De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 september 2009, 15:45 uur
Inderdaad een opmerkelijk verschil. Bij de loopnummer zonder horden eindig je telkens bij de eerste 4 (wat op 21 deelnemers toch wel zeer goed is).
0
geplaatst: 14 september 2009, 16:01 uur
Ja, dat is juist het grappige aan die twintigkamp. (Bijna) niemand kan alles, iedereen heeft zijn eigen sterktes en zwaktes. Zo eindigde ik vlak voor een Zuid-Afrikaan die de 100 meter, 200 meter en verspringen won, op kogel en discus ereplaatsen behaalde, maar op de 5 en 10 kilometer een aantal rondjes van me aan zijn broek kreeg
.
Ook leuk dat op de tweede dag op een gegeven moment andere wetten gaan gelden. Ik herstel blijkbaar erg snel, want ik schuif op de loopnummers relatief op naarmate we meer nummers gehad hebben. Zo is de 800 meter normaal mijn beste afstand, maar omdat die vrij vroeg in het programma zit scoor ik er blijkbaar relatief minder op dan de 1.500 meter, 3.000 meter en zelfs de 200 meter.
Als ik te veel over dit soort onzin spam moeten jullie het trouwens maar zeggen. Ik moet nog een beetje afkicken vandaag en terug in mijn normale modus geraken.
Oh ja, speciaal voor Arno: het Belgisch record is ook gesneuveld! Wouter Decraene (wie kent hem niet!) is de eerste Belg met een score boven de 10.000 punten. Hij finishte de 10 kilometer met nationale driekleur
.Ook leuk dat op de tweede dag op een gegeven moment andere wetten gaan gelden. Ik herstel blijkbaar erg snel, want ik schuif op de loopnummers relatief op naarmate we meer nummers gehad hebben. Zo is de 800 meter normaal mijn beste afstand, maar omdat die vrij vroeg in het programma zit scoor ik er blijkbaar relatief minder op dan de 1.500 meter, 3.000 meter en zelfs de 200 meter.
Als ik te veel over dit soort onzin spam moeten jullie het trouwens maar zeggen. Ik moet nog een beetje afkicken vandaag en terug in mijn normale modus geraken.
Oh ja, speciaal voor Arno: het Belgisch record is ook gesneuveld! Wouter Decraene (wie kent hem niet!) is de eerste Belg met een score boven de 10.000 punten. Hij finishte de 10 kilometer met nationale driekleur

0
geplaatst: 14 september 2009, 16:20 uur
Haha, die deksele Wouter Decraene (Kraantje voor de vrienden). Ik wíst dat hij zich ging tonen!
0
geplaatst: 14 september 2009, 18:09 uur
Zo, wat een prestaties Lukas! Mijn 10 km record is 44 minuten en dan ben ik de rest van de dag uitgeteld.
0
The Oath
geplaatst: 16 september 2009, 17:16 uur
Bekijk het aan de positieve kant:
- Vreemd gaan is niet meer vreemd gaan

- Geen gezaag

- Geen dure valentijnscadeau/kerstmis/verjaardag. Koop gewoon dings voor jezelf.

- Je kan lekker gewoon je goesting doen

Fuck relations. Ik hoef er geen tot ik 25 ben.

0
geplaatst: 16 september 2009, 17:18 uur
Ach, als er ergens een aantrekkelijk Oathje rondloopt hap jij ook wel toe.

0
geplaatst: 16 september 2009, 17:35 uur
17,43 minuten op de 5 km.... damn... Doe ik toch wel een minuut of 7 langer over.
.
.
0
The Oath
geplaatst: 16 september 2009, 17:40 uur
Mjuman schreef:
Succes met het doe-het-zelven; en berg de handkar altijd goed op!
(quote)
Succes met het doe-het-zelven; en berg de handkar altijd goed op!
U begrijpt mij niet goed.
Ik zeg dat ik geen relatie hoef. Wat heeft een relatie nu met seks te zien?
Je moet toch geen relatie hebben om seks te hebben?Ik heb met meer verschillende mensen seks dan iemand die vastgeketend hangt aan het duivelsding dat ze relatie noemen.
so free yourself and enjoy life

edit: je hebt je bericht al verwijderd blijkbaar

0
geplaatst: 16 september 2009, 19:15 uur
Mja, ik ben niet echt iemand die in het rond neukt. Hou liever van één vaste partner. En nu voel ik me behoorlijk klote eigelijk...
0
geplaatst: 29 september 2009, 19:31 uur
Ik ben vanaf vandaag officieel met zwangerschapsverlof, mn eerste werkdag is op zn vroegst weer 15 februari 2010

sorry

sorry

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 29 september 2009, 19:37 uur
Woow wel enorm chill (maar ook zwaar lijkt me). Veel sterke en succes in deze periode!
0
geplaatst: 29 september 2009, 20:33 uur
Jeetje, tot 15 februari lekker een beetje niksen. Van harte meid 

0
geplaatst: 29 september 2009, 20:33 uur
Een beetje niksen
Even mn boek opzij leggen om er een kind uit te persen en daarna zoekt Paul het maar uit, lees ik lekker verder... zoiets?
Even mn boek opzij leggen om er een kind uit te persen en daarna zoekt Paul het maar uit, lees ik lekker verder... zoiets?

0
geplaatst: 29 september 2009, 20:35 uur
Lin schreef:
Een beetje niksen
Een beetje niksen
Je mag hier nog niks zeggen lin....eerst bevallen

0
geplaatst: 30 september 2009, 01:32 uur
0
geplaatst: 30 september 2009, 02:43 uur
Lin schreef:
Een beetje niksen
Een beetje niksen
Geniet er van.
Mijn vrouw heeft een geweldige kraamtijd gehad.
Ik ging na een week verlof alweer werken.
Ik vind dat vaders ook recht hebben op meer verlof.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:01 uur
Ik werd vanmorgen om half vijf wakker gebeld door 3FM. Ik heb gestemd op de 90s Request Top 100 en een van de nummers waar ik op gestemd heb, is "Four Seasons in One Day" van Crowded House. Dat nummer werd om half vijf speciaal voor mij gedraaid.
Ik denk dat de presentator nu nog denkt dat hij Foppe de Haan aan de telefoon had (aangezien ik zei: "Nou, hartstikkene mooi").
Ik denk dat de presentator nu nog denkt dat hij Foppe de Haan aan de telefoon had (aangezien ik zei: "Nou, hartstikkene mooi").

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:56 uur
Iemand die mij om half 5 wakker zou bellen met de mededeling dat ie een nummer van Crowded House speciaal voor mij draaide, zou ik zo'n figuurlijke schop onder z'n reet verkopen, dat ie bij de leden van Crowded House op de koffie kan gaan, maar gefeliciteerd 

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 11:49 uur
Help! Ik word oud.
Ik heb zojuist voor het eerst een sollicitatiegesprek gehad, een positief gesprek.
Volgende week krijg ik te horen of ik aangenomen ben en als dit niet het geval is ga ik 'gewoon' terug naar school om verder te leren.
Ik heb zojuist voor het eerst een sollicitatiegesprek gehad, een positief gesprek.
Volgende week krijg ik te horen of ik aangenomen ben en als dit niet het geval is ga ik 'gewoon' terug naar school om verder te leren.* denotes required fields.