De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2009, 22:14 uur
Mooie foto, het lijkt wel of ze intens aan het genieten is van de geluidien om haar heen. De ideale gebruiker van deze site is op aarde gekomen. 

0
geplaatst: 22 november 2009, 22:18 uur
Misschien bedoelt ie mijn avatar? Ook een rode omlijsting.
Mooie foto! Aidee ligt voldaan te slapen, zo te zien.

0
geplaatst: 22 november 2009, 22:32 uur
Gallow schreef:
Heeft mume een messias?
Heeft mume een messias?
Het is wel de eerste mume baby, en dat is toch heel speciaal. Misschien is messias wel een te groot woord. Laten we het maar in eerste instantie houden op bescherm vrouwe.

0
geplaatst: 23 november 2009, 00:21 uur
Van harte gefeliciteerd nog en ik wens jullie er alle geluk mee. Ben benieuwd hoe haar muzikale smaak zich gaat ontwikkelen. Misschien horen we het snel want er is toch geen minimum leeftijd voor MuMe?
0
geplaatst: 26 november 2009, 21:26 uur
Zo als het er nu naar uit ziet, wordt ik eind juni weer papa. 

0
geplaatst: 26 november 2009, 21:39 uur
Yo DR, je had het me pas al laten weten, maar nogmaals: ik wens jullie een goede zwangerschap en een soepel uiteinde!
Gasten zoals jij mogen van mij een hoop kindjes maken; daar zal de wereld alleen maar beter van worden, ben ik van overtuigd. 
Gasten zoals jij mogen van mij een hoop kindjes maken; daar zal de wereld alleen maar beter van worden, ben ik van overtuigd. 
0
geplaatst: 26 november 2009, 21:44 uur
Tijd voor nog een hemellichaam.
Verder wat Reptile zegt, misschien kunnen jullie kinderen later een eigen MuMe band vormen. 
Verder wat Reptile zegt, misschien kunnen jullie kinderen later een eigen MuMe band vormen. 
0
geplaatst: 27 november 2009, 19:02 uur
Voor VanDeGriend wordt het trouwens ook weer de hoogste tijd. 

0
geplaatst: 27 november 2009, 19:02 uur
Ik heb dus mooi de eerste musicmeter baby gemist....gefeliciteerd Lin en Reptile 71! En Aidee gefeliciteerd met van die leuke muziek ouders 

* denotes required fields.