MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Xel
L_T_B schreef:
Gefeliciteerd Xel.

Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).

tja, ik had mezelf beloofd nooit te trouwen.... Dus zeg nooit nooit!

L_T_B schreef:
Gefeliciteerd Xel.

Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).

En, heeft ze ja gezegd?

Yup.

Van harte, Xel en Carow!

Eindelijk die handtekening gekregen, ga nu officieel per september 2009 naar het Department of Computer Science!

Van harte Carow, maak er een goede tijd van en hopelijk heb je je drive zo gevonden. Tot dan veel sterkte.

Loop thuis met een hernia

Oh, ik heb het al eerder in een niet daarvoor bestemd topic geplaatst maar ik heb dus vandaag een handtekening gezet onder een (voorlopig) koopcontract voor een fijn appartement. Maandag nog "even" de financiering rond krijgen, dan gezellig naar de notaris en dan op 1 juli de sleutel . Langs deze weg wil ik dan ook iedereen uitnodigen om te komen helpen met verhuizen, schilderen, behangen enzovoorts

pjh1967 schreef:
Klinkt minder feestelijk dan de topictitel. Ik zou wel af en toe ook even gaan liggen als ik jou was. Sterkte en beterschap in elk geval.

Sir Spamalot (crew)
pjh1967 schreef:

Klote, zit zelf met twee discushernia's in de rug en (hoogstwaarschijnlijk maar nog niet officieel) een hernia in mijn nek. Sterkte!

Sir Spamalot schreef:
(quote)

Klote, zit zelf met twee discushernia's in de rug en (hoogstwaarschijnlijk maar nog niet officieel) een hernia in mijn nek. Sterkte!

U bent verzamelaar?

reptile71 schreef:
Ik zou wel af en toe ook even gaan liggen als ik jou was. Sterkte en beterschap in elk geval.

Advies van fysio is beweging (heb uitval naar m'n linkerbeen) en op de buik leggen / rusten. This sucks big time !! Dank voor het medeleven, heb nu wel meer tijd om muziek te luisteren.

lambf
bennerd schreef:
Ben woensdag aangenomen als redacteur op Zware Metalen

Feli

bennerd schreef:

U bent verzamelaar?

Ik heb maar 5 hernia's die 6e is vet moeilijk te krijgen

Vanavond mn opwachting gemaakt als deskundige in het rtl nieuws

check hier

8:04 kom ik...

Spetterend!

Lin
*vraagt handtekening omdat je maar nooit weet waar dit optreden toe kan leiden*

The Oath
Titmeister schreef:

check hier

Toffe zonnebril (niet sarcastisch bedoeld)

Thanks

Lin schreef:
*vraagt handtekening omdat je maar nooit weet waar dit optreden toe kan leiden*

Haha, ze hebben me al benaderd als vaste deskundige bij RTL

Was wel geinig, ik was aant flyeren voor mijn feest, toen zag mijn vriendin die cameraploeg staan, dus wij vragen of we ff mochten promoten. Dat heeft de uitzending helaas niet gehaald

.....en kan ik nog afdingen voor de toegangsprijs voor dat feest?....

Dat valt altijd te bespreken

Hm... dus je denkt deze keer niet: "'T zal wel..."

Sheplays
reptile71 schreef:
Hm... dus je denkt deze keer niet: "'T zal wel..."

Ik niet. Ik weet dat jullie nog een maand of 5 moeten maar toch denk ik iedere keer even checken wat reptile daar schrijft....

met andere woorden:

Blijf eens uit dit topic totdat je wat te melden hebt

Lin
Hahaha, ik wil even melden dat de kleine reptilin het goed doet, mama is niet meer misselijk en alles armpjes, beentjes etc zitten erop en eraan

Sheplays
Kijk, daar hebben we wat aan

Titmeister schreef:

check hier

Ik ben nu klaar met SPW 3, 16 juni krijg ik mijn diploma . Volgend schooljaar ga ik SPW 4 doen en probeer ik het in een jaar af te ronden.

RedLightCityBoy
Op mijn broers verjaardag! ik zal een taart naar het zuiden gooien als het zover is.

Lin schreef:
mama is niet meer misselijk en alles armpjes, beentjes etc zitten erop en eraan

Ik vraag me af of we elkaar ooit hadden ontmoet als je geen ledematen had gehad.

lambf
Mijn poes is overleden Zij viel zomaar neer, dus ik denk dat het een hersenbloeding of hartinfart is geweest of iets in die trant, en dat terwijl zij nog maar 1 jaar oud was

Jee, wat erg! Wel vreemd zo jong... Sterkte ermee!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.