De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2008, 20:10 uur
Omdat de moderator de user moet kunnen aanklikken om een eventuele ban ongedaan te maken.
0
geplaatst: 9 september 2008, 16:05 uur
Ah, dat verklaart het een en ander. Heb het hier eens bekeken. Ziet er goed uit inderdaad (wel jammer van die users).
0
godlydevil7
geplaatst: 9 september 2008, 21:26 uur
vandaag is me echt iets heel leuks overkomen. Ik luisterde naar het nieuwe album van Scars On Broadway, en opeens hoor ik een liedje van mij heel duidelijk. Echt precies hetzelfde, en ik had 'm al op 20 april 2008 opgenomen, en dat nummer werd pas rond 27 juni bekend. Het nummer van SOB waar ik op doel heet "they say".
Ik kom al een uur niet meer bij van het lachen. Luister en vergelijk op www.myspace.com/deiphobia[/url] (mijn nummer dat ik erin terughoor heel duidelijk is "praying for a god I don't believe in". Ik heb er ook een blogje over geschreven op http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog&pop=1&indicate=1
Ik kom al een uur niet meer bij van het lachen. Luister en vergelijk op www.myspace.com/deiphobia[/url] (mijn nummer dat ik erin terughoor heel duidelijk is "praying for a god I don't believe in". Ik heb er ook een blogje over geschreven op http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog&pop=1&indicate=1
0
geplaatst: 10 september 2008, 16:46 uur
Dus je bent erin geslaagd twee liedjes te vinden die op elkaar lijken? Of zijn de liedjes je bevallen?
Oftewel: wat doet dat in dit topic?

0
godlydevil7
geplaatst: 10 september 2008, 19:48 uur
Arrie schreef:
Dus je bent erin geslaagd twee liedjes te vinden die op elkaar lijken? Of zijn de liedjes je bevallen?

Het is mijn nummer dat ik eerder heb geschreven dat nu onder de naam staat van SOB
Allebei in hetzelfde jaar, twee maanden achter elkaar... Toeval?
Denk 't wel hoor, maar ik vind het wel grappig. Ik ben dus eigenlijk even goed als zij kwa bedenken (de uitvoering gaat bij mij wat minder) 
0
geplaatst: 11 september 2008, 16:57 uur
Ah oke, dat heb ik gemis... maar dan nog, je bent niet geslaagd, afgestudeerd, bevallen of getrouwd, dus hoort het hier eigenlijk niet in thuis.
Voor de rest wel erg leuk hoor...
maar een beetje offtopic. 
Edit: Laat ook maar zitten, ik lees net de eerste post, en het gaat er blijkbaar om dat het een topic is voor als je iets wil mededelen, maar daar was toch al een ander topic voor?
Voor de rest wel erg leuk hoor...
maar een beetje offtopic. 
Edit: Laat ook maar zitten, ik lees net de eerste post, en het gaat er blijkbaar om dat het een topic is voor als je iets wil mededelen, maar daar was toch al een ander topic voor?
0
geplaatst: 20 september 2008, 22:38 uur
Succes en veel plezier in Sheffield. 
Ik denk dat nog niet iedereen het weet daarom laat ik het hier nog maar even weten. Ik geef de komende periode cd's weg!
Ik schrijf bij het betreffende album dat ik het weggeef en de eerste die me pm't mag het hebben (tegen vergoeding van de kosten á € 2,50 en € 3,50 voor naar België stuur ik het je op). Het enige wat je dus hoeft te doen is mijn berichten bij albums in de gaten houden en reageren via pm als je de cd wil hebben.

Ik denk dat nog niet iedereen het weet daarom laat ik het hier nog maar even weten. Ik geef de komende periode cd's weg!
Ik schrijf bij het betreffende album dat ik het weggeef en de eerste die me pm't mag het hebben (tegen vergoeding van de kosten á € 2,50 en € 3,50 voor naar België stuur ik het je op). Het enige wat je dus hoeft te doen is mijn berichten bij albums in de gaten houden en reageren via pm als je de cd wil hebben.
0
geplaatst: 21 september 2008, 00:41 uur
reptile71 schreef:

Volgens mij gaat ze daar niet op plezierreisje, maar voor op een van de beste universiteiten van Europa les te volgen!
0
geplaatst: 21 september 2008, 02:11 uur
En daar mag je geen plezier bij hebben? Ik mag hopen dat Carow ook af en toe eens de boeken aan de kant gooit en de stad leert kennen. Zijn genoeg leuke dingen te ontdekken (luister sommige liedjes van Pulp er maar op na
).
).
0
geplaatst: 21 september 2008, 12:56 uur
Vandaag weer een nichtje geboren: oom van 5 meiden inmiddels..... zo maar eens op kraamvisite gaan.
0
geplaatst: 21 september 2008, 14:21 uur
AGE-411 schreef:
Volgens mij gaat ze daar niet op plezierreisje, maar voor op een van de beste universiteiten van Europa les te volgen!
Als je geen plezier kan hebben in wat je doet kun je beter alvast in je kist gaan liggen.

