MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Ik ga zodirect mijn bachelorpresentatie geven, waarmee ik mijn bachelor afsluit... Als alles goed gaat

Gratuliere Carow!

En The Scientist uiteraard veel succes

is allemaal gelukt.... wat ook wel een beetje te verwachten was... mag in februari/maart mijn diploma in ontvangst nemen

Dus nu je je bachelor hebt afgesloten krijg je bij je diploma een vriendin kado, neem ik aan?

Op naar je master dan? En wat wordt dan je titel, ik moet dat eigenlijk weten, mijn broer heeft het afgelopen jaar gehaald.

Gefeliciteerd in ieder geval, en veel wijsheid toegewenst, maar dat komt wel goed.

Titel hangt ook af van de studierichting natuurlijk..

Gefeliciteerd! Nu doe je je naam pas echt eer aan

Bij mijn die-hard technische natuurkunde master wordt dat een Master of Science (M.Sc.), zit nu dus aan de B.Sc...

maar om de titel is het me niet te doen

sxesven
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Jelle.

The Scientist, van harte en waar kunnen we binnenkort je deskundige commentaar verwachten?

Bij alle albums op de site die betrekking hebben op ultra-gevoelige supergeleidende magneetveld-sensoren.

gefeliciteerd, Scientist! nu ben je er echt bijna eentje

Keurig Jelle. Gefeliciteerd.

Mooi Jelle, goed man....en kun je nu een tijdje relaxen of is het meteen weer door?

Felicitad Jelle!

Bertus schreef:
gefeliciteerd, Scientist! nu ben je er echt bijna eentje

Inderdaad gefelicitaart - en nu op naar je ''flow'!

Ha, de toestand van 'flow'...vroeger riepen we op het werk wel als een collega binnenkwam voor de gein....hé, je verstoort mijn flow.....heb de toestand van flow de laatste tijd helaas nauwelijks meer mogen ervaren.

Felie Jelle

Gefeliciteerd Jelle, welkom in het selecte gezelschap der BSc's

Gefeliciteerd Jelle.

Mijn externe harde schijf is gisteren ineens overleden. Bij aanzetten klonk direct een regelmatig tikkend geluid wat niet ophoudt. Dit gepaard met het niet herkend worden door het systeem, begreep ik dat er iets goed fout is. Wat ik begrijp van mijn zoektocht op internet langs soortgelijke gevallen, is dat er weinig te redden valt.

Het betreft gelukkig geen belangrijke bestanden, maar enkel 350 GB aan muziek. Zonde toch wel.

haveman
Ik ga precies over een maand samen met mijn vrouw ruim een half jaar weg! Klein wereldreisje maken.

Tickets zijn nu geboekt. We beginnen in India. Gaan via Nepal naar China, vliegen vervolgens naar New York en eindigen in Colombia.

Ben nu allerlei muziek aan het verzamelen die ik nog niet ken, maar hoog aangeschreven staat.

En blijf je ons op de hoogte houden zo nu en dan?

Wel tof zeg, zo'n wereldreis ik wens je dan ook alle plezier (van de wereld) toe.

Morgen begin aan mijn nieuwe baan. Eindelijk aan het werk met hetgeen waar ik in juni voor afgestudeerd ben (marketingcommunicatie).
Volg ondertussen wel een vervolgopleiding met Digitale Marketing & Communicatie.

haveman
@Reijersen: gefeliciteerd met je nieuwe baan.

@R&P: Als er echt behoefte aan is wil ik wel een linkje plaatsen naar de website die we bijhouden, maar ik verwacht eerder dat velen blij zijn dat ik een half jaar weg ben.

Ik zal wel mume afkickverschijnselen krijgen vrees ik.

Reijersen: gefeliciteerd met je baan.

En haveman je mag mij wel een link van de site pm'en hoor.

haveman
Zodra die in orde is pm ik je.

Veel plezier alvast Haveman! Wordt vast een geweldige ervaring, zo'n half jaar de wereld rond!

En Reijersen: gefeli met je nieuwe baan!

Heb gisteren met mijn feestorganisatie KrancK de Gouden Kabouter (soort oscar voor het nachtleven) gewonnen in de categorie Beste Nieuwe Organisatie

The Oath
Eindelijk mijn rijbewijs behaald.
Vorige keer was ik er niet door.
En ik heb mijn theorie al bijna 3 jaar, dus moest ik het doen voor het verviel.

Wellicht de laatste van mijn jaar hier die met de auto kan rijden.

Heb je geluk, hier in Nederland is je theorie maar één jaar geldig. Maar van harte.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:31 uur

geplaatst: vandaag om 06:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.