De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 augustus 2008, 01:22 uur
mooi beestje, sxesven;
wij hebben hier in de -doodlopende btw, what's in a name he- straat ook een doodrijder met een opgedreven scooter die nog snel even op die 100m die hij moet rijden 90km/u moet halen, en die ik naar alle waarschijnlijkheid een van de volgende gewoonweg van zijn vehikel knuppel met alle gevolgen van dien... of zo
wij hebben hier in de -doodlopende btw, what's in a name he- straat ook een doodrijder met een opgedreven scooter die nog snel even op die 100m die hij moet rijden 90km/u moet halen, en die ik naar alle waarschijnlijkheid een van de volgende gewoonweg van zijn vehikel knuppel met alle gevolgen van dien... of zo

0
geplaatst: 24 augustus 2008, 02:19 uur
sxesven schreef:
Even een minder leuke mededeling van mijn kant (maar ik wil het even kwijt, aldus); gisteravond is ons lieve katertje Jip (nog net geen één jaar oud) doodgereden, vlak voor de deur. Geen speur van de bestuurder natuurlijk. In ieder geval erg, erg triest. Fotootje van het lieve beest een paar maanden terug:
(afbeelding)

Even een minder leuke mededeling van mijn kant (maar ik wil het even kwijt, aldus); gisteravond is ons lieve katertje Jip (nog net geen één jaar oud) doodgereden, vlak voor de deur. Geen speur van de bestuurder natuurlijk. In ieder geval erg, erg triest. Fotootje van het lieve beest een paar maanden terug:
(afbeelding)

Katertjes laat je best casteren! Lopen ze niet weg!
Wij hebben altijd vrouwtjeskatten gehad. Wel wat minder geluk met ons voorbije katten. (Kanker, Leuke Mie, Aids, ...)
Wij wonen aan een rechte, drukke baan. Ze mogen hier mar 70, maar vooral s'avonds zijn er zotten die hier 120 voorbij vliegen.
(Wat wil je, brede, kaarsrechte baan zonder bomen ofzo aan de kant, enkel velden)
Nog geeneen van ons katten is gelukkig verongelukt!
Ons vorige kat (gestorven aan Kanker) die keek zelf altijd voor ze overstak. Alsof een mens oversteekt. Naar rechts en links kijken. En dan pas overlopen.
Ons katten hebben ook speelterein genoeg in de velden hier rond.
enige deelneming!
(lijkt enorm veel op een katje dat we nu hebben. Zal een dezer dagen foto eens posten)
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 augustus 2008, 03:01 uur
AGE-411 schreef:
enige deelneming!
enige deelneming!
dan mag jíj wat mij betreft je balletjes houden

min twee
0
SelmaDuim
geplaatst: 24 augustus 2008, 09:48 uur
Katers hoeven niet weg te lopen om aangereden te worden. Dat heeft er werkelijk niets mee te maken. Bovendien gaan gecastreerde katers nog steeds van huis, alleen dan niet meer met hetzelfde doel.
0
sxesven
geplaatst: 24 augustus 2008, 11:12 uur
Klopt helemaal. Jip was wel degelijk 'geholpen' (om maar eens een eufemisme uit de kast te trekken), maar was er niet minder levenslustig en avontuurlijk om. Echt een buitenbeest, dat het liefst 's nachts buiten rondliep, om op de nabije dijk door het hoge gras te rennen en zulks. Bovendien is 'ie uiteindelijk nog geen 10 meter van de voordeur aangereden.
Bedankt allemaal, overigens!
Bedankt allemaal, overigens!
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:08 uur
Sterkte Sven.
Het beestje ziet er echt zooo lief uit op die foto. 
(Trouwens een paar berichten die berustten op een knullig misverstand weggehaald.)
Het beestje ziet er echt zooo lief uit op die foto. 
(Trouwens een paar berichten die berustten op een knullig misverstand weggehaald.)
0
DonDijk
geplaatst: 25 augustus 2008, 14:53 uur
Even wat over een positievere kant gooien (hoewel ik helemaal met Sven meeleef, ben ook een kattenlover):
Mn douchekraan lekt niet meer!
Mn douchekraan lekt niet meer!
0
Zigstar
geplaatst: 2 september 2008, 00:22 uur
Jaaaaaaaaah jaaaaaaaaa! Laatste herexamen gedaan! Wel een dikke buis, maar éindelijk af van de boeken! En nu twee weekskes chillen in Italië!! Nogmaals: jaaaaaaaaaaaaaaaa!
0
Der Effe
geplaatst: 2 september 2008, 00:56 uur
SelmaDuim schreef:
Katers hoeven niet weg te lopen om aangereden te worden. Dat heeft er werkelijk niets mee te maken. Bovendien gaan gecastreerde katers nog steeds van huis, alleen dan niet meer met hetzelfde doel.
(quote)
Zullen we het gaan en staan van een kat even gaan analyseren, lijkt me erg interessant