0
geplaatst: 21 september 2008, 18:55 uur
sxesven schreef:
Even een minder leuke mededeling van mijn kant (maar ik wil het even kwijt, aldus); gisteravond is ons lieve katertje Jip (nog net geen één jaar oud) doodgereden, vlak voor de deur. Geen speur van de bestuurder natuurlijk. In ieder geval erg, erg triest. Fotootje van het lieve beest een paar maanden terug:
(afbeelding)

Even een minder leuke mededeling van mijn kant (maar ik wil het even kwijt, aldus); gisteravond is ons lieve katertje Jip (nog net geen één jaar oud) doodgereden, vlak voor de deur. Geen speur van de bestuurder natuurlijk. In ieder geval erg, erg triest. Fotootje van het lieve beest een paar maanden terug:
(afbeelding)

Sven (met excuses voor de ietwat late reactie): wat een ontzettend lief beestje om te zien. Hopelijk kom je de komende tijd een beetje over het gemis van Jip heen, want aan een kat kun je je heel erg hechten. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met het verlies !! In mijn avatar zie je trouwens Mickey, een van mijn twee katten.
0
geplaatst: 21 september 2008, 20:16 uur
aERodynamIC schreef:
Vandaag weer een nichtje geboren: oom van 5 meiden inmiddels..... zo maar eens op kraamvisite gaan.
Gefeliciteerd!!

0
geplaatst: 22 september 2008, 21:47 uur
Vandaag begon het nieuwe schooljaar !
1ste schooldag vandaag !
1ste schooldag vandaag !
0
geplaatst: 22 september 2008, 22:08 uur
AGE-411 schreef:
1ste schooldag vandaag !
1ste schooldag vandaag !
Je hebt gelijk. Ik denk dat ik er volgende maand maar beter aan begin

0
geplaatst: 22 september 2008, 22:36 uur
Nouja, ik heb woensdag al geen les. En vrijdag maar 2 uur. 
Vandaag van 8:30 tot 17:00. Bah !

Vandaag van 8:30 tot 17:00. Bah !
0
DonDijk
geplaatst: 23 september 2008, 14:33 uur
Ok, dus ik begrijp het bij deze goed. Iets belangrijks als de eerste schooldag mag hier wel en iets onbelangrijks als het eerste woordje van je dochter of de eerste keer dat je dochter je naam zegt mag hier niet?
Ok, got it!
Ok, got it!
0
geplaatst: 23 september 2008, 15:11 uur
De mods hebben geen kinderen, dus snappen ze niet hoe geweldig dit is.
Dan maar een PM van jou plaatsen; misschien snappen ze het dan wel.
Sorry dat ik vadergevoelens heb.
DonDijk schreef:
Hey, bedankt Leon
Ja, mn peetdochter is nu 4 en ik heb een jaar van haar ''gemist'' en gister wist ze me voor het eerst te herkennen en ze kwam op me af en riep Wouter! Echt vochtige ogen-werk.
Hey, bedankt Leon

