De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2009, 17:00 uur
L_T_B schreef:

Gefeliciteerd (o)ma Linda & Paul.
(quote)

Gefeliciteerd (o)ma Linda & Paul.
hahaha, ik zag dat jij wat gepost had in dit topic en wilde zelf al reageren met iets van oma.. gek

En iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties, we zijn er uiteraard heel erg blij en gelukkig mee, de eerste mume-baby, tis wat...

0
geplaatst: 27 april 2009, 13:09 uur
O ja, ik ben een paar weken geleden geslaagd en heb daarmee mijn volledige opleiding afgerond waardoor er voor mij (eindelijk) definitief een einde komt aan het fenomeen school; hoera.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 27 april 2009, 13:29 uur
Gefeliciteerd MJ! 
Ik moet zelf nog 4 weken tot mijn examen (havo).

Ik moet zelf nog 4 weken tot mijn examen (havo).
0
geplaatst: 27 april 2009, 14:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
O ja, ik ben een paar weken geleden geslaagd en heb daarmee mijn volledige opleiding afgerond waardoor er voor mij (eindelijk) definitief een einde komt aan het fenomeen school; hoera.
Gefeliciteerd!!
0
geplaatst: 27 april 2009, 14:11 uur
Van harte MJ_DA_MAN, nu nog even genieten van de vrijheid en de roes van het slagen en daana sterkte in de harde maatschappij. Maar eerst genieten dus, laat dat duidelijk zijn.

0
geplaatst: 27 april 2009, 15:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Gefeliciteerd!

0
geplaatst: 27 april 2009, 20:01 uur
Yeah, op naar het echte werk MJ! Gefeliciteerd
.
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding maar wil het nog een niveau hoger gaan proberen.
.Ik ben bijna klaar met mijn opleiding maar wil het nog een niveau hoger gaan proberen.
0
geplaatst: 28 april 2009, 15:29 uur
Financieel directeur, maar stel je absoluut geen te grote dingen voor bij de term directeur (in mijn geval)
.
.
0
geplaatst: 2 mei 2009, 14:12 uur
Ik ben nog 1 handtekening verwijderd van een overstap naar informatica, als het goed is ben ik rond juli 2013 Master of Computing 

0
geplaatst: 2 mei 2009, 14:22 uur
Lin en Paul van harte gefeliciteerd natuurlijk
. Beetje laat, dat wel...
. Beetje laat, dat wel...
0
geplaatst: 3 mei 2009, 17:29 uur
Dank, dank, zie het erg zitten. Er staat momenteel al een review op de site (Maroon - Order), maar het is nog erg uitzoeken hoe alles in elkaar zit.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:29 uur
he, leuk topic.
Beetje late vermelding wellicht:
ben een maandje geleden getrouwd. (na 10 jaar relatie durfden we het aan)
Beetje late vermelding wellicht:
ben een maandje geleden getrouwd. (na 10 jaar relatie durfden we het aan)
0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:40 uur
Gefeliciteerd Xel.
Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).
Ik heb toevallig gisteravond mijn vriendin een aanzoek gedaan (om nooit met mij te trouwen!).

* denotes required fields.