008, 20:15 uur
In Nederland is dat goedkoop zeker?
Hier is het meer dan 1000€ voor een opleiding.
Dus doen we het maar zonder opleiding. Geld groeit niet op mijn rug.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 20:17 uur
2000 euro betaal ik voor een lessen pakket (bestaande uit 30 lessen en nog wat tussentijdse toetsen). Alhoewel vervang ik maar door mijn ouders
.
.
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 juli 2008, 20:29 uur
Dat is hier dus verboden. Je mag alleen rijles nemen bij een officiële rijschool. Behalve in een leswagen van een rijschool mag je niet zonder rijbewijs op de openbare weg rijden in een auto.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 20:51 uur
De theorie lessen kan ik in ieder geval gratis volgen op school volgend jaar. Praktijk natuurlijk niet 

0
geplaatst: 16 juli 2008, 21:23 uur
In Engeland is het ongeveer 25 euro per les, en als ik het goed begrepen heb mag je op de openbare weg oefenen, zolang er iemand met een rijbewijs naast je zit en er op je auto staat dat je aan het oefenen bent
. Dat scheelt dus wel flink in de kosten. Als ik dus ergens mijn rijbewijs ga halen is dat in Engeland
.
Ik ga trouwens aan mijn vader vragen of hij autorijden met mij wil oefenen. Lijkt me toch handig als ik alvast kan schakelen etc.
. Dat scheelt dus wel flink in de kosten. Als ik dus ergens mijn rijbewijs ga halen is dat in Engeland
.Ik ga trouwens aan mijn vader vragen of hij autorijden met mij wil oefenen. Lijkt me toch handig als ik alvast kan schakelen etc.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 21:25 uur
Rhythm & Poetry schreef:
2000 euro betaal ik voor een lessen pakket (bestaande uit 30 lessen en nog wat tussentijdse toetsen). Alhoewel vervang ik maar door mijn ouders
.
.Ik moet alles zelf betalen. Ook mijn auto (was maar 1000€)
Geen rijlessen dus.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 22:55 uur
Als ik dus ergens mijn rijbewijs ga halen is dat in Engeland
Lijkt me niet zo'n goed idee als je niet van plan bent om in Engeland te blijven wonen. Links rijden, weetjewel.
* denotes required fields.