De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:43 uur
L_T_B schreef:
Gefeliciteerd Xel.
Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).
Gefeliciteerd Xel.
Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).
tja, ik had mezelf beloofd nooit te trouwen.... Dus zeg nooit nooit!
0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:53 uur
L_T_B schreef:
Gefeliciteerd Xel.
Gefeliciteerd Xel.
En, heeft ze ja gezegd?
0
geplaatst: 5 mei 2009, 19:34 uur
Eindelijk die handtekening gekregen, ga nu officieel per september 2009 naar het Department of Computer Science!
0
geplaatst: 5 mei 2009, 19:37 uur
Van harte Carow, maak er een goede tijd van en hopelijk heb je je drive zo gevonden. Tot dan veel sterkte. 

0
geplaatst: 8 mei 2009, 19:42 uur
Oh, ik heb het al eerder in een niet daarvoor bestemd topic geplaatst maar ik heb dus vandaag een handtekening gezet onder een (voorlopig) koopcontract voor een fijn appartement. Maandag nog "even" de financiering rond krijgen, dan gezellig naar de notaris en dan op 1 juli de sleutel . Langs deze weg wil ik dan ook iedereen uitnodigen om te komen helpen met verhuizen, schilderen, behangen enzovoorts 

0
geplaatst: 8 mei 2009, 21:36 uur
Klinkt minder feestelijk dan de topictitel. Ik zou wel af en toe ook even gaan liggen als ik jou was.
Sterkte en beterschap in elk geval.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 mei 2009, 21:45 uur
Klote, zit zelf met twee discushernia's in de rug en (hoogstwaarschijnlijk maar nog niet officieel) een hernia in mijn nek. Sterkte!
0
geplaatst: 8 mei 2009, 22:00 uur
Sir Spamalot schreef:
Klote, zit zelf met twee discushernia's in de rug en (hoogstwaarschijnlijk maar nog niet officieel) een hernia in mijn nek. Sterkte!
(quote)
U bent verzamelaar?
0
geplaatst: 8 mei 2009, 22:55 uur
reptile71 schreef:
Ik zou wel af en toe ook even gaan liggen als ik jou was.
Ik zou wel af en toe ook even gaan liggen als ik jou was.
Sterkte en beterschap in elk geval. Advies van fysio is beweging (heb uitval naar m'n linkerbeen) en op de buik leggen / rusten. This sucks big time !! Dank voor het medeleven, heb nu wel meer tijd om muziek te luisteren.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 18:23 uur
0
geplaatst: 12 mei 2009, 01:29 uur
0
geplaatst: 12 mei 2009, 18:00 uur
*vraagt handtekening omdat je maar nooit weet waar dit optreden toe kan leiden* 

0
The Oath
geplaatst: 12 mei 2009, 19:58 uur
Titmeister schreef:
Vanavond mn opwachting gemaakt als deskundige in het rtl nieuws
check hier
8:04 kom ik...

check hier
Toffe zonnebril
(niet sarcastisch bedoeld)
0
geplaatst: 12 mei 2009, 22:02 uur
Thanks
Haha, ze hebben me al benaderd als vaste deskundige bij RTL
Was wel geinig, ik was aant flyeren voor mijn feest, toen zag mijn vriendin die cameraploeg staan, dus wij vragen of we ff mochten promoten. Dat heeft de uitzending helaas niet gehaald

Haha, ze hebben me al benaderd als vaste deskundige bij RTL

Was wel geinig, ik was aant flyeren voor mijn feest, toen zag mijn vriendin die cameraploeg staan, dus wij vragen of we ff mochten promoten. Dat heeft de uitzending helaas niet gehaald

0
geplaatst: 12 mei 2009, 23:10 uur
.....en kan ik nog afdingen voor de toegangsprijs voor dat feest?.... 

0
Sheplays
geplaatst: 13 mei 2009, 14:28 uur
Ik niet. Ik weet dat jullie nog een maand of 5 moeten maar toch denk ik iedere keer even checken wat reptile daar schrijft....
met andere woorden:
Blijf eens uit dit topic totdat je wat te melden hebt

0
geplaatst: 13 mei 2009, 19:06 uur
Hahaha, ik wil even melden dat de kleine reptilin het goed doet, mama is niet meer misselijk en alles armpjes, beentjes etc zitten erop en eraan 

0
geplaatst: 13 mei 2009, 21:51 uur
Titmeister schreef:
check hier

check hier
Ik ben nu klaar met SPW 3, 16 juni krijg ik mijn diploma
. Volgend schooljaar ga ik SPW 4 doen en probeer ik het in een jaar af te ronden.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 mei 2009, 21:53 uur
Op mijn broers verjaardag! ik zal een taart naar het zuiden gooien als het zover is.
0
geplaatst: 13 mei 2009, 22:25 uur
Ik vraag me af of we elkaar ooit hadden ontmoet als je geen ledematen had gehad.

0
lambf
geplaatst: 13 mei 2009, 23:32 uur
Mijn poes is overleden
Zij viel zomaar neer, dus ik denk dat het een hersenbloeding of hartinfart is geweest of iets in die trant, en dat terwijl zij nog maar 1 jaar oud was 
Zij viel zomaar neer, dus ik denk dat het een hersenbloeding of hartinfart is geweest of iets in die trant, en dat terwijl zij nog maar 1 jaar oud was 
* denotes required fields.