De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2009, 17:19 uur
Gefeliciteerd! 
Geniet nog maar even van al jullie CD's, over een paar jaar wordt het de hele dag K3.

Geniet nog maar even van al jullie CD's, over een paar jaar wordt het de hele dag K3.

0
geplaatst: 16 november 2009, 18:34 uur
Stijn_Slayer schreef:

Dan Zanes!

0
Lukk0
geplaatst: 16 november 2009, 19:20 uur
Gefeliciteerd Lin en Paul! 
Ik ga er anders vanuit dat die kleine een mooie opvoeding tegemoet gaat met veel The Cure, Neil Young, Joy Division, Leonard Cohen en andere grootheden uit de muziek
.

Stijn_Slayer schreef:
Ik ga er anders vanuit dat die kleine een mooie opvoeding tegemoet gaat met veel The Cure, Neil Young, Joy Division, Leonard Cohen en andere grootheden uit de muziek
.
0
geplaatst: 16 november 2009, 19:25 uur
Het een sluit het ander niet uit:

Amazon.com: Rockabye Baby! Lullaby Renditions of The Cure: Various Artists: Music

Amazon.com: Rockabye Baby! Lullaby Renditions of The Cure: Various Artists: Music
0
geplaatst: 16 november 2009, 21:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

We hebben er hier al één van 3, mijn dochter Indra, en die is gek van K3. Ik ben positief. K3 heeft als grote voordeel dat zangeressen die de uiterste houdbaarheidsdatum hebben bereikt worden vervangen.
Uiteraard draaien we ook nog wel eens wat anders, hoewel Indra dan soms flink begint te klagen en zegt dat ze het stomme muziek vindt. Ach ja, ze moet nog veel leren.
En toch vind ik het geweldig om haar K3 te horen meezingen. Dat heet liefde. 
0
geplaatst: 16 november 2009, 21:26 uur
reptile71 schreef:
... En toch vind ik het geweldig om haar K3 te horen meezingen. Dat heet liefde.
(quote)
... En toch vind ik het geweldig om haar K3 te horen meezingen. Dat heet liefde.
Ik zeg dat al jaren tegen iedereen, maar ze vinden het nog steeds vreemd als ik K3 meezing...
In ieder geval een dikke proficiat, Lin en Reptile!

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 november 2009, 21:36 uur
Welgemeende gelukwensen vanuit het verre West-Vlaanderen!
0
geplaatst: 16 november 2009, 21:45 uur
reptile71 schreef:
Uiteraard draaien we ook nog wel eens wat anders, hoewel Indra dan soms flink begint te klagen en zegt dat ze het stomme muziek vindt.
Uiteraard draaien we ook nog wel eens wat anders, hoewel Indra dan soms flink begint te klagen en zegt dat ze het stomme muziek vindt.
Haha, mijn oudste noemt de muziek van papa "boevenmuziek".
0
geplaatst: 16 november 2009, 23:34 uur
Van harte gefeliciteerd! De eerste Musicmeter-baby, wat leuk! 

0
geplaatst: 17 november 2009, 00:33 uur
bennerd schreef:
Ik zeg dat al jaren tegen iedereen, maar ze vinden het nog steeds vreemd als ik K3 meezing...
Dan heb je nog niemand gevonden die echt van je houdt.

Iedereen bedankt voor alle felicitaties!

0
geplaatst: 17 november 2009, 19:37 uur
reptile71 schreef:
Aidee is, voor zover ik weet, ook gelijk de eerste 'musicmeterbaby', want Lin en ik hebben elkaar via musicmeter leren kennen.
Aidee is, voor zover ik weet, ook gelijk de eerste 'musicmeterbaby', want Lin en ik hebben elkaar via musicmeter leren kennen.
Me dunkt, een hele echte! Van harte gefeliciteerd, en ik stel voor de username Aidee vast te reserveren voor deze dame (is nog niet in gebruik!).

0
geplaatst: 17 november 2009, 21:34 uur
Wat geweldig om al die reacties te lezen 
Ik ben echt ongelofelijk gelukkig (en uitgeput) dus zal nog niet veel online zijn maar ja, wat wil je, met zo'n prachtige meid bij ons
Dank jullie wel allemaal voor alle felicitaties, binnenkort, als de eerste storm een beetje is gaan liggen, zullen we wel een fotootje plaatsen

Ik ben echt ongelofelijk gelukkig (en uitgeput) dus zal nog niet veel online zijn maar ja, wat wil je, met zo'n prachtige meid bij ons

Dank jullie wel allemaal voor alle felicitaties, binnenkort, als de eerste storm een beetje is gaan liggen, zullen we wel een fotootje plaatsen

0
Sietse
geplaatst: 17 november 2009, 21:42 uur
kei tof, gefeliciteerd 
ff een hele belangrijke tip:

(en deel 2 en 3 natuurlijk ook).

ff een hele belangrijke tip:

(en deel 2 en 3 natuurlijk ook).
0
geplaatst: 18 november 2009, 10:20 uur

Welkom op deze wereld Aidee, je krijgt vast een mooi, gelukkig, gezond en muzikaal leven krijgen met zulke ouders....
Linda en Paul; heel erg veel geluk met jullie love child
, geniet er van !!
0
geplaatst: 20 november 2009, 01:12 uur
MuMe-papa en MuMe-mama: van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie veel rustige nachten toe! En voor Aidee: welkom!
0
geplaatst: 20 november 2009, 01:14 uur
sq schreef:
Me dunkt, een hele echte! Van harte gefeliciteerd, en ik stel voor de username Aidee vast te reserveren voor deze dame (is nog niet in gebruik!).
Goed idee! Moet voor de eerste MuMe-baby toch geregeld kunnen worden!?!
0
Sietse
geplaatst: 20 november 2009, 12:48 uur
en toen kreeg ze een hekel aan muziek en wil ze nooit iets met deze site te maken hebben 

* denotes required fields.