0
geplaatst: 2 september 2008, 11:58 uur
Zigstar schreef:
Jaaaaaaaaah jaaaaaaaaa! Laatste herexamen gedaan! Wel een dikke buis, maar éindelijk af van de boeken! En nu twee weekskes chillen in Italië!! Nogmaals: jaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ben er BTW ook door voor eindwerk sinds vrijdag.

0
geplaatst: 2 september 2008, 15:15 uur
Ben je soms een Italiaan? Mooie foto, Venetie?
Van harte, auguri pertuo. Salute Vincenzo.
0
DonDijk
geplaatst: 4 september 2008, 12:04 uur
Bewonderaar bijvoorbeeld hierom:

Het uitzicht vanaf onze villa die wij, samen met onze gasten, in Toscane bewoonden. En dat zwembad...het was zó heerlijk..ZUCHT..
0
geplaatst: 4 september 2008, 12:12 uur
Inderdaad een meer dan een geslaagde foto. Zou er zo in wllen duiken, maar dan kom ik aan de achterkant van mijn scherm terecht. 

0
DonDijk
geplaatst: 5 september 2008, 10:25 uur
Nou Gerard, zoals sommige van jullie al mischien hebben gelezen in het reisverslag...wegens een gemiste vliegtuig zijn we met een busje van mn werk naar Italie gereden....Met zn 3en voorin, tegen elkaar aan, geen airco en in Italie is het niet koud in Augustus om een understatement erin te gooien.
Enfin, aangekomen bij de villa liep ik puffend, hijgend en zwetend tegelijk naar de receptie. Ik keek naar links en ik zag het zwembad...zwembad...water...water....helder..heerlijk blauw.....water..water....
Kun je een beetje indenken hoe ik me voelde toen ik mn eerste duik nam daar, 5 minuten na aankomst? Oh my God, als ik aan dat intens moment terugdenk...
Enfin, aangekomen bij de villa liep ik puffend, hijgend en zwetend tegelijk naar de receptie. Ik keek naar links en ik zag het zwembad...zwembad...water...water....helder..heerlijk blauw.....water..water....
Kun je een beetje indenken hoe ik me voelde toen ik mn eerste duik nam daar, 5 minuten na aankomst? Oh my God, als ik aan dat intens moment terugdenk...
0
geplaatst: 6 september 2008, 01:21 uur
Goddelijk naar ik aanneem. De foto was al erg paradijselijk, niet waar. 

0
geplaatst: 7 september 2008, 12:39 uur
MICKJES schreef:
Vaarwel mensen!!!!
Vaarwel mensen!!!!
En opeens zie ik weer een nieuwe toevoeging aan de site: leuk gedaan dat vraagteken. Voorkomt gelijk al die vragen waar user X of Y gebleven is.
0
geplaatst: 7 september 2008, 18:32 uur
0
DonDijk
geplaatst: 7 september 2008, 18:58 uur
AGE-411 schreef:
Oei? Dodelijk ziek? Zelfmoord?
(quote)
Oei? Dodelijk ziek? Zelfmoord?
Getrouwd waarschijnlijk..
0
geplaatst: 8 september 2008, 17:24 uur
aERodynamIC schreef:
En opeens zie ik weer een nieuwe toevoeging aan de site: leuk gedaan dat vraagteken. Voorkomt gelijk al die vragen waar user X of Y gebleven is.
(quote)
Vraagteken?
0
geplaatst: 8 september 2008, 17:49 uur
0
geplaatst: 8 september 2008, 19:36 uur
Wij als moderators kunnen deze geweldige toevoeging niet zien.

0
Sheplays
geplaatst: 8 september 2008, 19:38 uur
Moet je even uitloggen 
(waarom kunnen jullie dat niet zien?...)

(waarom kunnen jullie dat niet zien?...)
* denotes required fields.