Ja, mn peetdochter is nu 4 en ik heb een jaar van haar ''gemist'' en gister wist ze me voor het eerst te herkennen en ze kwam op me af en riep Wouter! Echt vochtige ogen-werk.
Dan maar een PM van jou plaatsen; misschien snappen ze het dan wel.
Sorry dat ik vadergevoelens heb.
0
geplaatst: 23 september 2008, 18:25 uur
DonDijk schreef:
Ok, dus ik begrijp het bij deze goed. Iets belangrijks als de eerste schooldag mag hier wel en iets onbelangrijks als het eerste woordje van je dochter of de eerste keer dat je dochter je naam zegt mag hier niet?
Ok, got it!
Niet helemaal Don. Het doet er ook toe wie degene is die het meldt.Ok, dus ik begrijp het bij deze goed. Iets belangrijks als de eerste schooldag mag hier wel en iets onbelangrijks als het eerste woordje van je dochter of de eerste keer dat je dochter je naam zegt mag hier niet?
Ok, got it!
Gefeliciteerd trouwens. De eerste keer is prachtig. Heel herkenbaar.
0
geplaatst: 23 september 2008, 18:57 uur
DonDijk schreef:
Ok, got it!
Ok, got it!
Als de discussie alleen maar gaat over het feit of ze al dan niet 18 is en jij daar vrolijk aan mee doet, krijg ik niet de indruk dat het echt belangrijk is. Als het echt iets bijzonders is, dan moet je maar wat meer informatie geven in je eerste bericht, nu komt het alleen maar over als een flauw grapje of gewoon een excuus om slap te kunnen ouwehoeren.
Het gaat trouwens niet eens over jouw dochter, maar goed, het komt je natuurlijk niet verkeerd uit dat zo aan te passen. Beetje jammer.
0
geplaatst: 23 september 2008, 23:20 uur
Gisteren een vast contract gekregen, is toch wel prettig na 2x jobhopping om dichter bij huis te kunnen gaan werken. Daarnaast is het ook werk wat ik graag doe, dus dubbel zo prettig.
Verder onder het motto beter laat dan.. is op 7 augustus jl. onze 2de dochter gehaald (i.p.v geboren, omdat ze met een keizersnede is...) Eline Veerle Maria is haar volledige naam. Eline omdat het onverstandig is tegen een aanstaande moeder in te gaan. Veerle, omdat ik dat een mooie naam vind. Onthouden vanuit een Suske en Wiske...de mollige meivis, waarin een vrouw omgetoverd is in een vis die Veerle heet., tja je hebt een asociatieve stoornis of niet heh. Geen Eline Veerle naar Couperus, want daar liep het niet zo goed mee af. Maria is naar de opa en oma vernoemd.
Nou nog meer goed nieuws, ik hoop binnenkort toch wel eens te slagen voor mijn rijbewijs, ben nu 2x gezakt.
In dit geval komt de zinsnede van Meatloaf; Two out of Three ain't bad wel dubbel aan bod.
Verder onder het motto beter laat dan.. is op 7 augustus jl. onze 2de dochter gehaald (i.p.v geboren, omdat ze met een keizersnede is...) Eline Veerle Maria is haar volledige naam. Eline omdat het onverstandig is tegen een aanstaande moeder in te gaan. Veerle, omdat ik dat een mooie naam vind. Onthouden vanuit een Suske en Wiske...de mollige meivis, waarin een vrouw omgetoverd is in een vis die Veerle heet., tja je hebt een asociatieve stoornis of niet heh. Geen Eline Veerle naar Couperus, want daar liep het niet zo goed mee af. Maria is naar de opa en oma vernoemd.
Nou nog meer goed nieuws, ik hoop binnenkort toch wel eens te slagen voor mijn rijbewijs, ben nu 2x gezakt.
In dit geval komt de zinsnede van Meatloaf; Two out of Three ain't bad wel dubbel aan bod.
0
geplaatst: 23 september 2008, 23:38 uur
Gefeliciteerd! Leuk verhaal! 
Trouwens ook erg optimistisch om het goed nieuws te noemen dat je binnenkort hoopt te slagen voor je rijbewijs.
Je had bij de aangifte Eline ook kunnen 'vergeten'.

Trouwens ook erg optimistisch om het goed nieuws te noemen dat je binnenkort hoopt te slagen voor je rijbewijs.

Je had bij de aangifte Eline ook kunnen 'vergeten'.

0
DonDijk
geplaatst: 24 september 2008, 10:36 uur
herman schreef:
Als de discussie alleen maar gaat over het feit of ze al dan niet 18 is en jij daar vrolijk aan mee doet, krijg ik niet de indruk dat het echt belangrijk is.
Als de discussie alleen maar gaat over het feit of ze al dan niet 18 is en jij daar vrolijk aan mee doet, krijg ik niet de indruk dat het echt belangrijk is.
Wat moet ik dan, wil je dat ik ga huilen als iemand me vraagt of ze 18 is? Ik ben niet als sommige andere users, ik kan wel tegen een grapje.
Als het echt iets bijzonders is, dan moet je maar wat meer informatie geven in je eerste bericht, nu komt het alleen maar over als een flauw grapje of gewoon een excuus om slap te kunnen ouwehoeren.
Dat is een uitspraak die geheel op jouw rekening komt, het heeft mij wel degelijk heel veel gedaan, en ik vind het nogal gewaagd van jou om te zeggen dat ik het slechts postte om te ouwehoeren.
Het gaat trouwens niet eens over jouw dochter, maar goed, het komt je natuurlijk niet verkeerd uit dat zo aan te passen. Beetje jammer.
Dat klopt, het is mijn ''peetdochter''. Maar nu moet je ophouden met deze linke uitspraken want -ook al wil ik hier geen verantwoording voor afleggen- mischien dat er een reden is dat ik haar zie als mijn dochter? Denk er maar es over na.
0
geplaatst: 24 september 2008, 10:54 uur
Madjack71 schreef:
Veerle, omdat ik dat een mooie naam vind. Onthouden vanuit een Suske en Wiske...de mollige meivis, waarin een vrouw omgetoverd is in een vis die Veerle heet., tja je hebt een asociatieve stoornis of niet heh.
Veerle, omdat ik dat een mooie naam vind. Onthouden vanuit een Suske en Wiske...de mollige meivis, waarin een vrouw omgetoverd is in een vis die Veerle heet., tja je hebt een asociatieve stoornis of niet heh.
Goh, wat grappig. Mijn vader heeft mijn naam ook onthouden van die Suske en Wiske, omdat hij het zo'n mooie naam vond. Zo zie je maar dat die albums nog best ergens goed voor zijn.
Gefeliciteerd!
* denotes required fields.