MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Gefeliciteerd Harco

Congratulations H .

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Harco van harte met je rijbewijs en dat je maar mooie tochten mag gaan maken over de globe met een goed stuk muziek die het één en ander aangenaam kunnen maken. Maar eerst even de beest uit hangen.

handsome_devil
Woeiiii ik heb mijn propedeuse gehaald 7,3 gemiddeld, jammer dat het net geen 7,5 is geworden

en over 2 weken ga ik verhuizen naar nijmegen, eindelijk

Jeetje, niet eens een 7,5 gemiddeld. Altijd al gedacht dat je een beetje achterlijk was.

handsome_devil

GrafGantz schreef:
Jeetje, niet eens een 7,5 gemiddeld. Altijd al gedacht dat je een beetje achterlijk was.

Wat moet ik dan wel niet zijn! Hoewel ik ook mijn Propedeuse (in een keer ) heb gehaald, heb ik maar een 6,7 gemiddeld!

Gallow
Gefeliciteerd

Ik ben over naar 5 vwo enzo

misorabi schreef:
Ik ben over naar 5 vwo enzo

Congrats - time 2 breathe!

Eindelijk! Na drie keer heb ik mijn theorie weten te halen .

Neemt niet weg dat ik best een beetje blij ben .

Sir Spamalot (crew)
Sir Spamalot schreef:
R&p, niet "pleujen", ga ervoor!

R&P, nu nog het praktisch gedeelte zeker? Succes toegewenst!

Ja dank . Dat wordt ook nog een probleem, ik vrees van mijn familie georven. Mijn broer heeft er 73 lessen over gedaan, mijn moeder is na 100 lessen gestopt en mijn vader haalde zijn praktijk pas na drie keer . Ik zit nu aan de 35 lessen, maar ze zeggen dat ik beter ben dan mijn broer.

Van harte Rhythm & Poetry en nu even lekker feesten en dan later op naar de praktijk. En in drie keer is lang niet slecht. Mede door het taalgebruikt wordt er een extra drempel ingebouwd die nergens voor nodig is.

MJ_DA_MAN schreef:
Congratulations H .
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Neeeeeeeeeeeeeeee die 1e afbeelding

R&P schreef:
Eindelijk! Na drie keer heb ik mijn theorie weten te halen .
Gefeliciteerd! En succes met praktijk.

Ik ben trouwens een weekje geleden genadeloos gezakt. Alles ging fout. Bah. Daar gaat een hele hoop geld

Gallow
M'n beste maat van 't middelbaar heeft net even zelfmoord gepleegt -.-

Damn. Wat moet je daar nou op zeggen....

Sterkte uiteraard.

MDV
Gecondoleerd Gallow. Ik ken de situatie niet dus misschien mag ik dit niet zeggen, maar probeer je niet schuldig te voelen of te denken dat je er iets aan had kunnen doen. Hij heeft de keuze gemaakt, dat zou niemand hebben kunnen voorkomen, want niemand is God.

Gallow schreef:
M'n beste maat van 't middelbaar heeft net even zelfmoord gepleegt -.-

Wens je oprecht heel veel sterkte - en praat erover en over hem met goede vrienden; don't take it all in.

En je bent nog maar 18..
Sterkte!

rayman schreef:
Damn. Wat moet je daar nou op zeggen....

Ik heb zelf ook in die situatie gezeten en daar valt inderdaad vrij weinig op te zeggen, behalve dan de standaard (en ongetwijfeld goedbedoelde) platitudes.

Maar inderdaad, ik weet uit ervaring dat praten met vrienden (en wellicht ook met de ouders van die jongen) wel kan helpen om het een plaats te geven en de eerste scherpe randjes er af te halen. Maar de randjes zullen nooit verdwijnen

Damn... Veel sterkte!

Stijn_Slayer

Vreselijk zeg... Zoals Mjuman al zei moet je niet alles opkroppen, dan ga je je alleen maar rotter voelen. Ik zou denk ik proberen, hoe moeilijk het ook is, leuke dingen te gaan doen met vrienden. Je moet op de een of andere manier je gedachten zien te verzetten.

Sterkte!

Houd je taai Gallow

handsome_devil
wtf... heel veel sterkte gallow!

Wtf, zeg dat wel ja... Innige deelneming, Gallow!

Lukk0
Gecondoleerd, verder weet ik hier even niets op te zeggen...

Sietse
shit zeg

Wow, dat is echt klote, gecondoleerd...
Echt heel veel sterkte ermee!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.