MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Stijn_Slayer
VWO (Atheneum) diploma. Maar die haal ik dus een andere dag wel even op.

Dj2Jelle
RedLightCityBoy schreef:
Wat moest je daarvoor doen? eigen muziek sturen ofzo?

4 nummers ingestuurd

Vervolgens praktijkexamen, daarna theorieexamen als je de praktijk had gehaald. Toen waren er nog 35 mensen over en hebben ze 2 dagen vergaderd

RedLightCityBoy
Netjes. het is toch ook verplicht dat je minstens 1 instrument moet kunnen spelen? (of hoorde dat bij het praktijkexamen?).

Wow Dj2Jelle, gefeliciteerd! Dat klinkt zeer interessant, en vet ook! Succes!

En verder, gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is.

Dj2Jelle
RedLightCityBoy schreef:
Netjes. het is toch ook verplicht dat je minstens 1 instrument moet kunnen spelen? (of hoorde dat bij het praktijkexamen?).

Nee is niet verplicht, maar ik heb wel 9/10 jaar gitaar gespeeld, dus dat hielp wel bij mijn theorie

En bedankt iedereen

Ja gefeliciteerd Jelle, jou een beetje kennende een opleiding die prima bij je past. Hopelijk ga je het vlot doorlopen en word je onze nieuwe Nicolay (of Perquisite, of Inf).

Morgen heb ik mijn theorie examen (auto) voor de tweede keer, als ik het nu niet haal dan eet ik mijn instructieboek op.

Dj2Jelle
Misschien een motiverende factor voor jou, ik eet mijn instructieboek op als je het wél haalt.

Droomopleiding Jelle!!!

Sir Spamalot (crew)
R&P, toi toi toi, all the best, break a leg, het beste voor morgen.

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb maandag m'n diploma uitreiking, maar dan is er ook het CSN concert. Dus men kan wel raden waar ik heen ga.

Klinkt bekend. Ik stond tijdens de uitreiking van m'n HAVO diploma bij Page & Plant in Ahoy. Kwestie van prioriteiten stellen

Frostyx
Ik ben over!
Naar VWO 5!
Zonder onvoldoendes!
dit is geen grap

Rhythm & Poetry schreef:

Morgen heb ik mijn theorie examen (auto) voor de tweede keer, als ik het nu niet haal dan eet ik mijn instructieboek op.

Ik ben alvast begonnen met de bladzijdes met verkeersborden. Want jawel:

(trommelgeroffel)

1 fout te veel .

Ik voel me echt heel dom.

Dj2Jelle
Dat ben je ook.

Theorie hoort juist makkelijk te zijn

Jelle, niet haten ik heb liefde nodig

Dj2Jelle

(afbeelding)

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
Jelle, niet haten ik heb liefde nodig

Ik had auto en scooter beiden in drie keer.

Rhythm & Poetry schreef:

1 fout te veel .

Ik voel me echt heel dom.

Haha dat is inderdaad heel slecht, maar je moet nog je best doen om mijn record te verbeteren. Ik heb er namelijk 4 keer over gedaan(2 keer niet gehaald en 1 keer te laat )

Theorie rijbewijs in 1x
Praktijkexamen in 8x.

holy shiit,

Goed idee voor een scheiding der geesten, als één van de heren toevallig vanacht nog wakker is.

misorabi schreef:
holy shiit,

Went wel; ben ondertussen al weer 15 jaar in het bezit van het rijbewijs.

Sir Spamalot (crew)
1 x theorie en 1 x praktijk: in één maal geslaagd voor mijn rijbewijs (in 1992). Mazzel zeker?

Dj2Jelle schreef:
Theorie hoort juist makkelijk te zijn
Valt nog wel mee hoor. Apart van een paar 'logische' dingen kunnen ze ook 'onnodige' vragen stellen zoals wat de minimale profieldiepte etc is. Uit een boek vol theorie is dat niet iets wat je standaard onthoudt.
Ikzelf had een 5-uur-stamp - cursus bij de ANWB gedaan, en (daardoor?) heb ik het in een keer gehaald. Ze zeggen dan ook letterlijk vragen voor. Maar zat ook bij mensen in de cursus die er zeven keer over deden.

En maandag begin ik met m'n echte lessen! Heb al wel twee dagen 'simulator' achter de rug... een soort GTA, maar iets serieuser (schakelen enzo).

R&P, succes voor de volgende keer!

Chrisseh schreef:
(quote)
Valt nog wel mee hoor. Apart van een paar 'logische' dingen kunnen ze ook 'onnodige' vragen stellen zoals wat de minimale profieldiepte etc is.
R&P, succes voor de volgende keer!

1,6 mm, rode reflectorpaaltjes rechts en de witte links. De lading mag niet meer dan 20 cm aan de zijkant uitsteken.

Bedankt Chrisseh: de volgende keer wordt 24 juli

Sir Spamalot (crew)
R&p, niet "pleujen", ga ervoor!

En dan kom ik er ook nog eens achter dat mijn Vlaams onderontwikkeld is, alhoewel ik denk te weten wat er staat .

Maar drie keer is scheepsrecht, als ik het dan niet haal eet ik de exeamentraining cd-rom ook op.

En Chrisseh nu moet je het wel binnen een jaar halen hè als je geen familie van me bent moet dat lukken, succes.

Harco
Chrisseh schreef:

En maandag begin ik met m'n echte lessen! Heb al wel twee dagen 'simulator' achter de rug... een soort GTA, maar iets serieuser (schakelen enzo).

Werkt dat een beetje?

Ik ben nog niet echt met m'n theorie begonnen, ook al heb ik wel het theorieboek al, maar die neem ik mee op vakantie.
Ik heb wel al vijf rijlessen gehad. Gaat tot nu toe wel goed.

Harco schreef:
Werkt dat een beetje?
Mwah, jawel. Het 'sturen' voelt heel nep (althans, ik denk dat je het meer 'voelt' in een echte auto), en is ook redelijk moeilijk. Maar je ontwikkelt wel meteen gevoel voor gas geven, remmen, koppeling en schakelen, dus ja, de basics krijg je wel onder controle.

Harco
Ja, dat laatste geloof ik ook wel. Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:01 uur

geplaatst: vandaag om 23:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.