MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
En morgen heb ik weer een gesprek, ze willen mij een baan aanbieden.

En wat ga je doen dan?

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid werken op een woongroep met 6 bewoners die een verstandelijke beperking hebben.

Misterfool
afwijzen

nee grapje gaaf man R&p

Mooi en waardevol werk, R&P.

Misterfool
inderdaad.

Lin
Klinkt goed Rob! Het is jammer dat op een leefgroep werken betekent dat je onregelmatig moet werken anders zou ik het ook zo weer willen doen, erg leuk

Hier nog niet bevallen trouwens hoor, binnen nu en 5 weken als t goed is... jullie horen t wel

Ja, onregelmatig werken vind ik zelf wel fijn. Overigens heb ik geen nachtdienst, wat ik dan weer jammer vind (maar je kunt niet alles hebben ).

Gekkenwerk...

Ondanks het feit dat we slechts met een half team waren zijn herman, ikzelf en Anna (vriendin van herman) toch nog 15e geworden bij de Leidse Popquiz. Er deden 39 teams mee dus het resultaat is niet al te slecht.
En als we de volgende keer compleet zijn dan kan de overwinning ons nauwelijks ontgaan, lijkt me.
Nu komt herman in zijn eentje ook al een heel eind, want die weet best wel veel. Maar gelukkig zat ik er niet helemaal voor spek en bonen bij.

divart schreef:
Ondanks het feit dat we slechts met een half team waren zijn herman, ikzelf en Anna (vriendin van herman) toch nog 15e geworden bij de Leidse Popquiz. Er deden 39 teams mee dus het resultaat is niet al te slecht.
En als we de volgende keer compleet zijn dan kan de overwinning ons nauwelijks ontgaan, lijkt me.
Nu komt herman in zijn eentje ook al een heel eind, want die weet best wel veel. Maar gelukkig zat ik er niet helemaal voor spek en bonen bij.

Was ik nu maar in de buurt geweest

Dat had toch zeker één plek gescheeld

20 december is er een herkansing, Lukas.

Dan gaan we voor een plek bij de beste 14.

Lukas schreef:

Was ik nu maar in de buurt geweest

Had wel een paar plaatsjes gescheeld denk ik. De vragen waren pittig maar niet vreselijk moeilijk, maar het niveau is best wel hoog. Mensen weten echt de raarste dingen. Zo was herman bekend met het wereldnummer "Greenpeace" van Teach-In.

Ja, daar was ik zelf ook wel een beetje verbaasd over. Het nummer zat vorig jaar in onze eigen quiz in een ronde met liedjes voor goede doelen en was blijkbaar goed blijven hangen.

Ik was dan wel weer slecht in de mash-up ronde (waarbij een bandje liedje a speelde, terwijl zangeres b een tekst van een andere hit zong).

Volgende keer beter jongens, hou de eer van Musicmeter hoog zou ik zo zeggen

Ik heb 50 Euro gewonnen op de site van Cosmox; voor de beste recensie van de maand oktober.
Ik weet helaas nog niet om welke recensie het gaat; had er een stuk of drie op gestuurd.

Niet dat ze er bij vermelden om welke recensie het gaat .hehe

Van harte, deric raven en voor 50 euro kan je een aardig album kopen.

misorabi schreef:
Niet dat ze er bij vermelden om welke recensie het gaat .hehe

Dat vond ik dus ook jammer, maar het zal er binnenkort wel op staan.

Sheplays
reptile71 schreef:

Wil jij hier even niet meer posten voordat je écht iets te melden hebt?

Deric, wat goed!

haha... Ik heb zelden echt iets te melden, of bedoel je iets speciaals?

Ik ben na vandaag 1 week gestopt met roken.

Lin
Leuk Leon, gefeliciteerd!

(nog stilte hier hoor janine )

Lin
Pfff, mn baby is te laat

Ace
Hoe laat moestie thuis zijn dan?

Lin
Gisteren al... eigenwijze donder

Dat wordt een tijdje huisarrest en zonder melk naar bed.

Ontopic: Graf heeft het plan opgevat om begin 2012 te gaan samenwonen.

GrafGantz schreef:
Ontopic: Graf heeft het plan opgevat om begin 2012 te gaan samenwonen.

Is dit de helft van een 5-jarenplan? Waar is de tweede vraag - somewhere between? Azoren, Alaska, IJsland? Of toch straks in het (voormalige) land van de populaire veelgeroemde veelzijdigheid?

Gallow
Slimme kerel die graf, iedereen weet dat dan de wereld vergaat

Ik heb mijn trouwplannen daar ook ergens zitten

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.