MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Stijn_Slayer
Gefeliciteerd!

Geniet nog maar even van al jullie CD's, over een paar jaar wordt het de hele dag K3.

Oeh, nicenice ;
gefeliciteerd

Stijn_Slayer schreef:
Geniet nog maar even van al jullie CD's, over een paar jaar wordt het de hele dag K3.

Dan Zanes!

Mooi hoor, van harte gefeliciteerd!

Lukk0
Gefeliciteerd Lin en Paul!

Stijn_Slayer schreef:

Ik ga er anders vanuit dat die kleine een mooie opvoeding tegemoet gaat met veel The Cure, Neil Young, Joy Division, Leonard Cohen en andere grootheden uit de muziek .

Proficiat !!

Proficiat Lin en Reptile

Gefeliciteerd met jullie baby

Stijn_Slayer schreef:
Gefeliciteerd!

We hebben er hier al één van 3, mijn dochter Indra, en die is gek van K3. Ik ben positief. K3 heeft als grote voordeel dat zangeressen die de uiterste houdbaarheidsdatum hebben bereikt worden vervangen. Uiteraard draaien we ook nog wel eens wat anders, hoewel Indra dan soms flink begint te klagen en zegt dat ze het stomme muziek vindt. Ach ja, ze moet nog veel leren. En toch vind ik het geweldig om haar K3 te horen meezingen. Dat heet liefde.

reptile71 schreef:
(quote)

... En toch vind ik het geweldig om haar K3 te horen meezingen. Dat heet liefde.

Ik zeg dat al jaren tegen iedereen, maar ze vinden het nog steeds vreemd als ik K3 meezing...

In ieder geval een dikke proficiat, Lin en Reptile!

Ah, de eerste MuMe-baby is daar! Van harte

Van harte gefeliciteerd Paul en Linnie!!

Sir Spamalot (crew)
Welgemeende gelukwensen vanuit het verre West-Vlaanderen!

reptile71 schreef:
Uiteraard draaien we ook nog wel eens wat anders, hoewel Indra dan soms flink begint te klagen en zegt dat ze het stomme muziek vindt.

Haha, mijn oudste noemt de muziek van papa "boevenmuziek".

Gefeliciteerd Reptile en Lin

Gefeliciteerd !

Van harte gefeliciteerd! De eerste Musicmeter-baby, wat leuk!

bennerd schreef:
Ik zeg dat al jaren tegen iedereen, maar ze vinden het nog steeds vreemd als ik K3 meezing...

Dan heb je nog niemand gevonden die echt van je houdt.

Iedereen bedankt voor alle felicitaties!

Gefeliciteerd!

Paul en Lin gefeliciteerd met de kleine!

sq
reptile71 schreef:

Aidee is, voor zover ik weet, ook gelijk de eerste 'musicmeterbaby', want Lin en ik hebben elkaar via musicmeter leren kennen.

Me dunkt, een hele echte! Van harte gefeliciteerd, en ik stel voor de username Aidee vast te reserveren voor deze dame (is nog niet in gebruik!).

Lin
Wat geweldig om al die reacties te lezen

Ik ben echt ongelofelijk gelukkig (en uitgeput) dus zal nog niet veel online zijn maar ja, wat wil je, met zo'n prachtige meid bij ons

Dank jullie wel allemaal voor alle felicitaties, binnenkort, als de eerste storm een beetje is gaan liggen, zullen we wel een fotootje plaatsen

Sietse
kei tof, gefeliciteerd

ff een hele belangrijke tip:

(afbeelding)
(en deel 2 en 3 natuurlijk ook).

Haha Raymond Scott

(afbeelding)

Welkom op deze wereld Aidee, je krijgt vast een mooi, gelukkig, gezond en muzikaal leven krijgen met zulke ouders....

Linda en Paul; heel erg veel geluk met jullie love child , geniet er van !!

MuMe-papa en MuMe-mama: van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie veel rustige nachten toe! En voor Aidee: welkom!

sq schreef:

Me dunkt, een hele echte! Van harte gefeliciteerd, en ik stel voor de username Aidee vast te reserveren voor deze dame (is nog niet in gebruik!).

Goed idee! Moet voor de eerste MuMe-baby toch geregeld kunnen worden!?!

Sietse
en toen kreeg ze een hekel aan muziek en wil ze nooit iets met deze site te maken hebben

Lin
Aidee een dag oud

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.